Από μηχανική βλάβη η φωτιά στην Porsche του Μαυρίκου

Από μηχανική βλάβη η φωτιά στην Porsche του Μαυρίκου

Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγουν, κατά πληροφορίες, οι εμπειρογνώμονες - Εκεί αποδίδεται η διαρροή λαδιού και καυσίμων που προκάλεσε τη φωτιά 35 δευτερόλεπτα μετά την ακινητοποίηση του τζιπ στην Αττική Οδό

Στο συμπέρασμα ότι η φωτιά που προκάλεσε τον φρικτό θάνατο του Παναγιώτη Μαυρίκου
μέσα στη φλεγόμενη Porsche προκλήθηκε από μηχανική βλάβη φαίνεται ότι καταλήγουν οι αξιωματικοί του Ανθρωποκτονιών με βάση τα στοιχεία που τους παρουσίασαν οι εμπειρογνώμονες.

Μετά τις δύο αυτοψίες που έγιναν στην Αττική Οδό οι εμπειρογνώμονες, οι οποίοι ολοκλήρωσαν τις έρευνες τους το βράδυ της Τρίτης, καταλήγουν, σύμφωνα με πληροφορίες ότι πρόκειται για ένα τραγικό δύστυχημα καθώς φαινεται να μην υπάρχουν τα στοιχεία εκείνα που να στοιχοιθετούν ότι υπήρξε εγκληματική ενέργεια.

Κατά πληροφορίες το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξαν είναι ότι η διαρροή λαδιού και καυσίμων προκλήθηκε από κάποιου είδους μηχανική βλάβη.

Για το λόγο αυτό, εξάλλου, αναμένεται να σταλούν στα κεντρικά της Porsche κάποια ανταλλακτικά και κάποια τμήματα του τζιπ στο οποίο επέβαινε ο εκδότης το μοιραίο εκείνο μεσημέρι.

Δεν θα έπρεπε να οδηγεί

Εκτός από την κατάσταση του αυτοκινήτου, άλλο ένα κομμάτι του παζλ για την υπόθεση Μαυρίκου αποτελεί η κατάσταση στην οποία βρισκόταν ο εκδότης το μεσημέρι της 9ης Ιουνίου.

Σύμφωνα με όσα διέρρευσαν, ο Παναγιώτης Μαυρίκος ενδεχομένως να μη βρισκόταν σε κατάσταση να αντιδράσει, ενώ δεν μπορεί να εξακριβωθεί αν φορούσε τη ζώνη ασφαλείας, ή αν την είχε περασμένη πίσω από την πλάτη του στην ειδική θήκη, προκειμένου να μην ενοχλείται από το καμπανάκι ειδοποίησης. Χαρακτηριστική είναι η φράση που χρησιμοποίησαν αστυνομικοί που μίλησαν στον Ελεύθερο Τύπο: Όποιος γιατρός και να τον εξέταζε, το πρώτο πράγμα που θα του επισήμαινε θα ήταν να μην οδηγήσει.

Οι αρχές, κατά πληροφορίες, υποστηρίζουν ότι ο οδηγός δεν ήταν σε κατάσταση να αντιδράσει, κάτι που θα πιστοποιηθεί και από τις ιστολογικές εξετάσεις, τα αποτελέσματα των οποίων θα βγουν σε 10-15 ημέρες. Όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε, «οποιοσδήποτε και να ήταν στη θέση του οδηγού, θα είχε την ίδια κατάληξη», εξαιτίας όσων παρουσίασε το αυτοκίνητο. Με αυτόν τον τρόπο εξηγεί η αστυνομία τα 30 δευτερόλεπτα που υπάρχει κενό, αλλά και τις πέντε φορές που προσέκρουε το αυτοκίνητο στο διαχωριστικό, στηθαίο.

Δεύτερο συμπέρασμα είναι ότι η ζώνη βρισκόταν κουμπωμένη στην ειδική θέση που προβλέπεται. Ωστόσο, δεν έχει εξακριβωθεί αν ο Παναγιώτης Μαυρίκος φορούσε τη ζώνη, ή απλώς την είχε περάσει πίσω από την πλάτη του, ώστε να μην χτυπά το καμπανάκι προειδοποίησης. Το στοιχείο αυτό δεν πρόκειται να εξακριβωθεί, καθώς το σημείο κάηκε και ως εκ τούτου, δεν υπάρχουν ενδείξεις που να οδηγούν σε κάποιο συμπέρασμα.

Ένα τρίτο στοιχείο που προέκυψε, αφορά ένα κομμάτι από το τζάμι της πόρτας του συνοδηγού. Στο κομμάτι αυτό δεν βρέθηκαν ίχνη καπνού, γεγονός που, για τους αστυνομικούς, σημαίνει ότι ο Παναγιώτης Μαυρίκος είχε στη διάθεσή του το χρόνο να απεγκλωβιστεί από το αυτοκίνητο, βγαίνοντας από τη θέση του συνοδηγού.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Best of Network

ΣΧΟΛΙΑ (98)

DODGER

Τι δεν καταλαβαίνετε ρε παιδιά, το άρθρο τα λέει ξεκάθαρα για όποιον έχει λίγο μυαλό και καταλαβαίνει. υγ. περπινιδίτιδα : Μηχανική βλάβη στα μοντέλα Porsche Cayenne.

μαλιστα

αν αυτο εγινε απο βλαβη τοτε εγω ειμαι ο λατσης...

ΣΝ

Με τέτοιο τελετουργικό δυστύχημα να δούμε τώρα τι καταθέσεις θα δώσουν οι συνεργάτες του. Εγώ πάντως δεν πιστεύω ότι θα τα πούνε όλα..

Χρήστος

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΑΙΤΙΑ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ: A)οι συγκρουσεις στο τοιχείο δεν ειναι ικανες να προκαλέσουν φωτιά. Β) Η ζάντα και το ελαστικο ηταν στη θέση τους. Γ) Η οποια κατασταση του οδηγου, ( ερωτηματικο το τι εννοουν) δε σχετίζεται με την πυρκαγιά. Δ) Το αν θα μπορούσε να βγει ένας οδηγός σε καλύτερη πνευματική-σωματικη κατάσταση ( και πάλι ερωτηματικό το τι εννοούν, δεν έχω στοιχεία) χρήζει διερεύνησης και δικαστικής εκτίμησης. Ε) Καμιά περίπτωση να βρίσκονταν στο σημείο στάσης υπολείμματα μηχανισμού.Πιο πριν ίσως αλλα στο σημείο που καηκαν τα πάντα αποκλείεται. Στ) Ο τρόπος γραφης του άρθρου είναι περίεργος τουλάχιστον. Δηλαδή δεν ευθύνεται τρίτος,αιτία η μηχανική βλάβη δηλαδη η κατασκευάστρια αλλά και πάλι ο οδηγός λόγω της φυσικής κατάστασης του που δεν μπόρεσε να απεγκλωβιστεί. ζ) Ειλικρινα δεν καταλαβαίνω γιατί αναφέρεται το θέμα της ζώνης αφου δεν μπορεί να βγει κανένα συμπέρασμα λόγω του ότι κάηκε.Αν θέλουμε βέβαια να συζητήσουμε στα σοβαρά και όχι στο επίπεδο του άρθρου, υπολείμματα του υλικού της ζώνης θα μπορούσαν να βρεθούν πάνω σε ότι απέμεινε από τα ρούχα ή στο πτώμα. Το υλικο είναι διαφορετικό.

Πυθία:

"Ή θα βρέξει, ή θα χιονίσει, ή καλό καιρό θα κάνει"

Ξυπνατε

Μακακες και παρτε καθε μορφης εξουσια με τις πετρες.

FERRARI

Εχω μια Ferrari αλλα θα την κανω δωρεα γιατι θα πιασει φωτια απο μονη της στο γκαραζ. Θα σκασει ο κινητηρας για να βγουν τα πολλα αλογα εξω να τρεξουν. Porsche , Aston Martin κτλ της πλακας αμαξια. Καλα ρε μαγκες τι ειχε αυτος και δεν μπορουσε μερα μεσημερι να οδηγησει ; Γιατι δεν μας λετε ; Ετσι απλα το λετε αυτο ; Ελα τωρα

Αγυριγο κεφαλι

Αντε τωρα κοιμησου.Και αυριο μπορει να σου πουνε.Αλλιως, μεθαυριο.Δεν θα σε αφησουν σε αγωνια παντως.

maestro

Όσο ο θάνατος του Τσαλικίδη στην υπόθεση των υποκλοπών ήταν αυτοκτονία άλλο τόσο κι αυτό ήταν μηχανική βλάβη...Όταν θέλετε να τα κουκουλώσετε το κάνετε μια χαρά.

Αρες μαρες κουκουναρες

Δεν μπορούσε να οδηγήσει, έτσι γενικά και αόριστα....Μάλιστα, πολύ πιστευτό!!! Ε, δεν τρώμε κουτοχορτο....Μίληστε ξεκάθαρα. Ο άνθρωπος οδηγούσε, τι πάει να πει δεν μπορούσε;

@@

...πάει να πει ότι ο φάκελος κλείνει... γιατί δεν μπορεί να είναι ανοιχτός... Eλλατωματική η Πόρσε...

η αληθεια να λεγεται

στον σκαι στο δελτιο ειδησεων εδωσε αλλη εκδοχη η αστυνομια,απολαυστε τους. Χτυπησε λεει πολλες φορες στο τσιμεντενιο στηθαιο με αποτελεσμα να επελθει διαρροη λαδιου. Οπως ολοι ειδαμε ηταν ψιλογρατζουνιες αλλα παμε παρακατω. οχι μονο λέι ειχαμε διαρροη λαδιου απο τα γδαρσιματα αυτα ,αλλα εσκασε το μπροστα δεξι λαστιχο. Και οχι μονο εσκασε αλλα εφυγε τελειως το λαστιχο και η ζαντα που τριβοταν στο εδαφος ,εβγαζε απινθηρες απο την τριβη και ετσι πηραν φωτια τα χυμενα λαδια. δεν κανω πλακα οποιος αμφιβαλλει υπαρχει το webtv να το δει. και βεβαια δεν μπορεσε να αντιδρασει λέει γιατι δεν επρεπε να οδηγει ,το ιδιο παραμυθι που σερβιραν αστυνομια και πυροσβεστικη και στο πρωτο θεμα. τα αλαρμ πως τα εβαλε αφου δεν ηταν σε θεση να οδηγει; το βασικοτερο ομως γιατι πηγε αριστερα; τις εκρηξεις σαν να εσκασε λαστιχο φορτηγου που λεγαν οι μαρτυρες θα μας τις εξηγησουν η δεν ταιριαζουν με το παραμυθι και παραλειπονται; αυτο με τη ζαντα παντως ειναι ολα τα λεφτα σαν πρωτοεμφανιζομενο παραμυθι.θεληση να υπαρχει και ολα θα τα ακουσουμε ,εκτος απο αυτοκτονια του οδηγου η αυτοαναφλεξη του οδηγου επισης

Αγυριγο κεφαλι

Τι ...υποψιαζεσαι εσυ; Βοηθα πιο ενεργα την αστυνομια και τους πραγματογνωμονες με τις πολυτιμες γνωσεις σου! Μην τους αφηνεις αλλο εις τας πλανας που κατατρυχονται και εχουν εμπλακει!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης