
Όταν δεν πετάς με mainstream airliners που έχουν υποστεί μικροδιορθωσεις και τροποποιήσεις επί δεκαετίες και εκατομμύρια πτήσεις, παίρνεις ρίσκα. Δύο αποδείξεις: Πρώτον το air force one είναι Boeing 747 αν δεν κάνω λάθος και όχι μικρό τζετ. Δεύτερον το Concorde μετά από δεκαετίες πτήσεων μετα το πρώτο σοβαρό ατύχημα το αποσυρανε εντελώς ως ανασφαλές.
Το Concorde αποσύρθηκε λόγω ασύμφορου κόστους χρήσης και συντήρησης. Λόγω θορύβου δεν επιτρεπόταν να πηγαίνει γρηγορότερα από τον ήχο πάνω από κατοικημένες περιοχές. Δεν μπορούσε να απο-προσγειωθεί στα μικρότερα αεροδρόμια. Είχε συγκριτικά ελάχιστη μεταφορική ικανότητα , πολύ δύσκολο να γίνει απόσβεση του κόστους κάθε πτήσης (ειδικά μετά τα τρομοκρατικά χτυπήματα που μειώθηκε το ενδιαφέρον). Το μοναδικό ατύχημα συνέβη όταν ένα μεταλλικό εξάρτημα που ήταν παρατημένο στον αεροδιάδρομο το χτύπησαν οι τροχοί του και εισήλθε στον κινητήρα που έπιασε φωτιά. Τα αεροσκάφη αποσύρθηκαν 3 χρόνια μετά το ατύχημα.
Το "air Force one" είναι "call sign" όπως λέμε "Olympic 123 calling Athens tower" στις ΗΠΑ υπάρχουν τέσσερα αεροσκάφη,2-477,2-727 και 2 ελικόπτερα με "call sign" marine one, και αυτό μόνο όταν ο πρόεδρος επιβιβαστεί, διαφορετικά αποκαλούνται 27000 ή κάτι παρόμοιο....
Καθε αεροπλανο αντεχειν συγκεκριμενο αριθμο απογειωσεων/ προσγειωσεων. Συνηθως τα μικροτερα πετανε πιο συχνα
ο κατασκευαστής του αεροπλάνου γράφει κάπου: για 1000 απογειώσεις προσγειώσεις; Το συγκεκριμένο για πόσες αντέχει; Ο καθένας εδώ πέρα τελικά γράφει ότι του κατέβει στο κεφάλι.
Με 17 μύρια μεταγραφή, είτε αυτός είτε η ομάδα του επέλεξε να κάνει την μεταφορά με Piper Malibu, μου φαίνεται απίστευτο, αυτό είναι αεροπλάνο μικρό για καμιά αερολέσχη ή άντε για μεταφορές επιβατών είτε σε μέρη με καλό καιρό είτε σε σχετικά μικρές αποστάσεις και αεροδρόμια. Που πας να περάσεις την Μάγχη με αυτό τον Ιανουάριο μέσα στον χειμώνα?
Πεστα ρε ανθρωπε !!! Μα αληθεια, αυτο σκεφτομαι απο την πρωτη στιγμη... Τοσα χρηματα και εναποθετεις την ασφαλεια σου σε piper???..........