Tέλος στο μαρτύριο χιλιάδων επιβατών υπόσχεται να βάλει σήμερα η «British Airways» μετά τα προβλήματα που προκάλεσε η βλάβη των ηλεκτρονικών συστημάτων της, οδηγώντας στην ακύρωση σχεδόν του συνόλου των πτήσεών της από και προς τα αεροδρόμια Χίθροου και Γκάτγουικ του Λονδίνου τις τελευταίες τρεις ημέρες.
Πάνω από 75.000 επιβάτες υποχρεώθηκαν να αναζητήσουν κατάλυμα σε ξενοδοχεία. Σε μία προσπάθεια να ηρεμήσει τους οργισμένους επιβάτες που πέρασαν ένα εφιαλτικό τριήμερο (Σάββατο-Κυριακή- Δευτέρα), οι British Airways αναμένεται να καταβάλουν τουλάχιστον 61 εκατομμύρια ευρώ σε αποζημιώσεις επιβατών, χωρίς να υπολογίζονται σε αυτές οι διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία.
Επιπλέον, θα εξασφαλίσει νέες θέσεις σε πελάτες οι οποίοι ταλαιπωρήθηκαν από το μπλακ άουτ στα συστήματα της εταιρείας και δεν μπόρεσαν να πετάξουν το Σαββατοκύριακο και χθες. Ήδη, στο αεροδρόμιο του Γκάτγουικ έχει αποκατασταθεί σχεδόν πλήρως η κίνηση των πτήσεών της.
Ο επικεφαλής της British Airways, Άλεξ Κρουζ, βρέθηκε στο μάτι του κυκλώνα μετά την κατάρρευση του συστήματος υπολογιστών της εταιρείας, ωστόσο, έσπευσε να ξεκαθαρίσει ότι δεν παραιτείται.
Σε συνέντευξή του στο «Sky News», ο Ισπανός διευθυντής του βρετανικού αερομεταφορέα τόνισε ότι δεν προτίθεται να παραιτηθεί για τα προβλήματα που προκλήθηκαν από την διακοπή λειτουργίας του ηλεκτρονικού συστήματος της εταιρείας και έχουν ταλαιπωρήσει χιλιάδες επιβάτες εδώ και τρεις ημέρες. Επιπλέον, αρνήθηκε ότι για τα προβλήματα ευθύνεται η μείωση του κόστους στην οποία έχει προχωρήσει η εταιρεία.