Οι πιλότοι του Boeing 737 MAX 8 της Ethiopian Airlines το οποίο συνετρίβη τον περασμένο μήνα κοντά στην Αντίς Αμπέμπα ακολούθησαν αρχικά τις οδηγίες που περιέχονταν σε εγχειρίδιο για να ανακτήσουν τον έλεγχο του επιβατικού αεροσκάφους μέσων αποστάσεων όταν ενεργοποιείται ένα αυτόματο σύστημα αποτροπής απώλειας στήριξης, προχωρώντας στην απενεργοποίησή του, αλλά αυτό δεν είχε πρακτικό αποτέλεσμα, αποκαλύπτει η εφημερίδα The Wall Street Journal.
Η συντριβή του αεροσκάφους, στο οποίο επέβαιναν 157 άνθρωποι, οδήγησε στην καθήλωση του συνόλου του στόλου των 737 MAX σε όλο τον κόσμο.
Η Boeing είχε διανείμει νέες οδηγίες προς τους πιλότους για την απενεργοποίηση του αυτόματου συστήματος αποτροπής απώλειας στήριξης μετά τη συντριβή αεροσκάφους του ίδιου τύπου περίπου πέντε μήνες νωρίτερα.
Το δημοσίευμα της Wall Street Journal επικαλείται πηγές που δεν κατονομάζονται κι έχουν ενημερωθεί για τα μέχρι στιγμής ευρήματα με βάση την εξέταση των λεγόμενων μαύρων κουτιών.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.