GP Καναδά: Ταχύτερος ο Χάμιλτον στα ελεύθερα
Ο Βρετανός ήταν ταχύτερος και στις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών. Στη 2η έπιασε βροχή, ο Χάμιλτον είχε μια σοβαρή έξοδο.
Η θερμοκρασία στον αέρα σήμερα ήταν στους 19 βαθμούς Κελσίου και στο οδόστρωμα στους 30 βαθμούς Κελσίου. Η Pirelli έχει στη διάθεση όλων των ομάδων τις δυο πιο μαλακές γόμες της γκάμας της, την μαλακή και την πολύ μαλακή.
Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών έγινε εκτεταμένη χρήση της μαλακής γόμας, η οποία αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στον αγώνα την Κυριακή. Ταχύτερες ήταν οι δυο Mercedes με το Χάμιλτον να είναι 4 δέκατα μπροστά από το Ρόσμπεργκ. Τα τέσσερα από τα πέντε ταχύτερα μονοθέσια στην πρώτη περίοδο είχαν μονάδα ισχύος της Mercedes.
Στη 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών αρκετοί οδηγοί χρησιμοποίησαν την πολύ μαλακή γόμα
Μετά τη λήξη των δοκιμών αρκετοί οδηγοί εξέφρασαν τον προβληματισμό τους για τη θερμοκρασία οδοστρώματος. Ο Ρόσμπεργκ είπε χαρακτηριστικά: "Είναι οριακό το να διατηρήσουμε τα ελαστικά στη σωστή θερμοκρασία, ειδικά την πολύ μαλακή γόμα για τις δοκιμές αύριο".
Συνολικά οι χρόνοι στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών ήταν:
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνος |
Διαφορά |
Γύροι |
1 |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
1m16.212s |
- |
34 |
2 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1m16.627s |
0.415s |
38 |
3 |
Romain Grosjean |
Lotus/Mercedes |
1m17.721s |
1.509s |
35 |
4 |
Nico Hulkenberg |
Force India/Mercedes |
1m17.871s |
1.659s |
34 |
5 |
Sebastian Vettel |
Ferrari |
1m17.905s |
1.693s |
25 |
6 |
Felipe Massa |
Williams/Mercedes |
1m17.985s |
1.773s |
28 |
7 |
Daniil Kvyat |
Red Bull/Renault |
1m18.021s |
1.809s |
30 |
8 |
Pastor Maldonado |
Lotus/Mercedes |
1m18.026s |
1.814s |
41 |
9 |
Fernando Alonso |
McLaren/Honda |
1m18.128s |
1.916s |
34 |
10 |
Max Verstappen |
Toro Rosso/Renault |
1m18.257s |
2.045s |
24 |
11 |
Valtteri Bottas |
Williams/Mercedes |
1m18.325s |
2.113s |
40 |
12 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
1m18.439s |
2.227s |
26 |
13 |
Sergio Perez |
Force India/Mercedes |
1m18.503s |
2.291s |
28 |
14 |
Daniel Ricciardo |
Red Bull/Renault |
1m18.775s |
2.563s |
24 |
15 |
Jenson Button |
McLaren/Honda |
1m18.786s |
2.574s |
25 |
16 |
Felipe Nasr |
Sauber/Ferrari |
1m18.948s |
2.736s |
30 |
17 |
Carlos Sainz |
Toro Rosso/Renault |
1m19.065s |
2.853s |
23 |
18 |
Marcus Ericsson |
Sauber/Ferrari |
1m19.165s |
2.953s |
32 |
19 |
Roberto Merhi |
Marussia/Ferrari |
1m20.616s |
4.404s |
33 |
20 |
Will Stevens |
Marussia/Ferrari |
1m20.624s |
4.412s |
27 |
Η Ferrari έχει κερδίσει περίπου 30PS από την αναβάθμιση της μονάδας ισχύος. Ο Φέτελ στην 2η περίοδο ήταν κοντά στο Χάμιλτον.
Οι χρόνοι στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών ήταν:
Θέση |
Οδηγός |
Ομάδα |
Χρόνος | Διαφορά |
Γύροι |
---|---|---|---|---|---|
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m15.988s | - | 22 |
2 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m16.304s | 0.316s | 19 |
3 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m16.310s | 0.322s | 20 |
4 | Nico Rosberg | Mercedes | 1m16.440s | 0.452s | 22 |
5 | Pastor Maldonado | Lotus/Mercedes | 1m16.600s | 0.612s | 15 |
6 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 1m16.849s | 0.861s | 18 |
7 | Romain Grosjean | Lotus/Mercedes | 1m16.864s | 0.876s | 15 |
8 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m17.041s | 1.053s | 19 |
9 | Daniil Kvyat | Red Bull/Renault | 1m17.092s | 1.104s | 10 |
10 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m17.111s | 1.123s | 16 |
11 | Nico Hulkenberg | Force India/Mercedes | 1m17.120s | 1.132s | 15 |
12 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m17.261s | 1.273s | 17 |
13 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Renault | 1m17.318s | 1.330s | 23 |
14 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m17.367s | 1.379s | 20 |
15 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1m17.627s | 1.639s | 21 |
16 | Max Verstappen | Toro Rosso/Renault | 1m17.657s | 1.669s | 23 |
17 | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | 1m17.751s | 1.763s | 21 |
18 | Jenson Button | McLaren/Honda | 1m18.135s | 2.147s | 20 |
19 | Roberto Merhi | Marussia/Ferrari | 1m19.531s | 3.543s | 15 |
20 | Will Stevens | Marussia/Ferrari | 1m19.734s | 3.746s | 13 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr