Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Το Nissan GT-R τώρα με 570 ίππους
Το Nissan GT-R τώρα με 570 ίππους
Όπως σχεδόν κάθε χρόνο, έτσι και φέτος η Nissan προχώρησε σε ένα σχεδιαστικό φρεσκάρισμα αλλά και σε αναβαθμίσεις στον κομμάτι των επιδόσεων και της οδικής συμπεριφοράς.
Μία από τις πιο εντυπωσιακές πρεμιέρες στο σαλόνι αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης είναι αυτή του GT-R, λόγω του χαρακτήρα του ιαπωνικού supercar. Το ανανεωμένο GT-R θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από το προσεχές καλοκαίρι.
Το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από τη χρωμιωμένη μάσκα σε σχήμα V, που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της Nissan αλλά και το νέο προφυλακτήρα. Οι αλλαγές συνεχίζονται στο πλάι (με μεγαλύτερα side sills) και την ουρά του αυτοκινήτου (με αεραγωγούς δίπλα στις απολήξεις της εξάτμισης).
Οι σχεδιαστές εσωτερικού προσπάθησαν να δώσουν μία πιο premium αίσθηση στην καμπίνα των επιβατών, με τη δερμάτινη επένδυση σε όλο το ταμπλό. Το νέο σύστημα πολυμέσων με την οθόνη 8 ιντσών έχει επιτρέψει το δραστικό περιορισμό των διακοπτών (από 27 σε μόλις 11) και τη βελτίωση της εργονομίας. Νέο είναι και το τιμόνι, πιο λειτουργικό και σίγουρα πιο όμορφο.
Κινητήρας παραμένει ο γνωστός V6 των 3,8 lt., όμως οι μηχανικοί της Nissan άλλαξαν τα χαρακτηριστικά του: 570 ίπποι και 64,6 kgm ροπής. Η αύξηση της ισχύος έχει επιτευχθεί μέσω αλλαγών στο χρονισμό ανάφλεξης και τα turbo. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, στο ανανεωμένο GT-R γίνεται αντιληπτή η βελτιωμένη απόκριση του κινητήρα στις μεσαίες και υψηλές στροφές (άνω των 3.200 rpm).
Το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από τη χρωμιωμένη μάσκα σε σχήμα V, που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της Nissan αλλά και το νέο προφυλακτήρα. Οι αλλαγές συνεχίζονται στο πλάι (με μεγαλύτερα side sills) και την ουρά του αυτοκινήτου (με αεραγωγούς δίπλα στις απολήξεις της εξάτμισης).
Οι σχεδιαστές εσωτερικού προσπάθησαν να δώσουν μία πιο premium αίσθηση στην καμπίνα των επιβατών, με τη δερμάτινη επένδυση σε όλο το ταμπλό. Το νέο σύστημα πολυμέσων με την οθόνη 8 ιντσών έχει επιτρέψει το δραστικό περιορισμό των διακοπτών (από 27 σε μόλις 11) και τη βελτίωση της εργονομίας. Νέο είναι και το τιμόνι, πιο λειτουργικό και σίγουρα πιο όμορφο.
Κινητήρας παραμένει ο γνωστός V6 των 3,8 lt., όμως οι μηχανικοί της Nissan άλλαξαν τα χαρακτηριστικά του: 570 ίπποι και 64,6 kgm ροπής. Η αύξηση της ισχύος έχει επιτευχθεί μέσω αλλαγών στο χρονισμό ανάφλεξης και τα turbo. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, στο ανανεωμένο GT-R γίνεται αντιληπτή η βελτιωμένη απόκριση του κινητήρα στις μεσαίες και υψηλές στροφές (άνω των 3.200 rpm).
Επεμβάσεις στο 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έχουν ως στόχο τις πιο ομαλές αλλαγές σχέσεων, όπως επίσης τον περιορισμό του θορύβου και στις αναρτήσεις την πιο σταθερή συμπεριφορά στις στροφές και τις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης. Η Nissan δεν ανακοίνωσε πάντως αλλαγή στο 0-100, που παραμένει προφανώς στα 2,7 sec. Μέσα στο έτος περιμένουμε και την ανανεωμένη έκδοση του GT-R Nismo.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα