Alfa Romeo Giulia: Σαν το καλό κρασί!

Alfa Romeo Giulia: Σαν το καλό κρασί!

Πήγαμε μια βόλτα με την Alfa Romeo Giulia στη γιορτή κρασιού της Νεμέας. Τρυγάνε αυτή την εποχή και η ατμόσφαιρα είναι υπέροχη …

Alfa Romeo Giulia: Σαν το καλό κρασί!
Η Νεμέα είναι ένας ευλογημένος τόπος, που παράγει εξαιρετικά κρασιά. Ειδικά το Αγιωργίτικο το κρασί του Αγίου Γεωργίου (ΠΟΠ) που έδινε και το όνομα στην περιοχή προπολεμικά. Προφανώς δε συνάδει το κρασί και η κατανάλωση αλκοόλ με την οδήγηση, εξ’ ου και η διανυκτέρευσή μας στο Οινοποιείο του Ιερόπουλου. Παράγει Αγιωργίτικο που το εξάγει στην Αμερική και λειτουργεί ως επιχείρηση πρότυπο για την περιοχή. Πήγαμε λοιπόν στη Νεμέα να δούμε τον τρύγο, οδηγώντας τη Giulia. Δυσκολευτήκαμε αρκετά είναι η αλήθεια να μετατοπίσουμε τη συζήτηση από το αυτοκίνητο στο κρασί αλλά αυτό ήταν αναμενόμενο καθώς  η Ιταλίδα τούτη στρέφει όλα τα βλέμματα πάνω της.




Κλείσιμο
Θα κατηγορηθούμε ότι μπλέκουμε έμψυχα με άψυχα, όμως  αυτή η Alfa Romeo έχει ψυχή
. Μιλά σε όσους έχουν θέληση ν’ ακούσουν και μάτια να δουν. Το αυτοκίνητο δοκιμής μας έφερε το κόκκινο χρώμα της Ferrari που γράφει ιστορία σε δρόμους και πίστες. Οι Ιταλοί δεν το κρύβουν πως η νέα Giulia έχει πνεύμα Ferrari και δεν αναφερόμαστε μόνο στον κινητήρα της εξωτικής Quadrifoglio αλλά και στη σχεδίαση. Το κουμπί έναυσης είναι πάνω στο τιμόνι, όπως στις 458/488. Το «φρύδι»στα κυκλικά όργανα παραπέμπει σε Alfa Sud, 33 αλλά αν ρίξετε μια ματιά και στην νέα Ferrari 488 θα εκπλαγείτε.



Το εμπρός μέρος της Giulia είναι επικό με τη μάσκα να τραβάει τα βλέμματα.
Στο πλάι η μυώδης σιλουέτα τονίζεται από καμπύλες ενώ πίσω η συμβατική σχεδίαση διατηρεί την αρμονία. Στο εσωτερικό σε κερδίζει η γερμανική ποιότητα κατασκευής, η προσοχή στη συναισθηματική λεπτομέρεια, η σπορ αίσθηση με μια εσάνς πολυτέλειας. Οι χώροι είναι απρόσμενα άνετοι για 4 επιβάτες. Ρυθμίσαμε το κάθισμα του οδηγού στα μέτρα μας (1:85,100kg) και καθίσαμε άνετα πίσω του. Το κεντρικό τούνελ μετάδοσης περιορίζει το χώρο για τον 5ο επιβάτη αλλά αυτό συμβαίνει σ’ όλα τα πισωκίνητα αυτοκίνητα. Η οθόνη multimedia των 6.5ιντσών είναι ενσωματωμένη στην κεντρική κονσόλα με τέτοιο τρόπο που σβηστή δεν ξεχωρίζει. Η λειτουργία της μέσω Pad στην κεντρική κονσόλα είναι εύκολη/άμεση. Οι Ιταλοί έχουν κάνει θεαματικό άλμα στον τομέα χρήσης των multimedia, η απλότητα/λογική του μενού διευκολύνει τον ευκαιριακό χρήστη και βοηθά τον ιδιοκτήτη στην ανάπτυξη αυτοματισμών που ενισχύουν την ασφαλή οδήγηση.



Η έκδοση Super που είχαμε στα χέρια μας έφερε έξτρα πακέτο ενεργητικής ασφάλειας
με σύστημα προειδοποίησης: αλλαγής λωρίδας, εμπρόσθιας σύγκρουσης και τυφλού σημείου. Επιπλέον το πίσω μπλοκέ διαφορικό (Q2) συμβάλλει στο δυναμικό έλεγχο (σ.σ: όχι δεν κάναμε πάντες με το diesel) και στη σταθερότητα του πίσω μέρους.  Οι τρεις χαρτογραφήσεις  Dynamic, Natural και Advanced Efficiency διαφέρουν σημαντικά. Στο Dynamic η απόκριση του 2.2lt/180PS πετρελαιοκινητήρα είναι γραμμική, το τιμόνι έχει κοφτερή αίσθηση και τα φρένα είναι άμεσα (αεριζόμενοι δίσκοι παντού, 4πίστονες δαγκάνες εμπρός). Τα ηλεκτρονικά δε βγαίνουν πράγμα που σημαίνει ότι σ’ αυτή την έκδοση δεν κάνει πάντες. Όμως την ίδια επιλογή έχει και ο ανταγωνισμός σε αντίστοιχες εκδόσεις, επιλογή που μας βρίσκει απόλυτα σύμφωνους. Για τους θιασώτες του δυναμικού ελέγχου της ουράς υπάρχει η Quadrifoglio των 510PS.



Επιστρέφοντας στην έκδοση Super Q2 δοκιμής μας
θέλουμε να σταθούμε στην απλουστευμένη εκδοχή Individual: οι Ιταλοί δίνουν δυνατότητα να ρυθμίσεις την ανάρτηση σε σκληρή/μαλακή με κουμπί στο κέντρο του περιστροφικού διακόπτη DNA. Μας άρεσε ο συνδυασμός Dynamic με την ανάρτηση στο μαλακό.

Πάει σαν Alfa Romeo!
Η τελευταία πισωκίνητη μπερλίνα της Alfa ήταν η 75, πριν 24 χρόνια.  Η Giulia αναβιώνει το μύθο καθώς διαθέτει τιμόνι απαλλαγμένο από τις αντιδράσεις της μετάδοσης που χαράζει τροχιές στις γρήγορες καμπές. Δυνατό της σημείο η ακαμψία του αμαξώματος, η ενδοτικότητα της ανάρτησης (διπλά ψαλίδια εμπρός, σύνδεσμοι πίσω) και η κατευθυντικότητα (μεταξόνιο 2.82m). Σε στροφές και γρήγορες καμπές με 3η, 4η ή και 5η σχέση στο κιβώτιο η σταθερότητά της είναι συγκλονιστική. Σ’ αυτό παίζουν ρόλο και τα Pirelli Cinturato P7 225/45/18: Χωρίς θόρυβο κύλισης, με καθαρή πληροφόρηση στο όριο και άμεση επαναφορά της παραμόρφωσης των πλαϊνών τους. Σε κλειστές στροφές με 2α, στο χειροκίνητο κιβώτιο  η Giulia κρύβει το μήκος της και εντυπωσιάζει με τον τρόπο που βάζει τη μούρη «μέσα» από την είσοδο μέχρι την κορυφή της στροφής. Ταυτόχρονα η άνεση της ανάρτησης και η ακαμψία του αμαξώματος προσδίδουν στη Giulia στιβαρά περάσματα από λακκούβες και ανομοιομορφίες.
Στον αυτοκινητόδρομο η χρήση του cruise control, η άψογη ηχομόνωση και η ευρυχωρία των καθισμάτων εξασφαλίζουν ένα ζηλευτό επίπεδο άνεσης. Παρά το φορτίο, τη χρήση κλιματιστικού και την παρουσία 4 ατόμων στο εσωτερικό της η κατανάλωση σε καμία περίπτωση δεν ξεπέρασε τα 7 ευρώ/100km. Mε τη χρήση του ηλεκτρονικού χάρτη Advanced Efficiency κατέβηκε στα 6 ευρώ/100km.



Όλα αυτά με τον πετρελαιοκινητήρα των 2.2lt/180PS.
Σύντομα αναμένεται στη χώρα μας και η δίλιτρη turbo benzina των 200PS που ανυπομονούμε να οδηγήσουμε. Κοντολογίς η νέα Giulia μπορεί να παίξει το ρόλο συζύγου και ερωμένης ταυτόχρονα. Τι άλλο να ζητήσει κανείς από μια Ιταλίδα;  

H αναβίωση του θρύλου!
Η Alfa Romeo αποτελεί μύθο για τους θιασώτες της σπορ οδήγησης. Με ιστορία 106 ετών, η Μιλανέζικη φίρμα έχει δημιουργήσει αυτοκίνητα που αποτέλεσαν σημείο αναφοράς στην εποχή τους. Το όνομα Giulia χρησιμοποιήθηκε από το 1962 και διατηρήθηκε στην γκάμα της Ιταλικής φίρμας ως Giulia Spider ως το 1993. Μοντέλα όπως η Alfa Sud, η 75, η Spider, η GTV, η GT Junior, η Montreal αλλά και η 33, η 147, η 4C, 8C άφησαν εποχή. Σίγουρα η νέα Giulia θα έχει ανάλογη επιτυχία. Στη συγκεκριμένη κατηγορία η Alfa Romeo έχει μακρά παράδοση που ξεκίνησε από την Giulia Sallon το 1962 και έφτασε στις μέρες μας. Δεν ήταν πάντα κορυφαία τα μοντέλα της, η Alfetta και η 159 υστερούσαν, όμως η 75/155/156 στέκονταν στα ίσα, απέναντι στους Γερμανούς δείχνοντας το δρόμο, σε οδική συμπεριφορά. Με τη νέα Giulia, η Alfa Romeo και κατ’ επέκταση η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία κερδίζει ένα μεγάλο στοίχημα.



H Giulia του 1963 και του 2016.

Επιστρέφουν στη μεσαία κατηγορία που αποτελεί βαρόμετρο πωλήσεων
μ’ ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο που απέναντι σε BMW σειρά 3, Μercedes C Class αλλά και στα προσθιοκίνητα Audi A4, Volvo S60 υπερτερεί σε αρκετά σημεία. Παρκαρισμένη η Alfa κλέβει τα βλέμματα ως γνήσια Ιταλίδα ντίβα, όντας νέα και ταυτόχρονα διαχρονικά όμορφη. Σε οδική συμπεριφορά, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τη BMW 3 που ήταν ως σήμερα σημείο αναφοράς. Σε επίπεδο κινητήρων ο ανταγωνισμός υπερέχει. Στο εσωτερικό, οι χώροι είναι πολύ καλοί για 4 άτομα, η σχεδίαση ξεχωρίζει, η ποιότητα κατασκευής γερμανική, ακόμη και το σύστημα multimedia και ο χειρισμός του, αποτελεί καλή αντιγραφή αυτού της BMW. Η νέα Giulia απευθύνεται στον παλιό θιασώτη της Alfa Romeo αλλά και στο στέλεχος της επιχείρησης που θέλει να κάνει τη διαφορά μετά από 4 Audi, 3 Mercedes και ένα Volvo στο εταιρικό γκαράζ.

Τεχνικά χαρακτηριστικά Alfa Romeo Giulia 2.2lt diesel/180PS

Κινητήρας:  2.143 cc
Ισχύς: 180
PS/3750 rpm
Ροπή: 38.7
kgm/1.750 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Επιτάχυνση 0-100
km: 7,2 sec
Τελική ταχύτητα:
 
230 km/h
Μικτή κατανάλωση (/100
km): 6,4 lt (δοκιμής)

Εκπομπές CO2: 109 gr/km

Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων

Βάρος: 1374 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.643/1.860/1.436
mm
Χώρος αποσκευών: 480
lt
Τέλη κυκλοφορίας: 107 ευρώ
Τιμή:  40.500 ευρώ 



Βρείτε την Τζούλια...


Κλείσιμο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης