Buoy, το project από πετσέτα
Buoy, το project από πετσέτα
Πετσετένια tailor-made ponchos για surfers, παιδιά και όχι μόνο…
UPD:
Όταν κάπου διάβασα για το “The Buoy Project”, το πρώτο πράγμα που έκανα -ομολογώ- είναι να κοιτάξω στο λεξικό τι σημαίνει. Buoy (μπούι στα αμερικάνικα, μπόι στα βρετανικά) είναι η «σημαδούρα». «Κάτι που θα μυρίζει θάλασσα, θα επιπλέει, θα διακρίνεται, θα δίνει ελπίδα», σκέφτηκα, και δεν έπεσα καθόλου έξω!
Το “The Buoy Project” δημιουργήθηκε από τρεις φίλες, με διαφορετικές επαγγελματικές καταβολές, αλλά με τον αθλητισμό και μάλιστα το surf να τις συνδέει από παλιά. Η ιδέα τους να δημιουργήσουν πετσετένια ponchos, ιδανικά για αθλητές και κυρίως surfers λοιπόν δημιουργήθηκε από την ανάγκη, την οποία οι ίδιες ήθελαν πρωτίστως να καλύψουν.
Η Κατερίνα είναι πολιτικός μηχανικός και ειδικεύεται στα eco-friendly κτίρια, ενώ παράλληλα ράβει, σχεδιάζει, δημιουργεί από πολύ μικρή ηλικία. Η Εύα, επαγγελματίας μάρκετινγκ και επικοινωνίας, «παίρνει τους δρόμους» με την Κατερίνα για να ανακαλύψει κουμπιά, κλωστές, υφάσματα και άλλους τέτοιους «θησαυρούς». Η Μυρσίνη είναι γραφίστρια και είναι υπεύθυνη για την εμφάνιση του νέου brand και για οτιδήποτε άλλο καλλιτεχνικό και δημιουργικό που παρουσιάζει η ομάδα.
Η δημιουργικότητά τους εμφανής από την πρώτη επίσκεψη στην ιστοσελίδα. Είναι η χρηστικότητα των προϊόντων τους όμως, που τις κατέταξε στις 10 πιο δημοφιλείς start ups στο διαγωνισμό Red it up της Marlboro Greece. «Τα πετσετένια ponchos είναι πολύ χρήσιμα για τους surfers και άλλους αθλητές. Επίσης, έχουν μεγάλη απήχηση σε παιδιά που κάνουν κατασκήνωση, οικογένειες που προτιμούν το κάμπινγκ, ενώ ιδιαίτερα διαδεδομένα είναι σε βρέφη και νήπια», αναφέρει η Εύα. «Παράγουμε πλέον και φλισένια για περισσότερο κρύο, ποτάμια, βουνά, λίμνες σε υψόμετρο, αλλά η θάλασσα στην Ελλάδα είναι κυρίως για πετσετένια!», παρατηρεί η Κατερίνα.
Η ιδιαιτερότητα του εγχειρήματος έγκειται στο ότι είναι απολύτως χειροποίητα και εντελώς tailor-made. «Εμείς προτείνουμε κάποια σχέδια στην ιστοσελίδα, αλλά ο πελάτης έχει μεγάλο εύρος συμμετοχής στο τελικό προϊόν: μπορεί να διαλέξει απλώς κουμπιά, ραφές ή να προσθέσει λογότυπο και όνομα, μέχρι και να δημιουργήσει από την αρχή το poncho του όπως το φαντάζεται», υπογραμμίζει η Μυρσίνη, δίνοντας έναυσμα στην ανεξάντλητη φαντασία της παρέας.
Για να δείτε ιδίοις όμμασι και για παραγγελίες, επισκεφτείτε τη σελίδα thebuoyproject.com και facebook.com/buoyproject.
Το “The Buoy Project” δημιουργήθηκε από τρεις φίλες, με διαφορετικές επαγγελματικές καταβολές, αλλά με τον αθλητισμό και μάλιστα το surf να τις συνδέει από παλιά. Η ιδέα τους να δημιουργήσουν πετσετένια ponchos, ιδανικά για αθλητές και κυρίως surfers λοιπόν δημιουργήθηκε από την ανάγκη, την οποία οι ίδιες ήθελαν πρωτίστως να καλύψουν.
Η Κατερίνα είναι πολιτικός μηχανικός και ειδικεύεται στα eco-friendly κτίρια, ενώ παράλληλα ράβει, σχεδιάζει, δημιουργεί από πολύ μικρή ηλικία. Η Εύα, επαγγελματίας μάρκετινγκ και επικοινωνίας, «παίρνει τους δρόμους» με την Κατερίνα για να ανακαλύψει κουμπιά, κλωστές, υφάσματα και άλλους τέτοιους «θησαυρούς». Η Μυρσίνη είναι γραφίστρια και είναι υπεύθυνη για την εμφάνιση του νέου brand και για οτιδήποτε άλλο καλλιτεχνικό και δημιουργικό που παρουσιάζει η ομάδα.
Η δημιουργικότητά τους εμφανής από την πρώτη επίσκεψη στην ιστοσελίδα. Είναι η χρηστικότητα των προϊόντων τους όμως, που τις κατέταξε στις 10 πιο δημοφιλείς start ups στο διαγωνισμό Red it up της Marlboro Greece. «Τα πετσετένια ponchos είναι πολύ χρήσιμα για τους surfers και άλλους αθλητές. Επίσης, έχουν μεγάλη απήχηση σε παιδιά που κάνουν κατασκήνωση, οικογένειες που προτιμούν το κάμπινγκ, ενώ ιδιαίτερα διαδεδομένα είναι σε βρέφη και νήπια», αναφέρει η Εύα. «Παράγουμε πλέον και φλισένια για περισσότερο κρύο, ποτάμια, βουνά, λίμνες σε υψόμετρο, αλλά η θάλασσα στην Ελλάδα είναι κυρίως για πετσετένια!», παρατηρεί η Κατερίνα.
Η ιδιαιτερότητα του εγχειρήματος έγκειται στο ότι είναι απολύτως χειροποίητα και εντελώς tailor-made. «Εμείς προτείνουμε κάποια σχέδια στην ιστοσελίδα, αλλά ο πελάτης έχει μεγάλο εύρος συμμετοχής στο τελικό προϊόν: μπορεί να διαλέξει απλώς κουμπιά, ραφές ή να προσθέσει λογότυπο και όνομα, μέχρι και να δημιουργήσει από την αρχή το poncho του όπως το φαντάζεται», υπογραμμίζει η Μυρσίνη, δίνοντας έναυσμα στην ανεξάντλητη φαντασία της παρέας.
Για να δείτε ιδίοις όμμασι και για παραγγελίες, επισκεφτείτε τη σελίδα thebuoyproject.com και facebook.com/buoyproject.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα