Η πώληση του Open θεωρείται πλέον οριστικό ναυάγιο με τις συνομιλίες να έχουν παγώσει. Η πλευρά του ισχυρού άνδρα της ΑΕΚ, Μάριου Ηλιόπουλου σκόνταψε σε οικονομικές διαφορές και όχι μόνο, με αποτέλεσμα να γίνει μία άτυπη ενημέρωση για την επόμενη ημέρα από τους επικεφαλής. Η επόμενη μέρα βρίσκει το κανάλι στα ίδια και με σοβαρές ελλείψεις και καθυστερήσεις. Ηδη οι διευθυντές προγράμματος βρίσκονται αντιμέτωποι με μία δύσκολη συνθήκη και απουσία ρευστού, ενώ ο Τζώνη Καλημέρης, όπως αποκάλυψε ο Γρηγόρης Μελάς, έχει ήδη μπει σε τροχιά αποχώρησης. Βαθιά προβληματισμένος εκείνος, εδώ και καιρό, άνθρωπος της εταιρείας του Νίκου Κοκλώνη για το κανάλι του Ιβάν Σαββίδη, ήταν μάλλον αναπόφευκτο να μπει στο πικ απ το άσμα «φταίμε κι οι δυο που ζούμε χώρια»… «Δεν περνούσε καλά», αποκαλύπτουν άνθρωποι από το στενό περιβάλλον του έμπειρου Καλημέρη.
Το κανάλι δεν έχει ψυχαγωγικό πρόγραμμα και δίχως την απαραίτητη χρηματοδότηση δεν θα έχει. Με μία εκπομπή το πρωί και μία το μεσημέρι δεν χτίζεις κανάλι. Κάνεις ερασιτεχνισμούς και δημιουργείς πιέσεις και σε μία ενημέρωση, η οποία με τον Χρήστο Παναγιωτόπουλο κάνει θαύματα με ελάχιστα μέσα. Λογικό να δημιουργηθεί πρόβλημα σοβαρότερο και στον ενημερωτικό τομέα αν συνεχιστεί η απουσία ασφάλειας και αν δεν ανοίξει η στρόφιγγα.
Χτίζουν μία ήρεμη καλοδουλεμένη εκπομπή, σέβονται ο ένας τον άλλο και όλοι την δουλειά τους, είναι ήρεμοι και προσγειωμένοι. Εχουν αποκλειστικά θέματα αλλά δεν ουρλιάζουν γι αυτό. Απλά χαμογελούν. Εχουν στην φαρέτρα τους εξαιρετικούς συνεργάτες, όπως τον Αλέξη Μίχα που δείχνει πλέον άλλος άνθρωπος στο γυαλί, πετάει κυριολεκτικά, δίχως να χάνει ισορροπίες και την μοναδική και σκερτσόζα Αθηνά Αφαλίδου (τι είσαι εσύ, κορίτσι μου!). Οι «Weekenders» έχουν έναν υπέροχο Θανάση Πάτρα, δύο ήρεμες δυνάμεις τον Δημήτρη Πανόπουλο και την Δέσποινα Καμπούρη κι ένα κορίτσι που ξεδιπλώνεται αργά την Εβελίνα Νικόλιζα. Δικαίως αυξάνονται τα ποσοστά τους, δικαίως αρέσουν.
Αμήχανη πρεμιέρα για το «Ακόμα δεν είδες τίποτα». Εμοιαζε με πρόβα με σοβαρά θέματα χημείας στο πάνελ, στο οποίο ποτέ δεν κατάλαβα γιατί έπρεπε να γίνει προσθήκη. Τεχνικά υπήρχαν αδυναμίες. Το επόμενο ΣΚ θα δούμε,περισσότερα.
Εκανε και η Αναστασία Γιάμαλη πρεμιέρα. Και απείχαν όλα όσα είδαμε από όλα όσα προσπάθησαν να μας πείσουν να προσδοκούμε. Δεν είναι εύκολο να σταθείς μόνος σε ενημερωτική εκπομπή το μεσημέρι του Σαββατοκύριακου. Αλλη συνταγή, άλλες απαιτήσεις. Λάθος, κατά τη γνώμη μου, η τόση εξωστρέφεια και «φασαρία» πριν την πρεμιέρα.
Γρηγόρη Αρναούτογλου, μπορείς και το κάνεις. Σκορπίζεις γέλιο, μαγνητίζεις κινητές και ακίνητες πηγές χιουμοριστικών καταστάσεων, κάνεις αριστουργηματικό μοντάζ, παίζει μεγάλη μπάλα στην ψυχαγωγία. Είσαι το φάρμακο στην θλιβερή τηλεόραση που βλέπουμε. Το «Roadshow» είναι αυτό που περιμέναμε και πλέον περιμένουμε.
Κλείσιμο
Και η «Κατάρα της Τζέλας Δελαφράγκα» ταρακούνησε την τηλεθέαση. Γιατί ο κόσμος γέλασε. Κάτι που μέχρι τώρα δεν πέτυχε καμία δραματική σειρά. Όλα κινούνται μέχρι στιγμής με μέτρια ποσοστά. Και φυσικά στο σύνολο παραμένει ψηλά η «Γη της Ελιάς» και το «Survivor». Είναι νωρίς; Ναι, είναι. Αλλά μία τάση στην μυθοπλασία αχνοφαίνεται.
Ακούω, διαβάζω πολλά και καταλαβαίνω ακόμη περισσότερα. Ειδικά σήμερα. Να θυμίσω ότι μία σπουδαία Κυρία δίνει μία μεγάλη μάχη ζωής. Και όλα τα άλλα μπροστά σε αυτό είναι ανοησίες. Τίποτε άλλο δεν θα πω, προς το παρόν.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.