Γεωργιάδης: Δημιουργείται Ωνάσειο Κέντρο Μεταμόσχευσης τον Οκτώβριο - Μεταμοσχεύσεις ήπατος και στην Ελλάδα
Το περιστατικό του 15χρονου Δημήτρη από το Μέτσοβο - «Όλο αυτό που έγινε το Σάββατο και την Κυριακή είναι ένα γεγονός που μας γεμίζει χαρά και αισιοδοξία αλλά και υπερηφάνεια για το Εθνικό Σύστημα Υγείας», δήλωσε ο Υπουργός Υγείας
Με αφορμή την επιτυχημένη μεταμόσχευση ήπατος του 15χρονου Δημήτρη από το Μέτσοβο στο Τορίνο της Ιταλίας μιλώντας στην ΕΡΤ ο Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, δήλωσε πως «στην Ελλάδα δεν κάναμε ακόμη μεταμόσχευση ήπατος σε παιδιά. Αυτό πρόκειται να αλλάξει σύντομα με τη δημιουργία του Ωνασείου Κέντρου Μεταμόσχευσης, όπου θα εγκαινιάσουμε τον κ. Πρωθυπουργό τον Οκτώβριο».
Μετά τη νοσηλεία του στο νοσοκομείο Ιωαννίνων και στη συνέχεια στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πάτρας, διακομίστηκε χαράματα της περασμένης Δευτέρας στην Ιταλία προκειμένου να υποβληθεί σε μεταμόσχευση ήπατος, έχοντας εκδηλώσει οξεία ηπατική ανεπάρκεια.
Οι υπεύθυνοι του ιταλικού πανεπιστημιακού νοσοκομείου υπογραμμίζουν ότι για μια ασφαλή ιατρική πρόγνωση θα χρειαστεί μια σειρά ημερών.
Ο Υπουργός Υγείας τόνισε πως «το Εθνικό Σύστημα Υγείας κατάφερε να παραλάβει τον Δημήτρη σε κώμα στο Κέντρο Υγείας Μετσόβου, να τον σταθεροποιήσει στον Παναθηναϊκό Νοσοκομείο Ιωαννίνων, να τον μεταφέρει στο Ρίο, να τον ανατάξει πλήρως, να τον μεταφέρουμε με αεροπλάνο του ΕΚΑΒ, δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος στο Τορίνο της Ιταλίας και σήμερα ο Δημήτρης να έχει ολοκληρώσει τη μεταμόσχευση του και να αντιμετωπίζει το μέλλον με απόλυτη αισιοδοξία, αυτός και η οικογένειά του.
Όλο αυτό που έγινε το Σάββατο και την Κυριακή - στο οποίο εγώ ήμουν από πάνω από την πρώτη στιγμή - είναι ένα γεγονός που μας γεμίζει χαρά και αισιοδοξία αλλά και υπερηφάνεια για το Εθνικό Σύστημα Υγείας»
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.