Τις επιφυλάξεις του για το ενδεχόμενο να παρουσιάσει ξανά πρωινή εκπομπή εξέφρασε ο Κρατερός Κατσούλης, σημειώνοντας πως δεν θέλει να στερηθεί άλλες ευκαιρίες για μυθοπλασία. Καλεσμένος στην εκπομπή Happy Day το πρωί της Πέμπτης 5 Ιουνίου, ο ηθοποιός και παρουσιαστής αναφέρθηκε στο ενδεχόμενο τηλεοπτικής επιστροφής του στην πρωινή ζώνη, όπως είχε κάνει στο παρελθόν με τη «Φωλιά των ΚουΚου» στο Star, στο πλευρό της Κατερίνας Καραβάτου.
Με τις δηλώσεις του, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής σε πρωινή εκπομπή, αρκεί να μην έρχεται σε σύγκρουση με τη θεατρική ή τηλεοπτική του δράση, επιβεβαιώνοντας έτσι την προτεραιότητά του στη δημιουργική του εξέλιξη μέσα από τη μυθοπλασία.
Δείτε το βίντεο
Ο ίδιος υπήρξε ξεκάθαρος ως προς το πού στέκεται σήμερα απέναντι σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο. «Είπα ότι δεν θα ξανακάνω πρωινό ζωντανό την ώρα που το έκανα. Με ενδιαφέρουν πάντα οι καλές δουλειές. Είπα ότι αν κάνω πρωινό ζωντανό, πρέπει να τελειώνω την ώρα που τελειώνετε εσείς. Δεν θέλω να στερηθώ τη δυνατότητα να συμμετέχω σε μυθοπλασία. Ή Σαββατοκύριακο, που δεν γίνονται γυρίσματα», εξήγησε.
Ο Κρατερός Κατσούλης είχε αναφερθεί στο ίδιο θέμα και λίγες ημέρες νωρίτερα από την ίδια εκπομπή, δίνοντας περισσότερες λεπτομέρειες για τους προβληματισμούς του, κυρίως όσον αφορά το απαιτητικό ωράριο. «Αν κάνω κάτι πολύ πρωινό ως παρουσιαστής και τελείωνα στις 9, μπορώ να το κάνω. Δεν μπορώ να αρχίζω εκείνη την ώρα. Ένας από τους λόγους που σταμάτησα ήταν ότι δεν μπορούσα να συμμετέχω σε μυθοπλασία. Εάν τελειώνω πολύ νωρίς το πρωί την καθημερινή ζωντανή εκπομπή και μπορώ να συνεχίζω τα γυρίσματα, τότε ευχαρίστως. Αλλιώς, Σαββατοκύριακο», σημείωσε.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.