Το μετάξι και η καινοτομία των δύο Κωνσταντίνων!

Το μετάξι και η καινοτομία των δύο Κωνσταντίνων!

Δύο κολλητοί φίλοι, ο Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος και ο Κωνσταντίνος Μπέριος δημιούργησαν το Epicloth , ένα καινοτόμο brand που συνδυάζει το fashion industry με το art world

epixloth
Έχοντας αποκτήσει σημαντική απόσταση από την αδράνεια και δηλώνοντας στην ταυτότητά τους ότι διαθέτουν αμέριστο πάθος για δημιουργία, ο Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος και ο Κωνσταντίνος Μπέριος είναι δύο δραστήριοι και πολλά υποσχόμενοι νέοι.

Κοινό σημείο της φιλίας τους και πρόδρομος μιας επιχειρηματικής πορείας είναι το Epicloth. Ένα σύγχρονο και καινοτόμο brand.

Στο σημείο αυτό όμως πρέπει να κάνω τις απαραίτητες συστάσεις. Οι δύο Κωνσταντίνοι, διαθέτουν μια φιλία που μετρά πάνω από μια δεκαετία και τα τελευταία χρόνια βρέθηκαν σε διαφορετικές ηπείρους -Αμερική και Ευρώπη για σπουδές και επαγγελματική αποκατάσταση.
epixloth-1

Η φιλία αυτή εξελίχθηκε στο Epicloth. Μια ιδέα που ξεκίνησε σαν αστείο –όπως μου περιγράφουν– σε ένα bar στην Αθήνα, όπου μάλλον αρκετά μεθυσμένοι και έχοντας και οι δύο τρέλα με τις extravagance κάλτσες, σκέφτηκαν ότι θα μπορούσαν να φέρουν ένα παρόμοιο concept στην κλασική ποσέτα. Έτσι, έπειτα από αμέτρητες συζητήσεις, ξεκίνησε μία ιστορία ορισμένων μηνών όπου σιγά σιγά τους οδήγησε να αναπτύξουν ένα πολύ αρχικό μοντέλο που άρχισε να υλοποιείται και να εξελίσσεται στο σημερινό αποτέλεσμα.

Κλείσιμο
Δηλαδή, απλές κοπές μεταξιού που μπορούν να φορεθούν με ποικίλους τρόπους ανάλογα με την φαντασία και τον χαρακτήρα του καθενός.
epixloth-3

Που έγκειται όμως η καινοτομία του εγχειρήματος; Όπως εξηγούν: «Το πιο innovative κομμάτι του Epicloth είναι ότι έχουμε καταφέρει να συνδέσουμε δύο τελείως διαφορετικά industries μεταξύ τους. To fashion industry με το art world. Αυτό είναι κάτι το οποίο ανακαλύψαμε στην πορεία ότι είναι πολύ σπάνιο στην αγορά, η συνεργασία δηλαδή αυτών των δύο. Ουσιαστικά τα προϊόντα του Epicloth είναι wearable art και από εκεί πηγάζει και το motto μας: Wear a statement, φτιαγμένα στην Ελλάδα και σχεδιασμένα από νέους καλλιτέχνες σε διάφορα μέρη του κόσμου.

Η επιλογή σχεδίων είναι ίσως το σημαντικότερο κομμάτι στην δουλειά μας. Έτσι στο ξεκίνημά μας αξιολογήσαμε 45.000 διαφορετικά σχέδια από εκατοντάδες διαφορετικά portfolios καλλιτεχνών και καταλήξαμε σε 12 πολύ ιδιαίτερα. Συνεχίζουμε να είμαστε πολύ επιλεκτικοί στα σχέδια που διαλέγουμε να διακοσμήσουν τα μαντίλια μας και πάντα ψάχνουμε το διαφορετικό και πολλές φορές το χιουμοριστικό στοιχείο».

Σχετικά με την παρουσία της εταιρίας στην αγορά: «Αυτή την στιγμή συνεργαζόμαστε με διάφορα boutique stores σε Ελλάδα και Λονδίνο, έχουμε αναπτύξει το online καταστημά μας στην ιστοσελίδα www.epicloth.com για το οποίο είμαστε πολύ περήφανοι για την απλότητα και ευκολία του και διατηρούμε το pop up store μας στην Old Spitalfields market του Λονδίνου. Επίσης συνεργαζόμαστε με διάφορα μουσεία και οργανισμούς στο Λονδίνο και στην Αθήνα για υλοποιήσεις private limited edition collection».
epixloth-2

Αξίζει να σημειωθεί ότι πλέον στην οικογένεια του Epicloth βρίσκεται ως σημαντικό στέλεχος και η Αντωνία Διακομοπούλου που έχει αναλάβει ως Marketing Director ενισχύοντας την ομάδα.

Το μέλλον βρίσκει το Epicloth να συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία του εντός και εκτός Ελλάδος, ανανεώνοντας πλήρως τις συλλογές του και δημιουργώντας νέα project παραμένοντας πάντα πιστοί στην φιλοσοφία των versatile accessories.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης