ΕΣΥ: Τα παράπονά σας τώρα (και) ψηφιακά – Τι καταγγέλλουν συχνότερα οι ασθενείς

ΕΣΥ: Τα παράπονά σας τώρα (και) ψηφιακά – Τι καταγγέλλουν συχνότερα οι ασθενείς

Στόχος του υπουργείου Υγείας είναι να λαμβάνεται η πληροφορία απευθείας με ηλεκτρονική υποβολή από τον ασθενή ώστε να αποκαλύπτονται κενά στην εξυπηρέτηση που δύσκολα ανιχνεύονται από άλλες μεθόδους αξιολόγησης

axiologisi
Τον λόγο στους ασθενείς ετοιμάζεται να δώσει το υπουργείο Υγείας, αλλά μέσα από μία καινοτόμο για τα δεδομένα του ΕΣΥ διαδικασία.

Κάθε πολίτης, ασθενής ή φροντιστής του όπως και νοσηλευόμενος ή συνοδός, θα μπορεί πλέον να αξιολογεί την εμπειρία του μετά το εξιτήριο ή την ολοκλήρωση της επίσκεψής του σε κάποια δημόσια μονάδα υγείας, μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας. Η υποβολή κάθε ερωτηματολογίου θα τροφοδοτεί ουσιαστικά μία ψηφιακή δεξαμενή παραπόνων, καταγγελιών, αναφορών, η οποία θα διασυνδέεται με όλα τα Γραφεία Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/τριών Υπηρεσιών Υγείας του ΕΣΥ.

Η διαδικασία δεν είναι νέα. «Κυτία παραπόνων» υπήρχαν πριν από αρκετές δεκαετίες στα δημόσια νοσοκομεία. Στη συνέχεια εξελίχθηκαν σε Γραφεία Επικοινωνίας με τον Πολίτη και μετά σε Γραφεία Υποστήριξης του Πολίτη, πριν ονομαστούν το 2016 Γραφεία Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/τριών Υπηρεσιών Υγείας. Σε αυτά φτάνουν κάθε χρόνο πάνω από 20.000 επιστολές καταγγελτικού ή μη περιεχομένου. Οι αναφορές, τα αιτήματα, οι καταγγελίες και τα παράπονα που αποστέλλονται με σταθερό ρυθμό, με επιστολές, φαξ, email, στα Γραφεία Προστασίας Δικαιωμάτων αντανακλούν αρκετά από τα προβλήματα του ΕΣΥ και θεωρείται ότι μπορούν να δώσουν στις αρμόδιες υπηρεσίες μια πολύ καλή εικόνα και, κυρίως, σε πραγματικό χρόνο, για τις ανάγκες των ασθενών μέσα στο σύστημα υγείας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης