Ο κύριος Κυριάκος, η κυρία Στελλίνα και ο Μάρκος

levantes

«Η εικόνα της φάρμας είναι οι ίδιοι της οι άνθρωποι και αυτούς παρουσιάζουμε στις συσκευασίες και την συνολική επικοινωνία της οικογενειακής επιχείρησης»

Τα Περιβόλια είναι ένας οικισμός στην επικράτεια της παλαιάς κοινότητας Αχλαδερής ( σήμερα, ανήκει στην τοπική κοινότητα Αχλαδερής, οργανικό μέρος του δήμου Κύμης- Αλιβερίου ). Στον οικισμό αυτό βρίσκεται μια οικογενειακή φάρμα όχι μόνο για την ποιότητα του προϊόντος της ( έξτρα παρθένο ελαιόλαδο ) αλλά και τη συσκευασία του προϊόντος όπου το κύριο χαρακτηριστικό στοιχείο είναι η εικόνα της ίδιας της οικογένειας και των μελών της.
levantes-1

Ο κ. Αλέξανδρος Γαβριλάκης διευθύνει την εταιρεία AG Design Agency. Η τελευταία, όπως διαβάζουμε και στο site της, ανέλαβε να φέρει εις πέρας το project με την οικογενειακή φάρμα.

Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. Ξεκίνημα από ένα κείμενο που περιγράφει το project : «Η Levantes είναι μια οικογενειακή φάρμα στην Εύβοια.

Η επιθυμία τους να φτιάξουν μια σειρά προϊόντων ελαιολάδου είναι αποτέλεσμα της πολύχρονης εμπειρίας που έχουν τα μέλη της οικογένειας με την καλλιέργεια και επεξεργασίας μοναδικών ποικιλιών ελιάς.

Η συνεργασία μας βασίστηκε στην ανάγκη να δημιουργήσουμε μια οπτική γλώσσα και μια σειρά συσκευασιών που παρουσιάζουν τις οικογενειακές αξίες.

Από την πρώτη κιόλας γνωριμία, ζητήσαμε αναλυτικές πληροφορίες για όλα τα μέλη της οικογένειας. Από τις περιγραφές σχηματίσαμε την εικόνα μιας πολύ δεμένης ομάδα, με κάθε μέλος να έχει διαφορετικό ρόλο και καθήκοντα.
levantes-3

Αυτό μας οδήγησε να φωτογραφήσουμε και στη συνέχεια να εικονογραφήσουμε κάθε μέλος, εν ώρα εργασίας, παρουσιάζοντας τις καθημερινές εργασίες που γίνονται μια τυπική ημέρα στην οικογενειακή φάρμα.

Ο κύριος Κυριάκος οργώνει το χωράφι, η κυρία Στελλίνα μαζεύει με τα χέρια τον καρπό από τα δέντρα, ο Μάρκος χωρίζει προσεκτικά τα φύλλα από τον καρπό και ούτω καθεξής.

Η εικόνα της φάρμας είναι οι ίδιοι της οι άνθρωποι και αυτούς παρουσιάζουμε στις συσκευασίες και την συνολική επικοινωνία της οικογενειακής επιχείρησης».

Σε μια παλαιότερη ανάρτηση της οικογενειακής φάρμας βρήκα το παρακάτω κείμενο αναφορικά με τη διαδικασία παραγωγής: « Συλλογή: Η συλλογή του ελαιοκάρπου γίνεται χειρονακτικά από δικό μας προσωπικό και αμέσως ακολουθεί διαλογή ανά ποικιλία σε σκιερούς δροσερούς χώρους.
levantes-2

Έκθλιψη: Σε λιγότερο απο 24 ώρες πραγματοποιείται μηχανική ψυχρή έκθλιψη χωρίς προσθήκη νερού με αποτέλεσμα την παραμονή όλων των αντιοξειδωτικών και άλλων ωφέλιμων συστατικών.

Τυποποίηση: Ακολουθεί άμεση τοποθέτηση του λαδιού σε αεροστεγή ανοξείδωτα βυτία όπου παραμένει επί τριάντα ημέρες τουλάχιστον και εν συνεχεία τυποποίηση ανά ποικιλία ελαιοκάρπου».

Σε κάθε περίπτωση το αποτέλεσμα μετράει και αυτή είναι η μοναδική αλήθεια και για παραγωγούς αλλά και για καταναλωτές. Παρόλα αυτά σε ένα καλό ποιοτικό προϊόν ένα concept αναγνωρίσιμο και αποδεκτό από τους ενδιαφερόμενους καταναλωτές μπορεί και να απογειώσει την πορεία του προϊόντος.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

fdgw

Ένα ζευγάρι φοιτητών από την Πάτρα κέρδισε τον φοιτητικό διαγωνισμό Mindspace Challenge 2019 παρουσιάζοντας μια επιχειρηματική ιδέα για βιολογικά ηδύποτα χωρίς ζάχαρη.

Κώστας Τσαούσης

mhdd_arthros

Δύο χρόνια μετά την πρώτη παρουσίασή της στο Εθνικό Θέατρο της Χάγης η «Μήδεια» του Ευρυπίδη, στη σπουδαία μετάφραση του Γιώργου Χειμωνά και μέσα από τη σκηνοθετική ματιά του Δημήτρη Γεωργαλά, παρουσιάζεται από τις 20 Ιουνίου και για έντεκα μόνο παραστάσεις στον ιδιαίτερο χώρο του εγκαταλελειμμένου ξενοδοχείου «Μπάγκειον» στην Ομόνοια.

Α-Φ Καβαλιεράτου

gcycew

Θα πιστεύατε ποτέ ότι μια ξανθιά μπύρα - μια αφιλτράριστη lager με φρουτώδη αρώματα, γεμάτο σώμα και ήπια πικρή επίγευση- ότι θα μπορούσε να συνοδεύσει μια παραδοσιακά ομελέτα με καρολάδες; Και όμως, η απάντηση είναι «Ναι».

flogero01

Η χειροποίητη ετικέτα με τις αριθμημένες φιάλες, ο συλλεκτικός χαρακτήρας (1517 φιάλες όλη η παραγωγή) και ο τρόπος διάθεσης του δίνει στο Φλογερό του 2015 μια ξεχωριστή θέση στο γευστικό χάρτη των οινόφιλων.

xaplostra_main01

Πόσο στοιχίζει μια ξαπλώστρα με τα συνοδευτικά της – από μια ομπρέλα για σκιά στον ήλιο αλλά και εμφιαλωμένο νερό, καφέδες, ελαφρά γεύματα και πετσέτες θαλάσσης; Εξαρτάται από την τοποθεσία, την ημέρα (καθημερινές ή Σαββατοκύριακα) και την περίοδο.

20
act4greece

Η μια καμπάνια αφορά την αναβίωση του κήπου- παιδικής χαράς της Ακροπόλεως και η δεύτερη καμπάνια αφορά την συντήρηση και αναβάθμιση των υποδομών του Ολύμπιον, ένα κτήριο της Θεσσαλονίκης συνδεδεμένο με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου

xatzidakis

Η σχέση του Μάνου Χατζιδάκι με την Αθήνα φανερώνεται μέσα από τα τραγούδια του – από τον «Ιλισσό» της δεκαετίας του ΄50 μέχρι τα «Νυχτερινά Αγάλματα» της δεκαετίας του ΄80- και αποτελεί μια ζωντανή πηγή διαρκούς τροφοδοσίας της ευαισθησίας των νεότερων γενιών.