Κόντρα Κουρέτα - Αγοραστού για τον δρόμο που κατέρρευσε στη Θεσσαλία: «Καμία σχέση η κατασκευή με την αρχική μελέτη»
Ο δρόμος που κατασκευάστηκε δεν είχε καμία σχέση με την αρχική μελέτη, είπε ο Κουρέτας, κατηγορώντας τον Αγοραστό - Λες ψέματα, απάντησε ο πρώην Περιφερειάρχης Θεσσαλίας
Σημειώνεται πως η εισαγγελία της Λάρισας παρήγγειλε κατεπείγουσα προκαταρκτική έρευνα στο πλαίσιο της οποίας ζητήθηκε και διενέργεια πραγματογνωμοσύνης για τα αίτια της καθίζησης.
«Εξυπηρετεί 20 με 30 ανθρώπους και θα πρέπει να ψάξει ο εισαγγελέας ποιοι αγόρασαν οικόπεδα μετά την κατασκευή του δρόμου, πρέπει να ελεγχθεί αν το τσιμέντο που έπεσε εκεί είναι συμβατό με την περιοχή» ανέφερε στον ΑΝΤ1 ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Δημήτρης Κουρέτας.
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-d97sdml64h29)
Όπως εξήγησε ο Περιφερειάρχης «το 2016 δόθηκε μια μελέτη πήρε περιβαλλοντικούς ορούς και κράτησε 10 χρόνια» και συμπλήρωσε ότι «δεν είχε καμία σχέση η αρχική μελέτη με τον δρόμο που τελικά κατασκευάστηκε. Το έργο το παρέλαβα στο 80%. Αυτός ο δρόμος δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί ποτέ».
Επίσης ανέφερε ότι πήγε την μελέτη «ένα χρόνο πίσω για να δούμε τι έγινε».
Παρέμβαση για το θέμα έκανε και ο πρώην Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός ο οποίος ανέφερε ότι ο νυν Περιφερειάρχης λέει ψέματα. «Όλοι οι δρόμοι όταν γίνεται αναβάθμιση από κάπου περνάνε. Ο συγκεκριμένος δρόμος ξεκίνησε το 2008 και το 2016 ολοκληρώθηκε η μελέτη. Το 2010 το δασαρχείο και το Υπουργείο περιβάλλοντος υπέδειξε την χάραξη αυτή» ανέφερε μεταξύ αλλων.
Απαντώντας στο κ. Αγοραστό, ο κ. Κουρέτας ανέφερε ότι «ο εισαγγελέας θα τα βρει όλα και θα εκτιμήσει ότι εγώ πήγα το έργο ένα χρόνο πίσω».
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.