ΕΛΣΟΝ · reworks για συμφωνική ορχήστρα, ηλεκτρικά & ηλεκτρονικά όργανα

youth-sym01

H Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων παρουσιάζει πρωτότυπα έργα και reworks του Αλέξανδρου Λιβιτσάνου.

Η Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων (ΕΛΣΟΝ) ολοκληρώνει τη δεύτερη καλλιτεχνική της περίοδο με μια ξεχωριστή συναυλία στην αίθουσα ‘’Σταύρος Νιάρχος’’ της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο ΚΠΙΣΝ, την Κυριακή 21 Ιουλίου 2019 και ώρα 20:00, συνδυάζοντας τους ήχους της συμφωνικής ορχήστρας με αυτούς των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών οργάνων.

Το πρόγραμμα της συναυλίας περιλαμβάνει παραλλαγές έργων (reworks) των Bach, Mozart και Beethoven, καθώς και τη συμφωνική σουίτα “A Pictureless Soundtrack” του Αλέξανδρου Λιβιτσάνου. Έκπληξη για το κοινό είναι η συμμετοχή της Ελληνοκαναδέζας τραγουδίστριας, Κατερίνας Ντούσκα, η οποία πρόσφατα εκπροσώπησε την χώρα μας στον διαγωνισμό της Eurovision.

Αναλυτικά το πρόγραμμα των έργων της συναυλίας και τα βιογραφικά των καλλιτεχνών στην ιστοσελίδα της ΕΛΣΟΝ: http://www.elson.gr/el/concerts/item/13-elson-reworks

Κυριακή, 21 Ιουλίου 2019, Ώρα 20:00.
Αίθουσα “Σταύρος Νιάρχος” της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο ΚΠΙΣΝ.
Η είσοδος θα είναι ελεύθερη με δελτία προτεραιότητας

Με την ΕΛΣΟΝ συμμετέχουν οι:

⦁ Αλέξανδρος Λιβιτσάνος πιάνο, πλήκτρα
⦁ Δημήτρης Στασινός ηλεκτρική κιθάρα
⦁ Γιώργος Μπουλντής ηλεκτρικό μπάσο, synth bass
⦁ Μανώλης Γιαννίκιος ντραμς, spd-sx
⦁ Κατερίνα Ντούσκα φωνή
Διεύθυνση Ορχήστρας: Φαίδρα Γιαννέλου 

Μάθετε περισσότερα για την ΕΛΣΟΝ στην ιστοσελίδα: www.elson.gr.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

5X0A7722-2000

Το Rhodes & South Aegean International Jazz Festival και το Bodrum Jazz Festival στην Τουρκία, ανακοινώνουν τη συνεργασία και αδελφοποίηση τους με τον κοινό τίτλο “Jazz Across The Water” σε συν-διοργάνωση με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

once_upon_art

Μονομαχία γιγάντων Tarantino Vs Woody Allen. Ο καθένας με το  δικό του σύμπαν. Από  κοντά και  δύο αριστουργηματικές επαναλήψεις  με «Τρίτο άνθρωπο» και Ορσον Γουέλς και «Φθινοπωρινή σονάτα» του Ινγκμαρ Μπέργκμαν. Ακόμα κάθεστε;