LIVE

Κορωνοϊός

Πόσο γρήγορη είναι η Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio στην πράξη;

Alfa-romeo-giulia-quadrifoglio_top_speed

Η Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio είναι ένα ισχυρό σπορ sedan και πρόσφατα υποβλήθηκε σε δοκιμή μέγιστης ταχύτητας σε ένα τμήμα της γερμανικής Autobahn χωρίς όριο ταχύτητας.

Ο οδηγός της την ώθησε στα όρια σε μια μεγάλη ευθεία, προσπερνώντας πολλά οχήματα και στέλνοντας τον δείκτη του αναλογικού ταχύμετρου να σκαρφαλώσει στα 290 km/h, προτού δηλαδή σηκώσει το δεξί πόδι από το γκάζι και ενεργοποιήσει τα φρένα.

Αν είχε διατηρήσει την πίεση στο δεξί πεντάλ, τότε το ιταλικό σπορ σεντάν θα έφτανε τελικά στα 305 km/h πραγματικής τελικής ταχύτητας, σύμφωνα με την Alfa Romeo. Για το κλασικό σπριντ από 0 έως 100 km/h από στάση, βλέπουμε κάτι λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα, ή αναλογικά τόσο γρήγορα όσο ένας από τους μεγαλύτερους αντιπάλους της, η νέα BMW M3 Competition, η οποία χρειάζεται μόλις 3,8 δευτερόλεπτα για την ίδια διαδικασία. Αλλά και η Mercedes-AMG C63 S διαθέτει παρόμοιο χρόνο στο καθιερωμένο σπριντ.

Κατασκευασμένος με τις ευλογίες της Ferrari παρακαλώ, ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V6 2,9 λίτρων αποδίδει 505 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και ροπή 600 Nm στις 2.500 σ.α.λ. Η Giulia Quadrifoglio καταναλώνει 13,8 l/100 km στην πόλη και 9,4 l/100 km στον αυτοκινητόδρομο, με κατανάλωση σε μικτό κύκλο στα 11,8 l/100 km. Το αυτοκίνητο καλύπτεται από εγγύηση 4 ετών ή 80.500 χλμ.

Συνολικά, αυτή περιλαμβάνει τον κινητήρα, το σύστημα μετάδοσης όπως επίσης και 12 χρόνια εγγύηση διάβρωσης του αμαξώματος. Η οδική βοήθεια περιλαμβάνεται για 48 μήνες, ανεξάρτητα από τα διανυθέντα χιλιόμετρα. 


Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto






Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Best of Network

ΣΧΟΛΙΑ (15)

Souits

Σε αυτούς που σχολιάζουν αρνητικά την ALFA ROMEO για τις βλάβες, έχουν μείνει πολλά χρόνια πίσω. Αν διαβάσουν σοβαρά site με κατάταξη βλαβών, θα δούνε ότι γενικά τα ιταλικά αυτοκίνητα των τελευταίων 10-15 χρόνων έχουν πολύ καλές κριτικές. Όσο για τα σχόλια της συγκεκριμένης ALFA, έχω να πω, ότι ''όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια''.

Bill

Στα εξήντα μου θα πάρω αυτήν με τα 200 άλογα μεταχειρισμένη και θα την κρατήσω μέχρι να κλείσω τα μάτια μου. Όνειρο ζωής!

@αντικειμενικότητα μηδέν-Αντρέας

Η σχέση των ιταλικών με την ποιότητα,ήταν σαν αυτή των γυναικών με τα lifting:Βλέπεις μια εντυπωσιακή γυναικάρα 50φεύγα,πατωμένη στις πλαστικές.Μπορεί να δείχνει εντυπωσιακότατη,πολύ πιο εντυπωσιακή από πολλές 20άρες,αλλά δεν παύει να είναι γριά.Και η συντήρηση είναι συχνή.Και όσο περνάνε τα χρόνια γίνεται δυσβάστακτη.

ΝΙΑΝ

Αυτό που λές δεν ισχύει, γιατί ΟΛΑ τα αυτοκίνητα βγάζουν βλάβες, απλά σε μερικές μάρκες τα τελευταία 10 χρόνια είναι ελεγχόμενες και δεν στοιχίζουν πολύ...άντε καμία τρόμπα, κάποιος πολλαπλασιαστής... ενώ σε κάποιες άλλες (που είναι γερμανικές) όταν θα συμβεί θα πληρώσεις τόσα για την επισκευή , αλλά και για την ακινητοποίηση (σπασμένες αλυσίδες, κολλήματα κυλίνδρων, πυρκαγά σε κινητήρα..). Ρώτα και κανά συνεργείο να δεις..!!! Έχεις μείνει σε σχόλια της δεκαετίας του '70 !!

Χαμένη υπόθεση

Τα μεταξωτά βρακια θέλουν κ επιδέξιους kwLous!Η A.R. για να ορθοποδούσε,χρειαζόταν καινούρια mito,giulietta,κάνα δυο αντίστοιχου μεγέθους suv's και τιμές skoda.Αυτοί δεν είχαν 3ο βρακί...ε σόρρυ 3ο μοντέλο ήθελα να πώ και ψάχνονταν για μεγαλεία! Ποιά mercedes και ποια bmw;Αυτοί πόνταραν σε porsche και πάνω!Xaxaxa!Υπερ-υπερ-υπερεκτίμηση των δυνατοτήτων τους.Τωρα θα βολευτούν με τα μοντελάκια της πεζώ και θα πουν και δυό τραγούδια (με αλογάκια-μη ξεχνάμε και τα σόγια!τρομάρα τους!)

Αξιοπιστία μηδέν....

έχουν τα ιταλικά. Ακόμη κι οι Ferrari προβλήματα έχουν. Για Maserati δεν μιλάμε, τα Lada είναι πιο αξιόπιστα. Αν δεν είχε πάρει τη Lamborghini η VW κι αυτή μια από τα ίδια θα ήταν σήμερα.

Αντικειμενικότητα μηδέν.

Βάζω στοίχημα ότι δεν είχες ποτέ Alfa Romeo. Εγώ πάντως ως κάτοχος Giullietta από το 2012 δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα. Το χειρότερο αμάξι που έχει περάσει από τα χέρια μου είναι ένα vw golf tsi του 2008.

Η Ελλαδίτσα

θα βγάλει τίποτα ρε παιδιά ή θα τσακωνόμαστε για τους άλλους.

Ναι καλά. Περίμενε...

Η Ελλάδα είχε βιομηχανία και την έκλεισαν οι αριστεροί αγωνιστές και η γραφειοκρατία. Οσο παραμένουμε αριστερόστροφη χώρα δεν θα παράγουμε ούτε καρφίτσα. Τα παράπονα σου λοιπόν, σε αυτούς...

Μάκης

Πανέμορφη και γκαζιάρα!!!Δεν χρειάζεσαι τίποτα άλλο!!!Ψηφισμένο και ομορφότερο αμάξι της χρονιάς!!

Νικος

Τι και αν ειναι κατασκευασμένος με τις ευλογίες της Ferrari, ειναι κατω απο την κορυφη βλεπε AUDI RS, BMW M και AMG (ποιοτητα κυρος ιματζ πρεστιζ κτλ) απο την F1 εως και τα αυτοκινητα παραγωγης εχει καταριψει ολα τα ρεκορ οπως προσφατα στο nurburgring με την amg gt black series με χρονο 6:43.616 πολλες ferarri θελουν κυαλα να τη δουν γιατι φυσικα ειναι πολυ κατω στην λιστα...

Αντρέας

Πάντως το car Δεκεμβρίου διαφωνεί μαζί σου. Καλύτερο supercar τη Ferrari βγάζουν. Στο κάτω κάτω αν μας χάριζαν μια ferrari ή μια mercedes amg εγώ και οι περισσότεροι τη Ferrari θα παίρναμε. Για mercedes παίρνω και ταξί. Τώρα για τις ζημιές που βγάζουν τα ιταλικά, το χειρότερο αμάξι που πέρασε από την οικογένεια μου ήταν ένα vw polo το 2008. Έχω μία Αlfa mito από το 2010 και δεν έχω κάποιο πρόβλημα.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης