Πόλεμος στρατού-καρτέλ ναρκωτικών στη Βραζιλία: 14 νεκροί σε μεγάλη επιχείρηση στο Ρίο
Στην επιχείρηση συμμετείχαν περίπου 4.200 στρατιώτες με την υποστήριξη τεθωρακισμένων οχήματων και αεροσκαφών, οι οποίοι επέδραμαν στις φαβέλες - πάμφτωχες περιοχές οι οποίες ελέγχονται από βαριά οπλισμένους έμπορους ναρκωτικών
Τουλάχιστον 14 άνθρωποι σκοτώθηκαν στη διάρκεια επιχειρήσεων του στρατού και της αστυνομίας κατά διακινητών ναρκωτικών σε φαβέλες και προάστεια του Ρίο ντε Ζανέιρο, ανακοίνωσε ο στρατός και το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων της Βραζιλίας.
Η στρατιωτική διοίκηση που είναι επιφορτισμένη με την ασφάλεια έκανε λόγο για οκτώ νεκρούς στη διάρκεια επιδρομής σε ένα συγκρότημα σε φαβέλες ενώ το κρατικό πρακτορείο της Βραζιλίας ανακοίνωσε τον θάνατο έξι μελών μιας υποτιθέμενης συμμορίας μετά από καταδίωξη στα περίχωρα του Ρίο.
Στην επιχείρηση συμμετείχαν περίπου 4.200 στρατιώτες με την υποστήριξη τεθωρακισμένων οχήματων και αεροσκαφών, οι οποίοι επέδραμαν στις φαβέλες - πάμφτωχες περιοχές οι οποίες ελέγχονται από βαριά οπλισμένους έμπορους ναρκωτικών.
Πριν από έξι μήνες ο Πρόεδρος της Βραζιλίας Μισέλ Τέμερ ανακοίνωσε μέτρα έκτακτης ανάγκης που επιτρέπουν στο στρατό να αναλάβει τη διοίκηση των αστυνομικών δυνάμεων στο Ρίο ντε Ζανέιρο, πόλη όπου αντιμαχόμενες συμμορίες ναρκωτικών και παραστρατιωτικές ομάδες έχουν συμβάλει στην απότομη αύξηση της βίας.
Σχεδόν 64.000 άνθρωποι, αριθμός ρεκόρ, δολοφονήθηκαν στη Βραζιλία το 2017 και η αύξηση της βίας έχει γίνει ένα βασικό ζήτημα εν όψει των προεδρικών εκλογών του Οκτωβρίου. Υποψήφιοι από όλο το πολιτικό φάσμα προσπαθούν να παρουσιάσουν τα διαπιστευτήριά τους στην καταπολέμηση του εγκλήματος και απευθύνονται σε ένα εκλογικό σώμα που έχει απηυδήσει με την αδύναμη οικονομία και την ενδημική διαφθορά.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.