Η αρετή της εμπιστοσύνης και η αλήθεια ενός βλέμματος

lidl-0

Το πόσο μεγάλη είναι μία επιχείρηση φαίνεται από το πώς ανταπεξέρχεται στις προκλήσεις μιας κρίσης, είτε αυτή είναι οικονομική είτε υγειονομική είτε και τα δύο. 

Η Lidl Ελλάς επέδειξε και αποδεικνύει, τόσο κατά τη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων όσο και στη νέα εποχή κανονικότητας που διανύουμε, αυξημένα αντανακλαστικά, δύναμη, σεμνότητα, ευθύτητα, κοινωνική ευαισθησία και εμπιστοσύνη.

Η μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ έδειξε και μέσα στην πανδημία τόσο το ανθρώπινό της πρόσωπο όσο και την εμπνευσμένη εταιρική διακυβέρνηση που διαθέτει και η οποία υπηρετεί αξίες που δεν αποτιμώνται μόνο σε χρήματα ούτε ερμηνεύονται με οικονομικούς όρους. Και δεν μιλάμε μόνο για την άρση της ανασφάλειας και της εύλογης αβεβαιότητας που αναδύθηκε κατά τη διάρκεια του lockdown, αλλά ούτε και για την φροντίδα της απόλυτης επάρκειας προϊόντων στα ράφια της, ούτε φυσικά για την αυτονόητη διεξοδική τήρηση των κανόνων ασφαλείας με σκοπό τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού.

Μέσα από τη νέα της καμπάνια που τιτλοφορείται «Σας κοιτάμε στα μάτια» και η οποία εκτυλίσσεται σε όλα τα μέσα, παραδοσιακά και ψηφιακά, προβάλλονται όσα υλοποιεί διαχρονικά για να διασφαλιστούν οι αρχές της ασφάλειας και της εμπιστοσύνης σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της. Η καμπάνια υπερτονίζει το γεγονός ότι η Lidl Ελλάς προχωράει με σταθερά βήματα σε μία νέα, προσαρμοσμένη κανονικότητα, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες της εποχής. Με απλά λόγια, αυτές τις στιγμές που ο κόσμος αλλάζει και ποτέ δεν θα είναι ξανά ίδιος, η αγαπημένη αλυσίδα στέκεται με δύναμη, σεμνότητα και αίσθημα ευθύνης απέναντι στους πελάτες, τους προμηθευτές και τους συνεργάτες της, σε ολόκληρη την κοινωνία εντέλει. Επενδύει, όπως πάντα, στις αξίες και στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της φιλοσοφίας της, αναλαμβάνοντας την ευθύνη που της αναλογεί, εμπνέοντας ασφάλεια και κτίζοντας εμπιστοσύνη, όπως ένα σούπερ μάρκετ, άλλωστε, οφείλει να κάνει.

Οι βασικές παράμετροι μέσα από τις οποίες η Lidl Ελλάς εδραιώνει διαχρονικά αυτό το αίσθημα εμπιστοσύνης και συνέχισε να αναπτύσσεται και μέσα στις συνθήκες της πανδημίας, αλλά πορεύεται και στο παρόν, είναι τέσσερις:

Η λειτουργία με γνώμονα τη διασφάλιση της ποιότητας σε κάθε στάδιο της εφοδιαστικής αλυσίδας
, με τήρηση των μέτρων υγιεινής και ασφάλειας από την παραγωγή και την αποθήκευση των προϊόντων, μέχρι τη μεταφορά και την τοποθέτησή τους στα ράφια των καταστημάτων. Έχοντας ως προτεραιότητα τη διασφάλιση της φρεσκάδας και τη διατήρηση της αλυσίδας ψύξης τους, η αλυσίδα εδραιώνει συστηματικούς ελέγχους και αυστηρές, τυποποιημένες διαδικασίες.

Η διατήρηση σταθερών σχέσεων συνεργασίας με πάνω από 400 Έλληνες προμηθευτές. Σχέσεις μακροχρόνιες και αμοιβαία επωφελείς, σχέσεις εμπιστοσύνης. Γιατί στη Lidl Ελλάς γνωρίζουν τη σημασία του να έχουν συνεργάτες που μοιράζονται τις ίδιες αξίες και τους ίδιους στόχους: να προσφέρουν κάθε μέρα τα καλύτερα και πιο φρέσκα προϊόντα στους καταναλωτές. Όλα αυτά, αξιοποιώντας σύγχρονη τεχνολογία επεξεργασίας πρώτων υλών και τροφίμων και περιορίζοντας την ανθρώπινη παρέμβαση και την επαφή με τα τρόφιμα, ώστε προϊόντα, όπως το κρέας και τα ψάρια, να συσκευάζονται σε τροποποιημένη και προστατευμένη ατμόσφαιρα που εγγυάται, πέρα από την ασφάλεια, και την αυξημένη διάρκεια ζωής του προϊόντος.

Η διασφάλιση των πιο χαμηλών τιμών της αγοράς και η έμπρακτη στήριξης της ελληνικής οικογένειας. Αξιοποιώντας τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του μοντέλου λειτουργίας της, επιτυγχάνει οικονομικά οφέλη τα οποία ευνοούν τον τελικό καταναλωτή, δίνοντας νέα διάσταση στην έννοια του value-for-money, χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα των προϊόντων. Ειδικά σε δύσκολες και πρωτόγνωρες συνθήκες, φρόντισαν να μη λείψει τίποτα από κανέναν.

Η απόδειξη με πράξεις ότι η έννοια της κοινωνικής αλληλεγγύης υπάρχει στο DNA της. Μέσω μιας σειράς πρωτοβουλιών κινήθηκε άμεσα και απάντησε με πράξεις στις ιδιαίτερες ανάγκες που δημιουργήθηκαν την περίοδο της υγειονομικής κρίσης.
Αυτά, όμως, δεν βρίσκονται πάντα πίσω από κάθε επιτυχημένο και αγαπημένο brand; Η ανθρωπιά, η εμπιστοσύνη, η ειλικρίνεια, το κοίταγμα στα μάτια. Διότι για να να σηκώσεις το κεφάλι και να κοιτάξεις κάποιον στα μάτια, πρέπει πρώτα να έχεις κοιτάξει χαμηλά. Να έχεις σκύψει πάνω από όλα όσα έχουν αξία. Και στη Lidl Ελλάς το κάνουν αυτό. Γιατί αυτή είναι η δουλειά τους!

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης