«Aπολυμένη» η Κατερίνα Διδασκάλου: Για λίγες ακόμη online streaming παραστάσεις
Ο μονόλογος του Αντώνη Τσιπιανίτη, σε σκηνοθεσία Κώστα Γάκη και τηλεσκηνοθεσία Κώστα Κιμούλη
Την «Απολυμένη» του ΑντώνηΤσιπιανίτη ερμηνεύει η ΚατερίναΔιδασκάλου, σε παραγωγή της ErofiliProductions, για περιορισμένες onlinestreaming (Full HD) παραστάσεις.
Δυο λόγια για την υπόθεση του έργου:
Η Μαριέτα εργάζεται ως κοσμικογράφος σε μεγάλο γυναικείο περιοδικό. Η στήλη της θεωρείται κορυφαία στο είδος της. Πλούσιοι και διάσημοι κάνουν το παν για να δημοσιεύσει φωτογραφία τους. Η ζωή της είναι γεμάτη λάμψη, πάρτι, ταξίδια. Και μια μέρα.. ξαφνικά απολύεται…
Όλες οι ‘πόρτες’ κλείνουν, το τηλέφωνο σιωπά, τα καλέσματα ακυρώνονται, οι επώνυμες φίλες ‘εξαφανίζονται’. Η Μαριέτα ολομόναχη, χωρίς στήριξη από πουθενά, αγωνίζεται να επιβιώσει.
Καθώς η μοναξιά την κυκλώνει και η πείνα την απειλεί, συνειδητοποιεί πως πριν ακόμη απολυθεί από την δουλειά της είχε απολυθεί από τον ίδιο της τον εαυτό, από την ίδια της την ζωή που την διέσχισε σαν υπνοβάτρια, χωρίς να γνωρίζει ποια είναι, τι θέλει, τι πραγματικά έχει ανάγκη. Και τότε όλα αλλάζουν…
Online Streaming (HD με ανάλυση 1080p), με ειδική τηλεοπτική μαγνητοσκόπηση 28 Δεκεμβρίου - διαθέσιμο από 20:00 έως 00:00 2 Ιανουαρίου - διαθέσιμο από 20:00 έως 00:00 3 Ιανουαρίου - διαθέσιμο από 20:00 έως 00:00 5 Ιανουαρίου - διαθέσιμο από 20:00 έως 00:00
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.