LIVE

Κορωνοϊός

«Το αεροπλάνο μοιάζει να διαλύεται, φοβάμαι» τα τελευταία λόγια του Εμιλιάνο Σάλα πριν χαθεί το σήμα από τα ραντάρ

emiliano

Ο Αργεντινός παίκτης της Κάρντιφ αναχώρησε το απόγευμα της Δευτέρας από τη Νάντη αλλά δεν έφτασε ποτέ στον προορισμό του - Φοβόταν να επιβιβαστεί στο αεροσκάφος, αποκαλύπτει πρώην συμπαίκτης του

Τους φόβους του για την κατάσταση του αεροσκάφους που τον μετέφερε στο Κάρντιφ, προκειμένου να ξεκινήσει την πολλά υποσχομενη θητεία του στην νέα του ομάδα, εξέφρασε σε στενούς του φίλους ο Εμιλιάνο Σάλα, προτού το σήμα του Piper Malibu χαθεί από τα ραντάρ το βράδυ της περασμένης Δευτέρας.

Ο 28χρονος Αργεντινός είχε αναχωρήσει προχτές το απόγευμα από τη Νάντη με προορισμό το Κάρντιφ, το νέο του «σπίτι», αφού είχε υπογράψει πρόσφατα συμβόλαιο ρεκόρ, ύψους 17 εκ. ευρώ, με την ομώνυμη ποδοσφαιρική ομάδα. Ωστόσο, το μικρό αεροσκάφος στο οποίο επέβαινε μονάχα ο ίδιος και ο πιλότος δεν έφτασε ποτέ στον προορισμό του, με το σήμα από τα ραντάρ να εξαφανίζεται πάνω από το στενό της Μάγχης, κοντά στο νησί Άλντερνεϊ.

Μετά από αγωνιώδη αναζήτηση 36 ωρών, οι Αρχές του Γκέρνσι ανακοίνωσαν ότι βρέθηκαν συντρίμμια, χωρίς να μπορούν να πουν ακόμη με βεβαιότητα αν ανήκουν στο συγκεκριμένο αεροσκάφος. Προειδοποίησαν ωστόσο ότι, εάν υπήρχε όντως συντριβή, οι πιθανότητες να υπάρχουν επιζώντες είναι ελάχιστες.

Την ίδια στιγμή, έρχονται στη δημοσιότητα τα ηχητικά μηνύματα που φέρεται να κατέγραψε μέσα από το καταδικασμένο Piper o Αργεντινός ποδοσφαιριστής, τα οποία δείχνουν ότι προαισθανόταν την τραγική εξέλιξη.

sala


Σε ηχητικά σημειώματα της εφαρμογής Whatsapp, που προορίζονταν για μερικούς στενούς του φίλους, ο 28χρονος ακούγεται ολοένα και πιο ανήσυχος για την κατάσταση του αεροσκάφους του. Ηχογραφώντας τα μηνύματα, ο Σάλα ακούγεται κουρασμένος αλλά αισιόδοξος για το νέο του ξεκίνημα στην Κάρντιφ.

«Πώς τα πάτε παιδιά; Δεν φαντάζεστε πόσο κουρασμένος νιώθω τώρα. Ήμουν στην Νάντη για να τακτοποιήσω κάποιες εκκρεμότητες, και δεν κάθισα λεπτό. Τώρα ταξιδεύω με ένα αεροπλάνο που μοιάζει να διαλύεται στον αέρα. Πηγαίνω στο Κάρντιφ, είναι τρελό, και από αύριο ξεκινάω προπονήσεις με τη νέα μου ομάδα», αναφέρει η πρώτη καταγραφή του Αργεντινού.

Σε ένα ηχητικό μήνυμα που έστειλε λίγο αργότερα, ο 28χρονος ακουγόταν αρκετά πιο ανήσυχος: «Τι γίνεται παιδιά, όλα καλά; Αν δεν έχετε νέα μου σε περίπου μιάμιση ώρα, ίσως πρέπει να ενημερώσετε να στείλουν κάποιον να με βρει. Αρχίζω και φοβάμαι».

salaa


Ο Σάλα, που είχε ταξιδέψει με το ίδιο αεροπλάνο στη Γαλλία, για να ρυθμίσει τις τελευταίες λεπτομέρειες της μετακόμισής του, ανησυχούσε για το ταξίδι της επιστροφής με το μικρό Piper Malibu. Σύμφωνα με έναν πρώην συμπαίκτη του που τον συνόδεψε στο αεροδρόμιο της Νάντης, είχε πει ότι η διαδρομή προς τη Γαλλία «ήταν άσχημη» και ότι φοβόταν για την ασφάλειά του. Μία πηγή της Daily Mail ανέφερε ότι το εξαθέσιο αεροπλάνο εμφάνιζε τεχνικά προβλήματα πριν το καταδικασμένο ταξίδι, και ότι τελικά κατάφερε να απογειωθεί μετά από τρεις αποτυχημένες απόπειρες.

sallaa
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (16)

Τραγικό

Με 17 μύρια μεταγραφή, είτε αυτός είτε η ομάδα του επέλεξε να κάνει την μεταφορά με Piper Malibu, μου φαίνεται απίστευτο, αυτό είναι αεροπλάνο μικρό για καμιά αερολέσχη ή άντε για μεταφορές επιβατών είτε σε μέρη με καλό καιρό είτε σε σχετικά μικρές αποστάσεις και αεροδρόμια. Που πας να περάσεις την Μάγχη με αυτό τον Ιανουάριο μέσα στον χειμώνα?

Kris Joy

Πεστα ρε ανθρωπε !!! Μα αληθεια, αυτο σκεφτομαι απο την πρωτη στιγμη... Τοσα χρηματα και εναποθετεις την ασφαλεια σου σε piper???..........

Αρης

Όταν δεν πετάς με mainstream airliners που έχουν υποστεί μικροδιορθωσεις και τροποποιήσεις επί δεκαετίες και εκατομμύρια πτήσεις, παίρνεις ρίσκα. Δύο αποδείξεις: Πρώτον το air force one είναι Boeing 747 αν δεν κάνω λάθος και όχι μικρό τζετ. Δεύτερον το Concorde μετά από δεκαετίες πτήσεων μετα το πρώτο σοβαρό ατύχημα το αποσυρανε εντελώς ως ανασφαλές.

Άκης

Το Concorde μια χαρά ασφαλές ήταν. Το απέσυραν γιατί δεν συμφερε.

Toni

Το Concorde αποσύρθηκε λόγω ασύμφορου κόστους χρήσης και συντήρησης. Λόγω θορύβου δεν επιτρεπόταν να πηγαίνει γρηγορότερα από τον ήχο πάνω από κατοικημένες περιοχές. Δεν μπορούσε να απο-προσγειωθεί στα μικρότερα αεροδρόμια. Είχε συγκριτικά ελάχιστη μεταφορική ικανότητα , πολύ δύσκολο να γίνει απόσβεση του κόστους κάθε πτήσης (ειδικά μετά τα τρομοκρατικά χτυπήματα που μειώθηκε το ενδιαφέρον). Το μοναδικό ατύχημα συνέβη όταν ένα μεταλλικό εξάρτημα που ήταν παρατημένο στον αεροδιάδρομο το χτύπησαν οι τροχοί του και εισήλθε στον κινητήρα που έπιασε φωτιά. Τα αεροσκάφη αποσύρθηκαν 3 χρόνια μετά το ατύχημα.

Αναστάσιος

Το "air Force one" είναι "call sign" όπως λέμε "Olympic 123 calling Athens tower" στις ΗΠΑ υπάρχουν τέσσερα αεροσκάφη,2-477,2-727 και 2 ελικόπτερα με "call sign" marine one, και αυτό μόνο όταν ο πρόεδρος επιβιβαστεί, διαφορετικά αποκαλούνται 27000 ή κάτι παρόμοιο....

!!!!

Δεν μπαίνουμε σε τέτοια αεροπλάνα με τέτοιο καιρό μανα μου. Που πας

Νταραβέρι να γίνεται ...

Απ' όσο βλέπω στη φωτογραφία, η μάδα του Κάρντιφ μάλλον πρέπει να ονομασθεί "Μικτή Κόσμου"

μαρινα

πως φαινεσαι οτι δεν εχεις παει ποτε Αγγλια,,,

Krima

Καθε αεροπλανο αντεχειν συγκεκριμενο αριθμο απογειωσεων/ προσγειωσεων. Συνηθως τα μικροτερα πετανε πιο συχνα

Δηλαδή

ο κατασκευαστής του αεροπλάνου γράφει κάπου: για 1000 απογειώσεις προσγειώσεις; Το συγκεκριμένο για πόσες αντέχει; Ο καθένας εδώ πέρα τελικά γράφει ότι του κατέβει στο κεφάλι.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης