Η Japan Airlines βοηθά τους επιβάτες να αποφύγουν τον «εφιάλτη» του παιδικού κλάματος σε πτήσεις

Η Japan Airlines βοηθά τους επιβάτες να αποφύγουν τον «εφιάλτη» του παιδικού κλάματος σε πτήσεις

Ο νέος χάρτης κράτησης θέσεων εμφανίζει ένα εικονίδιο πάνω από τις θέσεις που έχουν κρατηθεί για μικρά παιδιά μέχρι και δύο ετών

Η Japan Airlines βοηθά τους επιβάτες να αποφύγουν τον «εφιάλτη» του παιδικού κλάματος σε πτήσεις
Μια νέα δυνατότητα που παρέχει η Japan Airlines στους επιβάτες των αεροσκαφών της τους βοηθά να αποφύγουν να καθίσουν δίπλα σε ένα μωρό ή νήπιο, και να βρεθούν πιθανώς αντιμέτωποι με τον «εφιάλτη» του αδιάκοπου κλάματος ενός μωρού σε πολύωρη πτήση.

Σύμφωνα με το BBC, η νέα λειτουργία στο σύστημα κράτησης θέσεων υποδεικνύει που κάθονται παιδιά μικρής ηλικίας, και συγκεκριμένα κάτω των δύο ετών.

Ειδικότερα, στον χάρτη θέσεων εμφανίζεται ένα σχετικό εικονίδιο, που προειδοποιεί τον επιβάτη ότι η συγκεκριμένη θέση έχει κρατηθεί για ένα μωρό ή ένα νήπιο. Έτσι, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις, μπορεί να επιλέξει να καθίσει κάπου αλλού, αποφεύγοντας εκνευρισμούς και εντάσεις.

Η Japan Airlines βοηθά τους επιβάτες να αποφύγουν τον «εφιάλτη» του παιδικού κλάματος σε πτήσεις


Στον ιστότοπό της, η αεροπορική εταιρεία αναφέρει χαρακτηριστικά: «Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με παιδιά ηλικίας από 8 ημερών έως 2 ετών, και οι οποίοι επιλέγουν τις θέσεις τους στον ιστότοπο της JAL,θα έχουν πάνω από τη θέση τους στην οθόνη επιλογής θέσης το εικονίδιο ενός παιδιού. Έτσι οι άλλοι επιβάτες θα γνωρίζουν ότι στη συγκεκριμένη θέση μπορει να κάθεται ένα μικρό παιδί».

Όπως επισημαίνει ωστόσο ο αερομεταφορέας, το συγκεκριμένο σύστημα δεν αποκλείει να υπάρχουν και άλλα μικρά παιδιά στην καμπίνα που δεν εμφανίζονται στον χάρτη. «Τα εικονίδια για τα παιδιά δεν εμφανίζονται στις ακόλουθες περιπτώσεις: α) όταν οι θέσεις έχουν κρατηθεί στο πλαίσιο μιας περιήγησης ή ανήκουν σε κατόχους εισιτηρίων που έχουν χορηγηθεί ως βραβείο και β) όταν ο επιβάτης έχει επιλέξει τη θέση του μέσω ενός άλλου συστήματος και όχι από το site της JAL».

Επίσης σε περίπτωση αλλαγής υπάρχει η πιθανότητα λάθος εμφάνισης του σχετικού εικονιδίου, προσθετει η JAL στη σελίδα της.

Η Japan Airlines βοηθά τους επιβάτες να αποφύγουν τον «εφιάλτη» του παιδικού κλάματος σε πτήσεις
Κλείσιμο
Η νέα λειτουργία της Japan Airlines έχει προκαλέσει μικτές αντιδράσεις στα social media. Από τη μία πλευρά, πολλοί χρήστες συγχαίρουν την JAL που βοηθάει όλους τους επιβάτες της να έχουν μια ευχάριστη πτήση. Υπάρχουν όμως και κάποιοι που μιλούν για... διακρίσεις εις βάρος των μωρών και των νέων γονέων. 

«Σε λίγο θα δούμε και ένα εργαλείο που θα σου δείχνει που κάθονται οι ηλικιωμένοι και, έναντι μικρής αμοιβής, που βρίσκονται οι εργένηδες και εργένισσες, ανά ηλικία», γράφει μια ενοχλημένη ανάρτηση. 

Δείτε παρακάτω μερικές από τις πιο χαρακτηριστικές αναρτήσεις και σχόλια:


Η Japan Airlines βοηθά τους επιβάτες να αποφύγουν τον «εφιάλτη» του παιδικού κλάματος σε πτήσεις
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης