Δοκιμάζουμε το VW Golf GTD DSG7

Δοκιμάζουμε το VW Golf GTD DSG7

Σε μια εποχή αμφισβήτησης για το μέλλον του diesel, μοντέλα όπως το VW Golf GTD έρχονται για να μας αποδείξουν ότι το πετρέλαιο μπορεί να προσφέρει οδηγικές συγκινήσεις σχεδόν εφάμιλλες με αυτές μιας βενζινοκίνητης σπορ κατασκευής, χωρίς να χάνει τα δεδομένα χαρακτηριστικά οικονομίας του.

Στη ανανεωμένη μάλιστα γενιά του που δοκιμάζουμε, το VW Golf GTD φέρει τις μικροαλλαγές στη σχεδίαση και την ενίσχυση σε επίπεδο τεχνολογίας που έλαβε όλη η γκάμα Golf τη χρονιά που μας πέρασε, αποκτώντας επιπλέον στην αυτόματη επιλογή του το 7τάχυτο διπλοσύμπλεκτο DSG κιβώτιο της μάρκας, έναντι 6τάχυτου πριν. Τιμολογιακά, το VW Golf GTD κοστίζει από 34.350 ευρώ στην 3θυρη έκδοσή του με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων των 6 σχέσεων. Το 5θυρο μοντέλο με το μηχανικό κιβώτιο έχει κόστος 34.700 ευρώ, ενώ εφόσον επιλεγεί το DSG όπως στο αυτοκίνητο της δοκιμής, τότε η τιμή του αυξάνεται στα 36.950 ευρώ.

   Golf GTD Testa 640 (6)

Σπορ σχεδίαση α λα GTI


Στο αμάξωμά του το ανανεωμένο VW Golf GTD διατηρεί μια σειρά από σπορτίφ επεμβάσεις, οι οποίες ακολουθούν την ανάλογη σχεδιαστική φιλοσοφία που διέπει την εξωτερική εμφάνιση του βενζινοκίνητου Golf GTI (πιο σπορ εμπρόσθιος προφυλακτήρας με πλαϊνά «βράγχια», κυψελωτή γρίλια, πλαϊνά σπόιλερ, πίσω διαχύτης και διπλή απόληξη εξάτμισης, σκουρόχρωμα πίσω φώτα και αεροτομή). Οι διαφορές της ανανεωμένης έκδοσης αφορούν στις μεγαλύτερες ζάντες 18 ιντσών (17 ιντσών πριν), στα ελαφρώς ραφιναρισμένα LED εμπρόσθια φώτα, αλλά και στη νέα σχεδίαση στο κατώτερο τμήμα του εμπρόσθιου προφυλακτήρα. Συνολικά, το Golf GTD συνεχίζει να εκπέμπει έναν… διακριτικό αισθητικό δυναμισμό, ο οποίος θα λέγαμε ότι ταιριάζει απόλυτα με τον χαρακτήρα του.

Golf GTD Test 640 (3)

Σπορτίφ, hi-tech και πολύ ποιοτικό εσωτερικό


Στο θάλαμο των επιβατών τα κυριότερα νέα στοιχεία που φέρνει το ανανεωμένο VW Golf GTD έχουν να κάνουν με την ενίσχυση του hi-tech χαρακτήρα του. Έτσι, μπροστά από τον οδηγό υπάρχει πλέον ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display των 12,3 ιντσών, που προσφέρει μια σαφώς πολύ εντυπωσιακή απεικόνιση, ενώ στο κέντρο της κονσόλας συναντούμε την μεγαλύτερη (8 ιντσών) οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων (με Navi) Discover Media της VW.

Φυσικά, δεν λείπουν μια σειρά από σπορτίφ λεπτομέρειες που αρμόζουν στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου (π.χ. τιμόνι με λεπτή στεφάνη και επίπεδο κάτω τμήμα, αλουμινένια πεντάλ, σπορ καθίσματα με καρό επενδύσεις και ενισχυμένη στήριξη), ενώ η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Στους χώρους, το Golf GTD θα μεταφέρει χωρίς προβλήματα 4+1 ενήλικες επιβάτες, ενώ το πορτ-μπαγκάζ διατηρεί έναν αρκετά μεγάλο ωφέλιμο όγκο 380 λίτρων.

Golf GTD Test 640 (1)

Diesel που πάει και δεν καίει!


Με 184 άλογα ισχύος και 38.7 kgm ροπής (διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ.), ο 2λιτρος 16βάλβιδος turbodiesel κινητήρας του VW Golf είναι σε θέση να προσφέρει γρήγορες επιδόσεις στο Golf GTD (π.χ. 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δευτερόλεπτα). Η όλη απόδοσή του χαρακτηρίζεται από τη «γεμάτη» απόκρισή του από τις χαμηλές έως και τις υψηλότερες στροφές λειτουργίας του, η οποία μάλιστα συνοδεύεται και από έναν σπορτίφ ήχο που δεν έχουμε συνηθίσει σε diesel. Το 7άρι αυτόματο κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται ο κινητήρας αυτός μπορεί να έχει μια παραπάνω σχέση σε σύγκριση με το προηγούμενο, όμως η κλιμάκωση του δεν είναι τόσο σφιχτή ώστε να επιβαρύνει αισθητά κατανάλωση και ρύπους.

 Από την άλλη βέβαια, η απόκρισή του είναι όσο άμεση απαιτείται για να προσφέρει στον οδηγό γρήγορες επιδόσεις και σβέλτες προσπεράσεις, εξ ου άλλωστε και στο 0-100 km/h η αυτόματη έκδοση του Golf GTD είναι 0,1 δλ. πιο γρήγορη από αυτή με το μηχανικό κιβώτιο. Μένοντας πάντως λίγο παραπάνω στο πεδίο της κατανάλωσης θα πρέπει να τονιστεί η εξαιρετική επίδοση του αυτοκινήτου, αφού με χρήση σε πόλη και εθνική η μέση τιμή που είδαμε με επιλεγμένο και το «Eco» στο σύστημα Driving Profile δεν ξεπέρασε τα 6,5 λτ./100 χλμ. Golf GTD Test 640 (2)

Απολαυστικό στο δρόμο


Στο δρόμο το VW Golf GTD έχει ως στόχο να προσφέρει απλόχερα οδηγική ευχαρίστηση, χωρίς παράλληλα να χάνει τον χρηστικό του χαρακτήρα ιδίως σε συνθήκες καθημερινής οδήγησης. Στο πρώτο κομμάτι, η «σφιχτή» ρύθμιση της ανάρτησης, το εγνωσμένης αξίας πλαίσιο και η παρουσία του εμπρόσθιου ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού XDS προσφέρουν πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και γεμίζουν σιγουριά τον οδηγό κατά το στρίψιμο. Στο δεύτερο κομμάτι, μέσα στην πόλη το Golf GTD δεν «κουράζει» και δεν δείχνει να δυσανασχετεί, παρότι η υιοθέτηση στην ανανεωμένη γενιά 18 ιντσών ζαντών με χαμηλού προφίλ ελαστικά έχει μειώσει την απόσβεση της ανάρτησης κατά το πέρασμα από ανωμαλίες σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο. Σε κάθε περίπτωση, η οδηγική απόλαυση είναι αυτή που υπερτερεί και με το δεδομένο ότι συνδυάζεται με οικονομία κίνησης που δεν έχουμε συνηθίσει σε σπορ αυτοκίνητα, καταφέρνει να προσφέρει στο Golf GTD ένα αγοραστικό πλεονέκτημα για όσους ψάχνουν κάτι το διαφορετικό στη σπορ μικρομεσαία κατηγορία.

Golf GTD Test 640 (4)

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.968 cc
 Ισχύς: 184 PS/3.500-4.000 rpm
Ροπή: 38.7 kgm/1.750-3.250 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 7 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 7.4 sec
Τελική ταχύτητα: 230 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 4.6 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Εκπομπές CO2: 124 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 148,8 €
Βάρος: 1.416 kg Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.268/1.799/1.482 mm
Μεταξόνιο: 2.626 mm
Χώρος αποσκευών: 380 lt
Τιμή: 36.950€

ΣΧΟΛΙΑ (37)

Ντας Κουβάς

Χαχχαχαχαχα τι εγινε εδω;!;!;! Γελαω με τον καθε κακομοιρη που δε δεχεται την αληθεια, και κανει λες και του βρισαμε το σοι επειδη ειπαμε οτι τα VW βγαζουν βλαβες. Καταλαβαινει το μυαλουδακι σας οτι το Golf το επελεξα και το πληρωσα αρα (πριν αποδειχτει κουβας) μου αρεσε και οτι δεν εχω εν γενει προβλημα με τα γερμανικα; Και στο ξατω κατω, ειπαμε. Μπειτα στο ελληνικο φορουμ της VW και δειτε σχολια κατοχων TSI. Αυτα απο εμενα. Σας αφηνω καγκουροεπιστημονες μου!

Καδενάκιας

Αν αντί για VW έγραφες AR, κανένας από τους "πυρηνικούς φυσικούς" εδώ μέσα δε θα σε έλεγε τρολλάκι, αλλά θα σε αποθέωναν. Δε χρειάζεται να μπει κανείς στο φόρυμ για τα VW (που όντως δείχνει πολλά), ας δει κανείς τις κατατάξεις του VAG σε προβλήματα και θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος. Αλλά είπαμε παιδιά! ΠΑΡΤΕ VW NA ME KANETE ΠΛΟΥΣΙΟ!!! ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ VAGΕΛΑΣ ΕΔΩ.

ιταλοτρολ

εγω ειχα γκολφ ολο ζημιες το εδωσα και αγορασα alfa romeo giulia και εχω ξενοιασει λεμε αυτα ειναι αμαξια,σπανε τα ρεκορ πωλησεων και αξιοποστιας,οχι σαν τα γερμανικα λεμε..

Το σωστο να λεγετα

Η αληθεια ειναι οτι οι πωλησεις της AR gulia ειναι συγκριτικα πολυ λιγοτερες απο τη γκολφω,επομενως και στατιστικα τα ποσοστα βλαβων λιγοτερα.

Ντας Κουβας στο κεφαλι σου

Κοιτα τρολακι,ενας φιλος αγορασε καποτε καινουριο κασκαι 1.6,το πρωτο.Στον 1,5 χρονο το εδωσε-δεν το σκοτωσε,λογω απιστευτων προβληματων,ακριβως γιατι φοβοταν την μετα-εγγυητικη εποχη.Εχασε 25% περιπου των χρηματων του.Οσο δλδ χανουν ολα τα αυτοκινητα 1.5 χρονο μετα.Εσυ το πηρες,στα τρια χρονια που ειχες ηδη χασει τουλαχιστον το 40% της αρχικης αξιας,πηγες και εδωσες επιπλεον 5χιλιαδες για επισκευες και τελικα το σκοτωσες οσα οσα!Μπραβο αγορι μου,εισαι αστερι!Μετα απ'ολα αυτα να υποθεσω βρηκες λεφτα για καινουριο ετσι;

jap

ο κακομοιρης που το αγορασε ζει ??? η παιρνει υπογλωσσια....

Ντας Κουβάς

Για το Golf 5 μου, πρέπει να έδωσα γύρω στα 5 χιλιάρικα σε σέρβις (τουρμπίνα, καδένα, cold start, καπνισμένες βαλβίδες, πιστόνια). Πραγματικά λυπάμαι τους κατόχους αυτών των ελαττωματικών κουβάδων, και γελάω όταν βλέπω άρθρα που περιέχουν τις λέξεις Golf και "οδηγική συγκίνηση/απόλαυση".

@...

Αν και δεν είμαι φαν της Vag,να σου πώ κάτι για να το διορθώσεις:Δίνεις ένα Χ ποσό και αγοράζεις ένα αμάξι.Χαλάει μία,χαλάει δύο,χαλάει τρείς...όσο πλερώνει η εγγύηση καλώς.Οταν οι ζημιές δεν καλύπτονται πλέον από εγγύηση,πρέπει να είσαι πανίβλακας να επιμένεις να το κρατάς και να πληρώνεις!Πόσο μάλλον να φτασεις να δώσεις 5 ολόκληρα χιλιάρικα για βλάβες!Γι'αυτό λοιπόν την επόμενη φορά που θα τρολάρεις κάντο πιο διακριτικά για να μην σε κοροϊδεύουν.Τώρα δεν χρειάζεται να το σκαλίσεις παραπάνω,άστο να το πάρει το ποτάμι...Αφού την πέταξες που την πέταξες,άστο...Υ.Γ.Και φαντάσου οτι έγραψες αυτή τη λ@μακία για το διαχρονικά best seller της Ευρώπης...

Ντας Κουβάς

Πρέπει να είναι τελείως άδειο το κεφάλι σου... Ποίος σου είπε ότι τα 5 τα έδωσα με μικρή χρονική διαφορά; Αυτά τα -σχεδόν- 5 χιλιάρικα δόθηκαν μέσα σε περίπου 3 χρόνια, και αφού έγινε έγινε και μπούχτισα, μπήκε και η αγγελία. Και πρώτον, δεν έχουμε όλοι την οικονομική δυνατότητα να σκάμε 15άρι κάθε λίγα χρόνια για αμάξια, και δεύτερον δεν μπορούσα να 'ξερα ότι θα έβγαζε ΣΥΝΕΧΩΣ προβλήματα. Όσο για το αν το σκαλίσω, μη ζορίζεσαι αδερφέ, υπάρχουν και τα φορουμς. Μπες στο ελληνικό φόρουμ για VW (υπάρχουν ακόμα τα ποστς μου), δες πόσα θέματα έχουν για τους TSI της περασμένης δεκαετίας και κυρίως πόσες σελίδες έχει το κάθε θέμα. Άιντε με το κάθε τυρόγαλα εδώ μέσα που την έχει δει ειδικός.

Check Engine

Και ποιος βλακας βρεθηκε ρε φιλε να αγορασει το σαπακι σου μετα απο τοσα προβληματα,αντι να το πας στην ανακυκλωση το πουλησες σε καποιο θυμα,ηθικη μηδεν.

Ντας Κουβάς

Το αμάξι δόθηκε σε τιμή χώμα επισκευασμένο (για την τελευταία βλάβη) και σε γνωστό. Τα περί ηθικής μηδέν κράτα τα για τον εαυτό σου νεάντερταλ. Βγάζετε όλοι συμπεράσματα από το πληκτρολόγιό σας χωρίς να ξέρετε τι σας γίνεται.

George

@17:00 Γιατί είναι μηδέν η ηθική? Δεν τα του "φύτεψε" ο άνθρωπος τα προβλήματα. Προσβάλλεις τη VW που τα πουλάει με αυτές τις "προδιαγραφές" ενσωματωμένες.

Εντυπωσιακό!

Ναι,ναι,ναι...είχες να δώσεις 5χιλιάδες για επισκευές+ όλα τα άλλα(σερβις,λάστιχα κτλ)αλλά αδυνατούσες να το αλλάξεις!!!!Απίστευτη εξυπνάδα!

ΔΟΥ

ποσο το τελος κυκλοφοριας?

Fan club Geοrge Τeslaκια

Σιγά την οθόνη που έχει το GOLF... καμία σχέση μπροστά στις υπερπαραγωγές και στα Ηοme Cinema των δικών μας TESLΑ!

George

Αυτό είναι αλήθεια! Ποιο GOLF; Εμείς στην TESLΑ έχουμε 4Κ 40αρες Samsung ΟLED με 3D! Το φαν κλαμπ μου είναι πάντα ενημερωμένο!

ακης

Charlie σε περιπτωση που δεν το ξερεις το peaguot 3008 βγηκε καλυτερο αυτοκινητο του 2017!!!

CHARLIE

Δεν είπα ότι δεν είναι πολύ καλο το 3008, όμως με τη φορολογία των κυβικών στην Ελλάδα το 2 λίτρο ξεφεύγει πολύ γενικά, λέω ένα 1.6 PEUGEOT 30.000, ένα δίλιτρο Γερμανικό, που σημαίνει ακριβό, πάει 36.000. Λέω ,ότι για δίλιτρο ,VW Golf,που είναι το πιο εμπορικό αυτοκίνητο της Ευρώπης (δε λέω το πιο καλο) με 36.000 είναι πολύ καλή τιμή.

Μαπα

Μαπα το καρπουζι. Σιγα μην καίει κάτω από 5lt. Που πας βρε γκόλφω, εδω ειναι Ελλάδα. 2.0lt θα πληρώνουμε πολλη εφορία. Να τα γυρίσετε ολα πίσω. Δεν θα πουλήσει. Δεν ειναι δα και Μερσεντέ. Και το πορτ μπαγκαζ μικρό. Δεν χωρανε τα λάδια που θα καιει.

EVO 610HP

Το συγκεκριμένο το πάω κόντρα με το δικό μου ναχει σβηστή μηχανή. @Γερμανοτσολιά: Μην ψάχνεις απελπισμένα βιντεάκια με EVO να χάνουν απο Γερμανικά , θα βγάλεις τα ματάκια σου απο τις ώρες που τρως στο ψάξιμο!

ΕVΟ 610 HP αλλά τα 550 ψόφησαν λόγω ηλικίας

@20:04: Γεροντολάγνε πάρε κάνα σύρμα και κόλλα UHU γιατί σκόρπισε το LANCER σου! Ο πίσω προφυλακτήρας κρέμασε και τα πλαστικά του ταμπλό έφυγαν. Βέβαια, μην κλαις φυσιολογικά πράγματα είναι αυτά για ένα παμπάλαιο αυτοκίνητο σαν το δικά σου!

Έχεις δίκιο

Το GTD εκτός από τον πίσω ανύπαρκτο σκοτεινό δρόμο που πας να αποδείξεις ποσό τρέχει με το υποτιθέμενο εβο (που θα ήθελες να έχεις) σε ταπεινώνει σε ταξίδι 500 χλμ που θα πάει συνεχόμενα με 200 ενώ εσυ θα βρεθείς είτε δυο φορές στον βενζινά η πάνω σε φορτηγό της έλπα και θα γελάνε και τα σκουτερακια των 50 κυβικών αν θυμάμαι καλά το λανσερ έβγαινε με πίσω θερμαινόμενο τζαμί τυχερούλη σε πρόσεξαν

EVO 610HP

Τι λες ρε άσχετε? Σε ποιο δρόμο, σε οποιαδήποτε χώρα θα πας συνεχόμενα απόσταση 500 χιλ τρέχοντας με 200? Στο Αθήνα - Πάτρα ή στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη? Δεν υπάρχει πουθενά τέτοιος δρόμος ξέχνα το. Και μην γράψεις καμμία εξυπνάδα για autobahn γιατί τον Νοέμβριο Γερμανία ήμουν....πήχτρα στην κίνηση ήταν οι Autobahnen....σε κάποια διαστήματα μπορεί να άνοιγε ο δρόμος και μπορούσες να το πατάς....αλλά για λίγο, μετά πάλι ξανάπηζε. Και όχι σε κάνα δυο Autobahnen, σε πολλές! Βάλε λιγάκι το μυαλουδάκι να σκέφτεται πριν πετάξεις την αρλούμπα σου.

Κύριε Εβο

έσκασες ευρουδάκια σε γερμανικό έδαφος;;;; Κλαίω

Τσαγακι απο Κορεα

Εσενα σε τσαγιαζει ακομα και το χιουνται ατος με remap απο revo cargate.

Δεν νομίζω Τάκη

Λοιπόν μάγκες μου αυτά τα δεινοσαυρακια που πανε να πουλήσουν στους βλάχο ευρωπαίους δεν υπάρχουν στην καλιφορνια Στις εδω αντιπροσωπείες της αμαξάρας του χιτλερ (VW) 2 gti κ 8 ηλεκτρικά στα 10 Εχω δει σκαραβαιαρα του 53 Φτιαγμένη ηλεκτρική 1600$ κόστος τέζα πέσαμε μόλις μας το είπε ο χοντρουλης γεράκος Τώρα όταν τους λέω όχι ρε παιδια δεν ειναι παρθένο ελαιόλαδο αυτο που αγοράζεται 25$ τα 330 ml μου λένε γιατί; Γιατί το παρθένο είναι πράσινο τους λέω Βαθύ πράσινο δεν περνάει ο ήλιος σπο μέσα Κ δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν έχουν δει ποτέ Αυτή είναι μια παραβολή Αφιερωμένη στους Έλληνες φίλους που δεν έχουν βγει έξω από το καβούκι τους κ έχουν άποψη για την ΤESLA Ακόμα φιλε μου υπάρχουν αμερικανοί που κυκλοφορούν με άλογο Δεν τους κοροϊδεύω τους χαίρομαι Αλλά όταν είσαι σε προηγμένες χώρες κ πας βενζινάδικο με κάτι πανάκριβα αμάξια ενώ η τεχνολόγια σου δινεί την δυνατότητα να ζεις καλύτερα κ να παραδώσεις ποιο πράσινη την γη μας στα παιδια σου τι να πω ( για επιδόσεις δεν μιλάω ) Τουκαχιστον γυρίστε στα γαϊδούρια να είστε κύριοι ΥΣ

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Δοκιμή: Volvo XC40 D4

Δοκιμάζουμε το νέο XC40 σε εθνική και επαρχιακό δίκτυο, στην ισχυρότερη diesel έκδοσή του, η οποία συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση.

mercedesa-classcoupe

Η νέα γενιά της Mercedes A-Class έδωσε το ερέθισμα σε ανεξάρτητους σχεδιαστές, οι οποίοι μας παρουσιάζουν την άποψή τους σχετικά με μελλοντικές εκδόσεις του αυτοκινήτου. 

wedding_mesa3343

Εκτός του χρώματος στο αμάξωμα, έχει ανάγλυφα τα αρχιγράμματα των ονομάτων του Harry και της μέλλουσας συζύγου του, ενώ όταν οι πόρτες ανοίγουν, το φωτεινό στίγμα στο έδαφος δεν είναι το κλασσικό σήμα της εταιρείας αλλά η έκφραση Just Married...

Opel-Corsa-GSi-503207

 H Opel επανέφερε πρόσφατα τον κωδικό “GSi” στην γκάμα της μέσω του νέου Insignia και πλέον, ήρθε η σειρά του δημοφιλούς Corsa να αποκτήσει την εν λόγω σπορτίφ έκδοση.

2