Ράλι Ακρόπολις, 1η μέρα: Προηγείται ο Λούκιανουκ, 4ος ο Αθανασούλας!

Ράλι Ακρόπολις, 1η μέρα: Προηγείται ο Λούκιανουκ, 4ος ο Αθανασούλας!

Η πρώτη μέρα του Εθνικού μας αγώνα ανέδειξε το σκληρό πρόσωπο του Ράλι Ακρόπολις, στα βουνά της Στερεάς Ελλάδος.

Ράλι Ακρόπολις, 1η μέρα: Προηγείται ο Λούκιανουκ, 4ος ο Αθανασούλας!
Τη φήμη του ως ενός από τους σκληρότερους αγώνες βεβαίωσε για ακόμα μία φορά το Ράλι Ακρόπολις. Με την επιστροφή του στη Στερεά Ελλάδα, άνθρωποι και μηχανές ήρθαν αντιμέτωποι με τις δύσκολες και απαιτητικές ειδικές διαδρομές της Φθιώτιδας και της Φωκίδας, σε μια προσπάθεια να συνδυάσουν ταχύτητα με... επιβίωση. Οι πρωταγωνιστές του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος έδωσαν σήμερα σπουδαίες μάχες σε έξι ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 104.84km μπροστά σε λίγους θεατές που βρέθηκαν στην ευρύτερη περιοχή.

Κλείσιμο
Το πρώτο σκέλος του SEAJETS Ράλι Ακρόπολις 2016 χαρακτηρίστηκε από σπουδαίες μάχες, με εναλλαγές σε επίπεδο κορυφής. Μετά το πέρας των έξι ειδικών της σημερινής ημέρας, ο Alexey Lukyanuk με το Ford Fiesta R5 βρίσκεται επικεφαλής, με μόλις 2 δευτερόλεπτα διαφορά από τον δεύτερο Ralfs Sirmacis με το Skoda Fabia R5. Ο Lukyanuk αντιμετώπισε μία σειρά προβλημάτων με το Fiesta, και συγκεκριμένα με τον κινητήρα, ο οποίος και είχε μειωμένη ισχύ στο πρώτο loop ειδικών. Αυτό εκμεταλλεύτηκε ο 22χρονος Λετονός Ralfs Sirmacis, που τέθηκε από νωρίς επικεφαλής. Ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα, ειδικά αν αναλογιστούμε ότι αυτή είναι και η πρώτη του εμφάνιση με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στο χώμα! Ο Lukyanuk βελτίωσε σημαντικά τις επιδόσεις του στη συνέχεια, και, όταν στο τέλος τού αφαιρέθηκε μία ποινή 10 δευτερολέπτων που είχε δεχθεί για πρόωρη εκκίνηση, βρέθηκε πρώτος με βραχεία κεφαλή στο τέλος της ημέρας. Σε κάθε περίπτωση, όλα είναι ανοιχτά αύριο, και η μάχη για την πρώτη θέση σε καμία περίπτωση δεν έχει τελειώσει.




Ο Λάμπρος Αθανασούλας με το Skoda Fabia R5 βρίσκεται στην 4η θέση. Ο Έλληνας οδηγός μετά την 1η μέρα δήλωσε: "Ξεκινήσαμε καλά τις πρώτες τρεις ειδικές και είχαμε αρχίσει να βρίσκουμε ρυθμό. Κάναμε όμως μια λάθος επιλογή στο Service, σκληραίνοντας το αυτοκίνητο, και αυτό εντέλει έγινε πιο νευρικό. Στην πρώτη ειδική του δεύτερου loop είχαμε ένα τετ-α-κε και χάσαμε περίπου 15 δλ., ενώ παράλληλα νομίζαμε πως είχαμε κλατάρισμα. Στο βραδινό service θα αλλάξουμε και πάλι το στήσιμο του αυτοκινήτου και αύριο θα παλέψουμε για μια θέση στο βάθρο. Οι ανταγωνιστές μας είναι πολύ γρήγοροι, αλλά πιστεύω πως είναι μέσα στις δυνατότητες μας να τερματίσουμε μέσα στην τριάδα! "

Ο μεγάλος άτυχος της σημερινής ημέρας ήταν ο πρωταθλητής Ευρώπης του 2015, Kajetan Kajetanowicz, που μόλις στην πρώτη ειδική του αγώνα τούμπαρε με το Ford Fiesta R5, με αποτέλεσμα να χάσει πολύ χρόνο μέχρι να επανέλθει στο δρόμο. Στη συνέχεια μπορεί να κέρδισε τις μισές ειδικές, αλλά το γεγονός ότι βρίσκεται περισσότερο από 14 λεπτά μακριά από την κορυφή δεν του επιτρέπει να ελπίζει σε κάτι σημαντικό.

Με τον Kajetanowicz ουσιαστικά εκτός, οι Jaromir Tarabus και Λάμπρος Αθανασούλας, αμφότεροι με Skoda Fabia R5, δίνουν τη δική τους μάχη για το βάθρο. Ο Έλληνας οδηγός αρχικά ήταν τρίτος, αλλά ένα τετ-α-κε και η υπερβολική φθορά των ελαστικών του είχαν ως αποτέλεσμα να πέσει τέταρτος πίσω από τον Τσέχο. Η μεταξύ τους διαφορά, που αγγίζει τα 20 δευτερόλεπτα, δεν είναι απαγορευτική, και ο Αθανασούλας θα διεκδικήσει μία θέση στο βάθρο. Την πρώτη εξάδα συμπληρώνουν οι Raul Jeets και Jaroslav Koltun με Ford Fiesta R5 και Skoda Fabia R5, αντίστοιχα, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι μόλις 2 δευτερόλεπτα!

Η σημερινή δεύτερη και τελευταία ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει ακόμα έξι ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 126,68 χιλιομέτρων! Κάτι που σημαίνει ότι ο αγώνας έχει πολύ δρόμο και, ως γνωστόν, σε ένα Ακρόπολις κανείς δεν μπορεί να προδικάσει το αποτέλεσμα.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης