Σκληρός ανταγωνισμός στα ευρωπαϊκά λιμάνια – Ο Πειραιάς κρατά τη θέση του στην πεντάδα, στην κορυφή το Ρότερνταμ
Σκληρός ανταγωνισμός στα ευρωπαϊκά λιμάνια – Ο Πειραιάς κρατά τη θέση του στην πεντάδα, στην κορυφή το Ρότερνταμ
Με αύξηση 4,9% το πρώτο εξάμηνο του 2025, το λιμάνι του Πειραιά αντιστέκεται στις πιέσεις και διεκδικεί στρατηγικό ρόλο στην εφοδιαστική αλυσίδα της Ε.Ε.
Σε τροχιά ανόδου κινείται ο ευρωπαϊκός χάρτης των εμπορευματικών μεταφορών, με τα μεγαλύτερα λιμάνια της Ε.Ε. να δίνουν μάχη στήθος με στήθος για μια θέση στην κορυφαία πεντάδα. Ανάμεσά τους, το λιμάνι του Πειραιά που παραμένει 5ος καταγράφοντας αξιοσημείωτη αύξηση 4,9% στη διακίνηση containers κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025.
Πιο συγκεκριμένα, οι προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, υπό τη διαχείριση της Cosco Shipping Ports, διακίνησαν συνολικά 2,054 εκατομμύρια TEU έναντι 1,958 εκατ. TEU το αντίστοιχο διάστημα του 2024. Σε αυτό προστίθεται και η δραστηριότητα του προβλήτα Ι του ΟΛΠ, με περίπου 400.000 TEU, ανεβάζοντας τον συνολικό όγκο στα 2,45 εκατομμύρια TEU. Αυτό επιτρέπει στον Πειραιά να διατηρεί την πέμπτη θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη, κάτω από τη Βαλένθια αλλά μπροστά από ανταγωνιστικά λιμάνια που πιέζουν ασφυκτικά.
Την ίδια στιγμή, το λιμάνι του Ρότερνταμ ανέκτησε την πρωτοκαθεδρία, διακινώντας 7 εκατομμύρια TEU στο εξάμηνο (+2,7%). Η Αμβέρσα – Μπριζ διατήρησε τη δεύτερη θέση με 6,91 εκατ. TEU (+3,7%), ενώ το Αμβούργο βρίσκεται στην τρίτη θέση, καταγράφοντας στο πρώτο τρίμηνο αύξηση 6,3% και πλησιάζοντας τα 2 εκατ. TEU, με τις εκτιμήσεις να δείχνουν ότι θα ξεπεράσει τα 3,8 εκατ. στο εξάμηνο.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Φρίκη στο Πακιστάν με «έγκλημα τιμής» που παρακολούθησαν σε βίντεο 200 εκατ. άνθρωποι: «Περπάτα 7 βήματα μαζί μου πριν με πυροβολήσεις»
Μετά τον καύσωνα έρχονται μπόρες και κεραυνοί, επηρεάζονται ηπειρωτικά και βόρεια - Προειδοποίηση για ισχυρά φαινόμενα
Θρίλερ με το νεκρό κοριτσάκι στο Παλαιό Φάληρο που δεν το έχει αναζητήσει κανείς - Τα σημάδια στο πρόσωπο και η νεκροψία
Πιο συγκεκριμένα, οι προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, υπό τη διαχείριση της Cosco Shipping Ports, διακίνησαν συνολικά 2,054 εκατομμύρια TEU έναντι 1,958 εκατ. TEU το αντίστοιχο διάστημα του 2024. Σε αυτό προστίθεται και η δραστηριότητα του προβλήτα Ι του ΟΛΠ, με περίπου 400.000 TEU, ανεβάζοντας τον συνολικό όγκο στα 2,45 εκατομμύρια TEU. Αυτό επιτρέπει στον Πειραιά να διατηρεί την πέμπτη θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη, κάτω από τη Βαλένθια αλλά μπροστά από ανταγωνιστικά λιμάνια που πιέζουν ασφυκτικά.
Την ίδια στιγμή, το λιμάνι του Ρότερνταμ ανέκτησε την πρωτοκαθεδρία, διακινώντας 7 εκατομμύρια TEU στο εξάμηνο (+2,7%). Η Αμβέρσα – Μπριζ διατήρησε τη δεύτερη θέση με 6,91 εκατ. TEU (+3,7%), ενώ το Αμβούργο βρίσκεται στην τρίτη θέση, καταγράφοντας στο πρώτο τρίμηνο αύξηση 6,3% και πλησιάζοντας τα 2 εκατ. TEU, με τις εκτιμήσεις να δείχνουν ότι θα ξεπεράσει τα 3,8 εκατ. στο εξάμηνο.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Φρίκη στο Πακιστάν με «έγκλημα τιμής» που παρακολούθησαν σε βίντεο 200 εκατ. άνθρωποι: «Περπάτα 7 βήματα μαζί μου πριν με πυροβολήσεις»
Μετά τον καύσωνα έρχονται μπόρες και κεραυνοί, επηρεάζονται ηπειρωτικά και βόρεια - Προειδοποίηση για ισχυρά φαινόμενα
Θρίλερ με το νεκρό κοριτσάκι στο Παλαιό Φάληρο που δεν το έχει αναζητήσει κανείς - Τα σημάδια στο πρόσωπο και η νεκροψία
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα