Ένα από τα φαβορί των δημοσκοπήσεων, ο πρώην υπουργός Οικονομικών της Βρετανίας, Ρίσι Σούνακ, αναδείχθηκε νικητής και του τρίτου γύρου εσωκομματικών εκλογών των Τόρις στη Βρετανία, με 115 ψήφους. Ο πολιτικός που εξέφρασε πρώτος τη δυσαρέσκειά του για τους χειρισμούς του Μπόρις Τζόνσον, όσον αφορά στο σκάνδαλο σεξουαλικής παρενόχλησης και που άνοιξε τον «χορό» των παραιτήσεων, ηγείται σταθερά της κούρσας για τη διαδοχή των Συντηρητικών.
Την ηγεσία των Συντηρητικών διεκδικούν πλέον τέσσερις, ενώ με σημαντική διαφορά ο Σούνακ εμφανίζεται στην πρώτη θέση, με δεύτερη το μέχρι πρότινος φαβορί, την πρώην υπουργό Άμυνας της Βρετανίας.
Ειδικότερα, η πρώην υπουργός Άμυνας, Πένι Μόρντοντ, έλαβε 82 ψήφους, η Κέμι Μπάντενοχ 58 και η πρώην υπουργός Εξωτερικών, Λιζ Τρας, 71.
Εκτός κούρσας ο Τομ Τουγκεντάτ που έλαβε μόνο 31 ψήφους.
Πίσω από τους αριθμούς
Ερμηνεύοντας κανείς τα αποτελέσματα, αντιλαμβάνεται ότι ο Σούνακ έχει κερδίσει σημαντικό έδαφος με 14 νέες ψήφους. Δεύτερη σε επιτυχία, όσον αφορά στην απόκτηση ψήφων, η Κέμι Μπάντενοχ που κατέκτησε άλλες εννέα.
Έπεται η Λιζ Τρας με επτά νέες, ενώ αντίθετα πτώση καταγράφηκε στην περίπτωση της Μόρντοντ που έχασε μία ψήφο.
Τον Σούνακ χωρίζουν μόλις πέντε ψήφοι για να καταφέρει να αναδειχθεί στην τελική δυάδα και να διεκδικήσει την ηγεσία του Συντηρητικού κόμματος, διαδικασία που θα είναι πλέον ανοιχτή στα μέλη.
Την ίδια στιγμή, όπως όλα δείχνουν, η «σκληροπυρηνική» των Τόρις, Τρας, θα αποκλειστεί από τον τελικό γύρο.
Την Πέμπτη το αργότερο, θα υπάρξει η τελική δυάδα που πλέον θα απευθυνθεί στην βάση των μελών του κόμματος σε όλη τη χώρα για την ανάδειξη του νέου ηγέτη των Τόρις και πρωθυπουργού της χώρας.
Στις 5 Σεπτεμβρίου θα ανακοινωθεί το όνομα του διαδόχου του Μπόρις Τζόνσον στο συνέδριο του κόμματος.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.