Μαζί ή τίποτα
Δημήτρης Δανίκας
Μαζί ή τίποτα
Μια κρίσιμη λεπτομέρεια. Μια λεπτομέρεια που λέει πολλά. Το μαξιλάρι φυσικά. Το «όπλο» του εγκλήματος. Το μαξιλάρι στα χέρια του Μπάμπη. Το μαξιλάρι να καλύπτει το πρόσωπο της Κάρολαιν. Η σημειολογία ενός μαξιλαριού που έκοψε το νήμα της ζωής της
Γιατί λοιπόν το μαξιλάρι; Και γιατί όχι το μαχαίρι; Γιατί όχι κάποιο δηλητήριο, ας πούμε στρυχνίνη; Γιατί όχι με ηρωίνη; Οι λόγοι πολλοί. Και όλοι αυτοί οι λόγοι αποκαλύπτουν το βάθος στη σχέση αυτού του τάχα «ειδυλλιακού» ζευγαριού
Το μαξιλάρι για να καλύπτει το πρόσωπό της. Το μαξιλάρι για να κλείσει εντελώς το στόμα της. Το μαξιλάρι για να μην συναντάει το τρομαγμένο βλέμμα της. Το μαξιλάρι για να μην αντικρύζει τους σπασμούς της. Το μαξιλάρι για να αποφύγει ο ίδιος τον τρόμο της. Το μαξιλάρι για να εξαφανίσει από τα μάτια του την τελευταία εικόνα της. Το μαξιλάρι για να μην ακούει τον ήχο της φωνής της. Το μαξιλάρι για να μην υποχωρήσει στα παρακάλια της. Το μαξιλάρι για να κρύψει, για να καλύψει, για να σβήσει από μέσα του κάθε σπαρακτική εικόνα της. Το μαξιλάρι για να εξαφανίσει τις απειλές της
Η Κάρολαιν ήθελε να φύγει. Η Κάρολαιν ήθελε να δραπετεύσει από το «κελί» της. Η Κάρολαιν είχε αποφασίσει να τον εγκαταλείψει, να αυτονομηθεί και να αποκοπεί από την ιδιοκτησία του. Το είχε πει, το είχε γράψει στο ημερολόγιο της, το είχε σχεδιάσει, το είχε προγραμματίσει. Το τέλος το είχε «γράψει» με τις αλλεπάλληλες απειλές της
Γι αυτό ο Μπάμπης, το «τέρας» όπως τον λένε όλοι οι εξαπατημένοι που φαντασιώθηκαν με την ειδυλλιακή εικόνα του ζευγαριού, τρόμαζε και αντιδρούσε με τον απειλητικό τόνο της φωνής της. Γι αυτό, με το μαξιλάρι όχι μόνο «εξαφάνισε» το πρόσωπό της αλλά ταυτόχρονα βούλωσε τ αυτιά του
Το μαξιλάρι το μέσον της κυριαρχίας και της επιβολής του. Επειδή του ήταν αδύνατον να συμβιβαστεί με την απουσία της ιδιοκτησίας του. Ηταν αδύνατον να συμφιλιωθεί με το νέο κεφάλαιο της ζωής του. Ηταν αδύνατον να προσγειωθεί και να πορευτεί χωρίς εκείνη
Η εγκατάλειψή του η παραδοχή της ήττας του. Η εγκατάλειψή του η θανάτωση του εγωισμού και του ναρκισσισμού του. Η εγκατάλειψή του η πλήρης ανατροπή του. Η Κάρολαιν έτρεφε τον αχόρταγο εγωισμό του. Η Κάρολαιν έτρεφε τον ναρκισσισμό του. Το πάθος του δεν έχει να κάνει με την αγάπη και τα αισθήματα που έτρεφε γι αυτήν. Το πάθος ανακυκλωνόταν μέσα του για να επιβεβαιώνει την υπεροχή του
Γι αυτό ο ίδιος τώρα στην απολογία του ισχυρίζεται ότι πρόκειται για «ατύχημα». Όμως ατύχημα η συνάντησή τους. Ατύχημα ο γάμος τους. Ατύχημα η συμβίωσή τους. Δολοφονία ο θάνατός της. Το ασυνείδητό του τον έσπρωχνε προς την τελευταία, μοιραία πράξη του. Θα είσαι για πάντα ιδιοκτησία μου. Είτε ζωντανή είτε νεκρή. Όπως και ο τίτλος μιας ταινίας του Φατίχ Ακίν με την Νταιάν Κρούγκερ «Μαζί η τίποτα»!
Το μαξιλάρι για να καλύπτει το πρόσωπό της. Το μαξιλάρι για να κλείσει εντελώς το στόμα της. Το μαξιλάρι για να μην συναντάει το τρομαγμένο βλέμμα της. Το μαξιλάρι για να μην αντικρύζει τους σπασμούς της. Το μαξιλάρι για να αποφύγει ο ίδιος τον τρόμο της. Το μαξιλάρι για να εξαφανίσει από τα μάτια του την τελευταία εικόνα της. Το μαξιλάρι για να μην ακούει τον ήχο της φωνής της. Το μαξιλάρι για να μην υποχωρήσει στα παρακάλια της. Το μαξιλάρι για να κρύψει, για να καλύψει, για να σβήσει από μέσα του κάθε σπαρακτική εικόνα της. Το μαξιλάρι για να εξαφανίσει τις απειλές της
Η Κάρολαιν ήθελε να φύγει. Η Κάρολαιν ήθελε να δραπετεύσει από το «κελί» της. Η Κάρολαιν είχε αποφασίσει να τον εγκαταλείψει, να αυτονομηθεί και να αποκοπεί από την ιδιοκτησία του. Το είχε πει, το είχε γράψει στο ημερολόγιο της, το είχε σχεδιάσει, το είχε προγραμματίσει. Το τέλος το είχε «γράψει» με τις αλλεπάλληλες απειλές της
Γι αυτό ο Μπάμπης, το «τέρας» όπως τον λένε όλοι οι εξαπατημένοι που φαντασιώθηκαν με την ειδυλλιακή εικόνα του ζευγαριού, τρόμαζε και αντιδρούσε με τον απειλητικό τόνο της φωνής της. Γι αυτό, με το μαξιλάρι όχι μόνο «εξαφάνισε» το πρόσωπό της αλλά ταυτόχρονα βούλωσε τ αυτιά του
Το μαξιλάρι το μέσον της κυριαρχίας και της επιβολής του. Επειδή του ήταν αδύνατον να συμβιβαστεί με την απουσία της ιδιοκτησίας του. Ηταν αδύνατον να συμφιλιωθεί με το νέο κεφάλαιο της ζωής του. Ηταν αδύνατον να προσγειωθεί και να πορευτεί χωρίς εκείνη
Η εγκατάλειψή του η παραδοχή της ήττας του. Η εγκατάλειψή του η θανάτωση του εγωισμού και του ναρκισσισμού του. Η εγκατάλειψή του η πλήρης ανατροπή του. Η Κάρολαιν έτρεφε τον αχόρταγο εγωισμό του. Η Κάρολαιν έτρεφε τον ναρκισσισμό του. Το πάθος του δεν έχει να κάνει με την αγάπη και τα αισθήματα που έτρεφε γι αυτήν. Το πάθος ανακυκλωνόταν μέσα του για να επιβεβαιώνει την υπεροχή του
Γι αυτό ο ίδιος τώρα στην απολογία του ισχυρίζεται ότι πρόκειται για «ατύχημα». Όμως ατύχημα η συνάντησή τους. Ατύχημα ο γάμος τους. Ατύχημα η συμβίωσή τους. Δολοφονία ο θάνατός της. Το ασυνείδητό του τον έσπρωχνε προς την τελευταία, μοιραία πράξη του. Θα είσαι για πάντα ιδιοκτησία μου. Είτε ζωντανή είτε νεκρή. Όπως και ο τίτλος μιας ταινίας του Φατίχ Ακίν με την Νταιάν Κρούγκερ «Μαζί η τίποτα»!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα