Χάρης Ακριτίδης για την απόφαση της Σαμπρίνας να αποχωρήσει από το σχήμα τους: Μου το είπε τελευταία στιγμή με ένα μήνυμα
«Παίρναμε τηλέφωνα, άφαντη η Σαμπρίνα» είπε ο τραγουδιστής
Ο Χάρης Ακριτίδης μίλησε για την αποχώρηση της Σαμπρίνας από το πλευρό του, καθώς εκείνος κι η τραγουδίστρια θα εμφανίζονταν μαζί σε νυχτερινό κέντρο.
Ο καλλιτέχνης μίλησε στην εκπομπή «Πρωινό ΣουΣού» κι ανέφερε πως ενώ ήταν στην τελική ευθεία για τις εμφανίσεις τους, τελευταία στιγμή η Σαμπρίνα δεν απαντούσε στο τηλέφωνο.
«Εκεί που ήμασταν πανέτοιμοι για να ξεκινήσουμε, τελευταία στιγμή παίρνουμε διάφορα τηλέφωνα, αλλά δεν είχαμε καμία απάντηση. Δεν τη βρίσκαμε σε κανένα τηλέφωνο. Την Τρίτη είναι προγραμματισμένο να πάμε να κάνουμε φωτογράφιση, ο επιχειρηματίας επιμένει να πάω να κάνω εγώ, αλλά του είπα "χωρίς τη Σαμπρίνα, εγώ δεν κάνω φωτογράφιση". Δηλαδή τι σχήμα κάνουμε;», είπε χαρακτηριστικά.
Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-czhfeagk42yh)
Στη συνέχεια, ανέφερε πως η τραγουδίστρια με ένα μήνυμα ακύρωσε τη συνεργασία τους. «Παίρναμε τηλέφωνα, άφαντη η Σαμπρίνα. Δεν κάνουμε τη φωτογράφιση, περνάει η επόμενη μέρα και τελικά μου στέλνει μήνυμα. "Αγαπημένε μου Χάρη, μην το πάρεις προσωπικά, δεν έχω τίποτα μαζί σου, σ' αγαπώ, αλλά δεν θα συνεργαστούμε μαζί στον συγκεκριμένο χώρο". Εκεί λιποθύμισα. Δεν ξέρω αν πρόλαβε να κάνει μια πρόβα, σίγουρα όμως είχε δώσει τα τραγούδια στον μαέστρο να τα περάσει στο πρόγραμμα», δήλωσε.
Τέλος, εξήγησε πως μέχρι στιγμής δεν γνωρίζει τον πραγματικό λόγο πίσω από την αποχώρησή της. «Σας ορκίζομαι ότι δεν γνωρίζω τον ακριβή λόγο για αυτή την αποχώρηση. Όποιος κι αν είναι όμως, έχω στεναχωρηθεί πάρα πολύ γιατί είχα φτιάξει ένα κόνσεπτ πως ακριβώς θα λειτουργήσει το σχήμα και ήταν δική μου πρόταση στο μαγαζί», είπε κλείνοντας.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.