Ο κύριος Κυριάκος, η κυρία Στελλίνα και ο Μάρκος

levantes

«Η εικόνα της φάρμας είναι οι ίδιοι της οι άνθρωποι και αυτούς παρουσιάζουμε στις συσκευασίες και την συνολική επικοινωνία της οικογενειακής επιχείρησης»

Τα Περιβόλια είναι ένας οικισμός στην επικράτεια της παλαιάς κοινότητας Αχλαδερής ( σήμερα, ανήκει στην τοπική κοινότητα Αχλαδερής, οργανικό μέρος του δήμου Κύμης- Αλιβερίου ). Στον οικισμό αυτό βρίσκεται μια οικογενειακή φάρμα όχι μόνο για την ποιότητα του προϊόντος της ( έξτρα παρθένο ελαιόλαδο ) αλλά και τη συσκευασία του προϊόντος όπου το κύριο χαρακτηριστικό στοιχείο είναι η εικόνα της ίδιας της οικογένειας και των μελών της.
levantes-1

Ο κ. Αλέξανδρος Γαβριλάκης διευθύνει την εταιρεία AG Design Agency. Η τελευταία, όπως διαβάζουμε και στο site της, ανέλαβε να φέρει εις πέρας το project με την οικογενειακή φάρμα.

Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. Ξεκίνημα από ένα κείμενο που περιγράφει το project : «Η Levantes είναι μια οικογενειακή φάρμα στην Εύβοια.

Η επιθυμία τους να φτιάξουν μια σειρά προϊόντων ελαιολάδου είναι αποτέλεσμα της πολύχρονης εμπειρίας που έχουν τα μέλη της οικογένειας με την καλλιέργεια και επεξεργασίας μοναδικών ποικιλιών ελιάς.

Η συνεργασία μας βασίστηκε στην ανάγκη να δημιουργήσουμε μια οπτική γλώσσα και μια σειρά συσκευασιών που παρουσιάζουν τις οικογενειακές αξίες.

Από την πρώτη κιόλας γνωριμία, ζητήσαμε αναλυτικές πληροφορίες για όλα τα μέλη της οικογένειας. Από τις περιγραφές σχηματίσαμε την εικόνα μιας πολύ δεμένης ομάδα, με κάθε μέλος να έχει διαφορετικό ρόλο και καθήκοντα.
levantes-3

Αυτό μας οδήγησε να φωτογραφήσουμε και στη συνέχεια να εικονογραφήσουμε κάθε μέλος, εν ώρα εργασίας, παρουσιάζοντας τις καθημερινές εργασίες που γίνονται μια τυπική ημέρα στην οικογενειακή φάρμα.

Ο κύριος Κυριάκος οργώνει το χωράφι, η κυρία Στελλίνα μαζεύει με τα χέρια τον καρπό από τα δέντρα, ο Μάρκος χωρίζει προσεκτικά τα φύλλα από τον καρπό και ούτω καθεξής.

Η εικόνα της φάρμας είναι οι ίδιοι της οι άνθρωποι και αυτούς παρουσιάζουμε στις συσκευασίες και την συνολική επικοινωνία της οικογενειακής επιχείρησης».

Σε μια παλαιότερη ανάρτηση της οικογενειακής φάρμας βρήκα το παρακάτω κείμενο αναφορικά με τη διαδικασία παραγωγής: « Συλλογή: Η συλλογή του ελαιοκάρπου γίνεται χειρονακτικά από δικό μας προσωπικό και αμέσως ακολουθεί διαλογή ανά ποικιλία σε σκιερούς δροσερούς χώρους.
levantes-2

Έκθλιψη: Σε λιγότερο απο 24 ώρες πραγματοποιείται μηχανική ψυχρή έκθλιψη χωρίς προσθήκη νερού με αποτέλεσμα την παραμονή όλων των αντιοξειδωτικών και άλλων ωφέλιμων συστατικών.

Τυποποίηση: Ακολουθεί άμεση τοποθέτηση του λαδιού σε αεροστεγή ανοξείδωτα βυτία όπου παραμένει επί τριάντα ημέρες τουλάχιστον και εν συνεχεία τυποποίηση ανά ποικιλία ελαιοκάρπου».

Σε κάθε περίπτωση το αποτέλεσμα μετράει και αυτή είναι η μοναδική αλήθεια και για παραγωγούς αλλά και για καταναλωτές. Παρόλα αυτά σε ένα καλό ποιοτικό προϊόν ένα concept αναγνωρίσιμο και αποδεκτό από τους ενδιαφερόμενους καταναλωτές μπορεί και να απογειώσει την πορεία του προϊόντος.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

21o-syn-typou

Λίστες ταινιών, αφιερώματα σε δημιουργούς, καλωσόρισμα στο Virtual Reality, παρουσίες βραβευμένων σκηνοθετών και άλλα πολλά συγκροτούν το πλούσιο και χορταστικό πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ που ξεκινά την 1η Μαρτίου 2019

Music-vroxis

Δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα από τη Βιβλιοθήκη ΠΙΟΠ για όλη την οικογένεια

symposio

Η πρωτοβουλία για την σύμπραξη ανάδειξης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Ελλάδας της φιλοξενίας που εμπνεύστηκε και υλοποιεί ο Αλέξανδρος Αγγελόπουλος σβήνει φέτος τα 10 κεράκια της

act4greece

Therapy Dogs, Δάσος Δρομέων και Δίπλα στα Κακοποιημένα Παιδιά είναι τρείς από τις καμπάνιες που έχουν ανέβει και τρέχουν στην πλατφόρμα crowdfunding της Εθνικής Τράπεζας

kifisos

Μια ξεχασμένη ιστορία για τον Ελευσινιακό Κηφισό μας θυμίζουν οι συντάκτες του blog του ψηφιακού οικομουσείου Pros - Eleusis (Personalized ROuteS in Eleusis) το οποίο δημιούργησε η κοινοπραξία από το Ερευνητικό Κέντρο «Αθηνά» και τις εταιρείες Mentor και CITE

stelios-tzakos

Ο Τζάκο Καράσσο με βαθιές ρίζες στην επιχειρηματική κοινότητα της Θεσσαλονίκης – 4η γενιά μιας οικογένειας κλωστοϋφαντουργών- ξεκίνησε να πουλάει βρεφικές πάνες μέσα από το διαδίκτυο και πέτυχε! Σήμερα, η εταιρεία του διαθέτει μια ολοκληρωμένη σειρά βρεφικής φροντίδας και παίρνει το ένα μετά το άλλο τα διεθνή βραβεία