Alfa Romeo Sauber F1: Τέτοια φιέστα για τον Έρικσον;

Alfa Romeo Sauber F1: Τέτοια φιέστα για τον Έρικσον;

Παρουσιάστηκαν τα νέα χρώματα της ομάδας στο μουσείο της Alfa Romeo. Για την ομάδα του χρόνου θα οδηγούν οι Τσαρλς Λεσλέρκ και Μάρκους Έρικσον.

Σήμερα θα έπρεπε να είναι μια μεγάλη λαμπερή μέρα για την ιστορία της Alfa Romeo. Η επίσημη τελετή για την επιστροφή της θρυλικής φίρμας στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού τα είχε σχεδόν όλα. Έγινε στο μουσείο της Alfa Romeo λίγο έξω από το Μιλάνο που ανακαινίστηκε πρόσφατα. Η Alfa Romeo φέτος συμπλήρωσε 107 χρόνια ιστορίας και επιστρέφει στη F1 από την οποία απείχε 30 χρόνια.

Στην τελετή παραβρέθηκαν όλοι:
Ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ, ο πρόεδρος της F1, Τσέις Κάρι, ο πρόεδρος της Sauber Πασκάλ Πίτσι, και πάρα πολλοί Ιταλοί καλεσμένοι της φίρμας.
Το μονοθέσιο που παρουσιάστηκε είναι το φετινό, με άλλα χρώματα. Το σεντόνι σήκωσαν οι δυο οδηγοί της ομάδας: Ο 20χρονος Μονεγάσκος Τσάρλς Λεσλέρκ πρωταθλητής της Formula 2 φέτος (πρώην GP2) είναι ο νέος οδηγός για την ομάδα. Μεγάλη και αρνητική έκπληξη για όλους ήταν η παραμονή του Μάρκους Έρικσον στην άλλη θέση. Λέμε αρνητική γιατί ο Έρικσον πληρώνει για τη θέση.



Ο πρόεδρος του γκρουπ FCA, Σέρτζιο Μαρκιόνε στη σημερινή του ομιλία στο μουσείο της Alfa Romeo στους καλεσμένους τους για την παρουσίαση της Alfa Romeo Sauber.


Αντίθετα ο ταλαντούχος Πασκάλ Βερλάιν που αγωνίζονταν μαζί με τον Έρικσον φέτος στη Sauber, έδειξε πολλάκις ότι αξίζει να είναι στη F1.
Εντάξει να δεχτώ ότι η Mercedes δεν ήθελε να τον αφήσει στα χέρια του ανταγωνισμού, αμφιβάλλω πάντως ότι θα του δώσει την τελευταία ελεύθερη θέση στη Williams. Εκεί φαβορί είναι ο Κουμπίτσα για την τελευταία θέση που έχει απομείνει ελεύθερη στη F1 για το 2018. Όμως ακόμη και χωρίς το Βερλάιν οι άνθρωποι της ομάδας είχαν στη διάθεσή τους τον ταλαντούχο Ιταλό, Αντόνιο Τζιοβινάζι. Τι καλύτερο μήνυμα από την επιστροφή στη F1 με έναν Ιταλό στο τιμόνι για την Alfa Romeo; Ο Τζιοβινάζι δεν είναι τυχαίος, οι γνωρίζοντες κάνουν λόγω για εξαιρετικό ταλέντο. Επίσης προέρχεται από το φυτώριο οδηγών της Ferrari. Η επιλογή όμως ήταν να περιοριστεί σε ρόλο δοκιμαστή και στη θέση του οδηγού να μπει η επιταγή του Μάρκους Έρικσον (Rausing και Tetra Laval).



Διακρίνονται από αριστερά: Ο πρόεδρος της F1, Τσέις Κάρι, ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ και ο πρόεδρος της Sauber Πασκάλ Πίτσι.


Σίγουρα όχι το καλύτερο μήνυμα για ξεκίνημα.
Ο πρόεδρος του γκρουπ FCA, Σέρτζιο Μαρκιόνε μιλώντας στην τελετή τόνισε μεταξύ άλλων: «Η F1 είναι το φυσικό σημείο αναφοράς για μια φίρμα σαν την Alfa Romeo. Επίσης πλέον όταν καθίσουμε να μιλήσουμε για το μέλλον της F1 θα έχουμε στα χέρια μας δυο ομάδες. Αλλάζουν τα δεδομένα». Ο Μαρκιόνε ανέφερε επίσης πως οι Μάσα και Ράικονεν ξεκίνησαν από τη Sauber.



Ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ ανέφερε:
«Είναι μια πολύ σημαντική συμφωνία για τη F1. Έχουμε μεγάλες προκλήσεις μπροστά μας και η συμμετοχή της Alfa Romeo είναι κομβική για το μέλλον της F1».



Θυμίζουμε πως τα προηγούμενα χρόνια η Alfa Romeo
επένδυσε εκατοντάδες εκατομμύρια για να κατασκευάσει αυτοκίνητα ανταγωνιστικά προς τα γερμανικά όπως η Giulia και η Stelvio.
Ο επικεφαλής της αγωνιστικής ομάδας Alfa Romeo Sauber F1, Φρεντερίκ Βασέρ είναι λίγο καιρό σ’ αυτή τη θέση. Διαδέχτηκε φέτος τη Μονίσα Κάλντεμπρον την εποχή που έγιναν δραματικές αλλαγές στην ομάδα: «Έχουμε δρόμο μπροστά μας για να βελτιωθούμε. Ο Μαρκιόνε δε φημίζεται για την υπομονή του». Ο πρόεδρος της FCA είπε σχετικά: «Έχουν υβριδική μηχανή Ferrari, δυο οδηγούς με εξαιρετικό ταλέντο. Δεν περιμένω θαύματα το 2018 αλλά σίγουρα μπορούμε να βελτιώσουμε τη θέση που είχαμε φέτος». Η Sauber ήταν φέτος τελευταία στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

ΣΧΟΛΙΑ (34)

alfisti

ΕΡΧΟΜΑΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕ..

Γερμανοτσολιάς

Βάλτε R και σας περιμένουμε!

alfisti

@ γερμανοτσολια......ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΟΝ ....ΛΕΒΙΕ ΣΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ..

Γερμανοτσολιάς

@18:04: Kαλά, ελάτε εσείς και θα τα βρούμε! Υπόσχομαι να μην σας πονέσουμε πολύ!!! Αγωνιστικά μιλάω πάντα.....

Lakis

Φέρτε πίσω την Superleague Formula να δούμε ξανά την Ολυμπιακάρα μας κόντρα σε Μίλαν - Μπορούσια και άλλες και τότε θα δούμε ποιος είναι ο καλύτερος...

Nikos

Forza Alfa...

Μ.Γ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΑΠΟΔΕΚΤΗ. (ΞΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ). ΠΑΝΤΑ ΕΝΑ LINN SONDEK LP12 ΘΑ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕΣΑ ΑΠ ΤΑ ΒΙΝΥΛΙΑ ΑΠ' ΟΤΙ ΕΝΑ CD PLAYER ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΘΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΣΚΑΚΙΑ CD. ΠΑΝΤΑ ΕΝΑΣ Unison Research Triode 25 ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΣ ΘΑ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΤΡΑΝΖΙΣΤΟΡΑΤΟ η ΕΝΑΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΨΗΦΙΑΚΟ. ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΑΤΟΥΡΗΣΑΝ ΜΠΑΜΠΑΣ ΚΑΙ ΘΕΙΟΣ ΒΓΗΚΑΝ Ο ΓΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΗΨΙΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ? ΣΑΝ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΤΟ STAIRWAY TO HEAVEN ΝΥΧΤΑ ΣΤΑ FM. Η ΣΑΝ ΤΟΝ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ. ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.

George

Και πάντα ένα master tape θα παίζει καλύτερα από ένα Linn Sondek το οποίο παίζει απλώς μια κόπια που έχει μεταφερθεί από το πρώτο με τις όποιες απώλειες (μη μου πεις ότι ακούς μόνο direct cuτ δίσκους γιατί είναι ελάχιστοι και προσανατολισμένοι στην κλασική μουσική). Κι ας έχει και τον καλύτερο βραχίονα και την καλύτερη κεφαλή του κόσμου το Linn Sondek. Κι ας είναι το master tape ψηφιακό 32bit-384Khz (καμία σχέση με τη χαμηλή ποιότητα του CD των 16bit-44Khz) Και δύο μονοφωνικοί λαμπάτοι τελικοί, καθαρής τάξης Α, 25 watt έκαστος, αξίας μερικών χιλιάδων ευρώ θα παίζουν ακόμη καλύτερα από έναν ολοκληρωμένο στερεοφωνικό λαμπάτο 2χ25 μόνο και μόνο εξαιτίας των εντελώς ανεξάρτητων τροφοδοτικών αν μη τι άλλο. Κλπ, κλπ, κλπ. Είναι μια ατέρμονη αναζήτηση που δεν λύνει όμως τα προβλήματα του πλανήτη σήμερα. Μπορείς να τα κρατήσεις σαν ωραίες αναμνήσεις μιας εποχής που πέρασε ή σαν χόμπι. Η καθημερινότητα είναι άλλο πράγμα όμως. Και το 99,99% των ανθρώπων δεν καταλαβαίνει καν για τι πράγμα μιλάς και είναι υπερικανοποιημένοι αν ακούν ποιότητα CD. ΥΓ. Το Staiway to Heaven γίνεται ακόμη καλύτερο αν εκτός από νύχτα, το ακούς σε μια ερημική παραλία κάτω από έναστρο καλοκαιρινό ουρανό με καλή παρέα. Και δεν χρειάζονται όλα τα προηγούμενα συστήματα. Αν παραδώσεις όμως αυτόν τον έναστρο καλοκαιρινό ουρανό στους ρύπους των ορυκτών καυσίμων, τότε καληνύχτα. Θα μπορείς να ακούς μόνο το Highway to Hell.

γεματα τα συνεργια απο ιταλικα σαραβαλα.Χιουνταις

πω πω παλι καμμενα λαδια απο την ισαλικη αοβουρα ρε ιταλολεκανακιες,οποιος εχει κατσει πισω απο ιταλικο με καμμενα λαδια καταλαβαινει τι εννοω.

Rigel

Η συμμετοχή της Alfa στην F1 κάνει καλό στην Alfa Romeo, στη Sauber, στη Ferrari, στην ίδια την F1 ακόμα και στους αντιπάλους (αφού αυξάνονται οι θεατές που θα παρακολουθούν).

Κώστας

Όσο η RBR έχει κινητήρες TAG Heuer άλλο τόσο η Sauber είναι Alfa Romeo. Ίδιο σκηνικό οργάνωσης με την HAAS. Αν ήτανε "εργοστασιακή" Alfa Romeo θα είχε 2 οδηγούς της επιλογής της.

Rigel

Μόνο που η TAG Heuer σε αντίθεση με την Alfa Romeo δεν φτιάχνει αυτοκίνητα. Στη 2η περίπτωση θα υπάρχει ροή τεχνογνωσίας από την F1 στα αυτοκίνητα παραγωγής της Alfa και το αντίθετο.

Χ

Το gruppo δεν θα αφήσει σε καμια περιπτωση την μικρή,να επισκιάσει την μεγάλη.Ούτε για αστείο!Αρα λοιπόν εσεις που πανηγυρίζεται,μην περιμένετε υψηλούς στόχους.Απλά το όνομα να υπάρχει,να χαιρονται οι φίλοι/οπαδοι,λίγο marketing,καμια διαφημησούλα..Μέχρι εκεί.Είναι σαν να συμμετείχε η lambo στην F1 και να αποφάσιζε το Vag να ρίξει στην F1 την Seat.Υπήρχε περίπτωση να την άφηνε να 'βγεί' από πάνω?

αι σιχτιρ

ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΑΙΤΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ ΣΤΗΝ ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1....ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ Ο Τ.Π ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ..ΧΟΛΗ...

Gortsos

AMG F1 ήμαρτον. λεξιλόγιο 10χρονου. Σε βλέπω να οδηγείς C180 '00 καημένε

MERCEDES AMG F1

ΕΠΕΣΕΣ ΕΞΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ BMW M6 ΟΔΗΓΩ ΚΑΛΥΝΗΧΤΑ...

Evans

... δεν μπορώ να φανταστώ πως θα γράψεις την "καλημέρα"!

Γιωργος

Μεγαλε η ορθογραφια δεν σου φερνει να φας, το σχολειο του δρομου σε κανει ανθρωπο και οχι σκλαβο των 700 ευρω οπωε εισαστε οι πιο πολυ σχολιαστες εδω μεσα καλιμαιρα.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Test: Mitsubishi Eclipse Cross

Η ιαπωνική φίρμα λανσάρει στη χώρα μας το Eclipse Cross. Δοκιμάζουμε το SUV μοντέλο της Mitsubishi και συμπληρώνουμε πάνω από 500 χιλιόμετρα μαζί του.

baic-ec-best-seller-1000

Το κινέζικο ηλεκτρικό BAIC EC είναι πλέον και επίσημα το πιο μοσχοπουλημένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παγκοσμίως για τους πρώτους δύο μήνες του 2018, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η αμερικάνικη εταιρία ανάλυσης Jato Dynamics.

Skoda-KodiaqCoupe

Για πρώτη φορά στην ιστορία του VW Group θα δούμε ένα coupe-SUV μοντέλο, στα πρότυπα προτάσεων όπως η BMW X4 και η Mercedes GLC-Coupe, με το νέο αυτοκίνητο να αποτελεί προνόμιο της Skoda και να βασίζεται πάνω στο μεσαίο SUV Kodiaq.

Δοκιμή: Volvo XC40 D4

Δοκιμάζουμε το νέο XC40 σε εθνική και επαρχιακό δίκτυο, στην ισχυρότερη diesel έκδοσή του, η οποία συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση.

mercedesa-classcoupe

Η νέα γενιά της Mercedes A-Class έδωσε το ερέθισμα σε ανεξάρτητους σχεδιαστές, οι οποίοι μας παρουσιάζουν την άποψή τους σχετικά με μελλοντικές εκδόσεις του αυτοκινήτου. 

wedding_mesa3343

Εκτός του χρώματος στο αμάξωμα, έχει ανάγλυφα τα αρχιγράμματα των ονομάτων του Harry και της μέλλουσας συζύγου του, ενώ όταν οι πόρτες ανοίγουν, το φωτεινό στίγμα στο έδαφος δεν είναι το κλασσικό σήμα της εταιρείας αλλά η έκφραση Just Married...