Την προεδρία της αγγλικής ποδοσφαιρικής ομάδας Σάντερλαντανέλαβε ο μόλις 23 ετών δισεκατομμυριούχος Κίριλ Λουί-Ντρεϊφίς, όπως ανακοινώθηκε σήμερα ο ποδοσφαιρικός σύλλογος της χώρας, ανοίγοντας νέα σελίδα στην ιστορία της.
Ο Γάλλος επιχειρηματίας, κληρονόμος του γιγαντιαίου ομίλου γεωργικών προϊόντων «Louis-Dreyfus», ζει στην Ελβετία και εκτιμάται ότι είναι ήδη κάτοχος δύο δισεκατομμυρίων λιρών.
Ο αμύθητος πλούτος του νεαρού προέρχεται από κυρίως από τους γονείς του -Μαργκαριτά και Ρομπέρτ Λουί-Ντρεϊφούς- και την οικογενειακή επιχείρηση του πατέρα του με έδρα την Ελβετία.
Όσα είπε για την αγορά: «Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Stewart, το Διοικητικό Συμβούλιο και το EFL για την επιμέλεια και την υποστήριξή τους σε όλη την πρόσφατη διαδικασία. Είμαι περήφανος που γίνω θεματοφύλακας αυτού του αξιότιμου ιδρύματος, αλλά αναγνωρίζω επίσης τη σημαντική ευθύνη που συνοδεύει».
Και συνεχίζει: «Σήμερα σηματοδοτείται η έναρξη ενός συναρπαστικού, νέου κεφαλαίου στην ιστορία της Σάντερλαντ AFC και παρόλο που το τρέχον τοπίο που αντιμετωπίζει το ποδόσφαιρο υπαγορεύει ότι υπάρχουν προκλήσεις που πρέπει να ξεπεραστούν, είμαι βέβαιος ότι μαζί μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την παρούσα καταιγίδα και να θέσουμε σταθερά θεμέλια για να φέρουμε βιώσιμα και μακροπρόθεσμη επιτυχία στον σύλλογο».
Ο Γάλλος αγόρασε μετοχές στο League One Club μαζί με τους Stewart Donald, Juan Sartori και Charlie Methven, στον καθέναν εκ των οποίων αντιστοιχεί ένα μερίδιο.
Τον κοινωνικό του κύκλο απαρτίζουν γνωστά πρόσωπα μεταξύ των οποίων ο πρώην πρόεδρος της Γαλλίας Νικολά Σαρκοζί, ο πρωταθλητής της Formula1 Λούις Χάμιλτον και άλλοι.
Κλείσιμο
Λίγα είναι γνωστά για την αρραβωνιαστικιά του 23χρονου, Αλεξάντρα Νοβικόφσκι.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.