Τo λιμάνι του Πειραιά είναι τώρα το Νο 1 στη Μεσόγειο, γράφει η Handelsblatt

limani-peiraias-arthro

Εγκωμιαστικό άρθρο της γερμανικής εφημερίδας για «το κεφάλι του δράκου στην Ελλάδα» - Το λιμάνι του Πειραιά κατέλαβε το 2019 την τέταρτη θέση στην κατάταξη των ευρωπαϊκών λιμανιών μεταφόρτωσης εμπορευμάτων

Εγκωμιαστικό είναι το άρθρο της γερμανικής οικονομικής εφημερίδας Handelblatt για το λιμάνι του Πειραιά, το οποίο, όπως γράφει ο δημοσιογράφος, είναι πλέον το «υπ' αριθμόν 1» στη Μεσόγειο.

«Η επέκταση του λιμανιού γίνεται υπό την διεύθυνση της κινεζικής κρατικής εταιρείας Cosco. Η κρίση του κορωνοϊού δεν έχει γίνει αισθητή μέχρι στιγμής στην περιοχή», όπως επισημαίνει το επίμαχο δημοσίευμα.

Υπάρχει μεγάλη κινητικότητα στο λιμάνι του Πειραιά: Την Παρασκευή πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από έντεκα κοντέινερ σε τρεις αποβάθρες, συμπεριλαμβανομένου του «OOCL United Kingdom» με ικανότητα μεταφοράς 21.413 εμπορευματοκιβωτίων. Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα φορτηγά-πλοία στον κόσμο.

Το επίμαχο δημοσίευμα σχολιάζει τις μεγαλύτερες του αναμενόμενου σε ότι αφορά τις αντοχές της δραστηριότητας διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Πειραιά.

Δεν υπάρχει ένδειξη ύφεσης στον Πειραιά λόγω της πανδημίας

Ενώ η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είχε προβλέψει για την Ελλάδα μείωση κατά 9,7% του ΑΕΠ για τη φετινή περίοδο, δεν υπάρχει ένδειξη ύφεσης στον Πειραιά από την πανδημία του κορωνοϊού.

Τους πρώτους τρεις μήνες, η δραστηριότητα διακίνησης αυξήθηκε ελαφρά στα 1,369 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια. Τον προηγούμενο χρόνο ανήλθαν στα 1,334 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια.

Η ανάπτυξη ήταν επίσης σταθερή τον Απρίλιο και τον Μάιο. Ο κύκλος εργασιών ήταν περίπου στο επίπεδο του προηγούμενου έτους, όπως υποστηρίζουν εταιρικοί κύκλοι.

Το ελληνικό λιμάνι συνεχίζει την πετυχημένη ιστορία του. Πέρυσι, ο Πειραιάς ξεπέρασε τη Βαλένθια της Ισπανίας (5,44 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια) με 5,65 εκατομμύρια και έγινε το μεγαλύτερο σημείο μεταφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων στη Μεσόγειο. Αυτό φαίνεται από τα επιχειρηματικά στοιχεία που παρουσιάστηκαν αυτήν την εβδομάδα.

Το 2019 ήταν η καλύτερη χρονιά

«Το 2019 ήταν η καλύτερη χρονιά μας μέχρι στιγμής», λέει ο Fu Chengqiu, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας «Piraeus Port Authority» (PPA). Ο καπετάνιος Φου, όπως τον καλούν όλοι στη βιομηχανία, εργάζεται για την κινεζική κρατική εταιρεία «China Ocean Shipping Company (Cosco) από το 1976.

«Οι Κινέζοι ήρθαν στον Πειραιά το 2008. Με την τότε συντηρητική κυβέρνηση, η Cosco υπέγραψε αρχικά μια μίσθωση για τη λειτουργία μιας νέας προβλήτας εμπορευματοκιβωτίων. Το 2016, η Cosco αγόρασε το 51% της εταιρείας PPA από το ελληνικό κράτος έναντι 368,5 εκατομμυρίων ευρώ. Η σύμβαση προβλέπει ότι οι Κινέζοι θα αποκτήσουν επιπλέον 16% των μετοχών έως το 2021», αναφέρει η εφημερίδα «Handelsblatt».

Στην τέταρτη θέση των ευρωπαϊκών λιμανιών μεταφόρτωσης εμπορευμάτων

Η Cosco δραστηριοποίησε το εν υπνώσει λιμάνι. Το 2008, διακινήθηκαν μόνο 433.582 εμπορευματοκιβώτια. Το 2019, ο αριθμός αυτός ήταν 13 φορές μεγαλύτερος. Αυτό καθιστά τον Πειραιά όχι μόνο το «νούμερο ένα» στη Μεσόγειο. Το ελληνικό λιμάνι κατέλαβε την τέταρτη θέση στην κατάταξη των ευρωπαϊκών λιμανιών μεταφόρτωσης εμπορευμάτων. Πριν από πέντε χρόνια ήταν στην όγδοη θέση.

Κινέζοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι το λιμάνι του Πειραιά είναι «το κεφάλι του δράκου στην Ευρώπη». Ο Πειραιάς είναι το πρώτο μεγάλο λιμάνι της Μεσογείου στην Ευρώπη αφού έρχονται φορτηγά πλοία από την Άπω Ανατολή διασχίζοντας το κανάλι του Σουέζ.

Η επέκταση του λιμανιού του Πειραιά συνεχίζεται παρά την πανδημία του κορωνοϊού, γράφει το γερμανικό δημοσίευμα.

Ειδήσεις σήμερα:

Απίστευτο: Η Ζoom αξίζει περισσότερα από τις 7 μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες του πλανήτη

Τέλος στην καραντίνα των ξένων τουριστών βάζει η Μαδρίτη από την 1η Ιουλίου

«Χριστός Ανέστη» τα μεσάνυχτα της Τρίτης στις Εκκλησίες
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (45)

Μπλεκ

Έχει δει κάποιος τον θρυλικό καπετάνιο φου. Τον βλέπουν τα κοντεινερ και στοιβάζονται μόνα τους.. Κάποιοι μάλιστα λένε όταν ο καπετάνιος φου ανάψει τσιγάρο με σπίρτο δεν κάνει φου για να το σβήσει απλά κουνάει το χέρι του..

Κόντρας

Η είδηση επιβεβαιώνει ακόμη μία φορά, πως τους καταστρεπτικούς και γελοίους Αριστερούς Συνδικαλιστές, μόνον μία γνήσια Κομμουνιστική Χώρα μπορεί να τους εξαφανίσει.

nick lekkas

autos einai o kapitalismos

Καλά

Όλα αυτά, αλλά αξιοσημείωτο είναι το γεγονός της μεγάλης κάλυψης και προβολής του γερμανικού έντυπου τύπου για το τουρκικό γίγνεσθαι. Σχετικά με το τελευταίο γερμανική εφημερίδα αναφέρεται στην κατάληψη ελληνικού εδάφους από τους Τούρκους.

Ειτε πρωτο...

Ειτε τελευταιο για μας δεν αλλαζει τιποτα. Μια ζωη ζητιανευουμε μια καλη δήλωση

5Zalis

για αναλογιστείτε όμως λιγακι για το που θα ηταν το λιμανι στα χερια των συνδικαλιστων!

...

καλά πεθαίνουμε για κομπλιμέντα και κενολογίες αλλά άμα είναι και από Γερμανό; Φουσκώνουμε σαν τα γαλόπουλα

ΛΑΜΟΓΙΑ

Το πουλησαν γιατι το πτωχευσαν πρωτα, τα πηραν τα λεφτα και τα κανανε επιδοματα και πρόωρες συνταξεις.....και τωρα οι κινεζοι τους φορεσαν τα γυαλιά ηλιου!!! αχρηστος λαος!!!

5Zalis

@ΛΑΜΟΓΙΑ... πρωτοι και καλυτεροι οι συνδικαλιστες(!!!) που το φουνταραν! ... οπως και τοσα αλλα στην ελλαδα!

1+1=2

Αμεσες Ξενες Επενδυσεις. 1985-2020(Οζαλ- Ερντογαν) κατα μεσον ορον: Τουρκια: 35ετη Χ 10 δις ετησιως=700. Ελλας=35ετη χ 2 δις ετησιως=70. Σημειωση: 1985 ΑΕΠ $70bill -40bill ηΕλλας. 2019=770 προς 215

sdf

ελλας 10 μυρια. τουρκια 80-90. και πες μας ποσο κάνει η τουρκικη λιρα τωρα.

ΕΓΩ Ο ΜΠΑΡΟΥΦΑΚΗΣ

ΚΙΝΕΖΟΣ Η ΤΟΥΡΚΟΣ?!ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ!ΚΟΨΤΕ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ!ΣΑΣ ΧΑΛΑΝΕ!ΡΙΞΤΕ ΤΟ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ!ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟ ΕΤΣΙ!

t;vra

Τώρα μας αρέσουν οι κινέζοι ε; (το λιμάνι ανήκει στην Cosco ως γνωστών)

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης