Οι δοκιμές των ολοκληρωμένων συστημάτων αποστολών και αισθητήρων των τριών ελικοπτέρων MH-60R Seahawk (Romeo) του Πολεμικού Ναυτικού της Ελλάδας ολοκληρώθηκαν από τη Sikorsky, όπως ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία.
Οι δοκιμές ολοκληρώθηκαν στις αρχές του Δεκεμβρίου του 2023 και επικυρώνουν ότι κάθε ελικοπτέρο είναι έτοιμο να εκτελέσει όλες τις αποστολές του, ανθυποβρυχιακές ή επιφανείας επιχειρώντας τόσο απο πλοία όσο και την ξηρά, προστίθεται στην ανακοίνωση.
«Τα κοινά χαρακτηριστικά των ελληνικών MH-60R Seahawk με τα 330 MH-60R και 250 MH-60S Seahawk καθώς και με τον παγκόσμιο στόλο ελικοπτέρων Black Hawk, επιτρέπουν στη Sikorsky και στο U.S. Navy να συνεχίσουν την υποστήριξη και εκσυχρονισμό αυτης της δοκιμασμένης επιχειρησιακά πλατφόρμας ωστε να διατηρούν στο μέγιστο τηv επιχειρησιακή τους διαθεσιμότητα και δυνατότητα αποτροπής απειλών» ανέφερε ο πρόεδρος της Sikorsky, Paul Lemmo.
Η Ελλάδα είναι η έβδομη χώρα που παραλαμβάνει το ναυτικό ελικόπτερο του U.S. Navy ΜΗ-60R. Στην Ευρώπη, η Δανία επιχειρεί με 9 ΜΗ-60R. Το 2023, η Ισπανία και η Νορβηγία παρήγγειλαν συνολικα 14 ελικόπτερα MH-60R.
Η Ελλάδα παρήγγειλε τα ελικόπτερα MH-60R σε δύο φάσεις. Τα τέσσερα παραγγέλθηκαν τον Ιούλιο του 2020 και τρία ακόμη τον Απρίλιο του 2021 μέσω διακρατικής συμφωνίας Foreign Military Sales (FMS) με την αμερικανική κυβέρνηση.
Κλείσιμο
Τα πρώτα τρία ΜΗ-60R αναμενονται σύντομα στην Ελλάδα κατά τις αρχές του 2024 μέσα σε μεταγωγικά αεροσκάφη του U.S. Navy.
Τα υπόλοιπα τέσσερα θα αφιχθούν το 2025, ολοκληρώνοντας την αγορά του Πολεμικού Ναυτικού της Ελλάδας.
Τα ΜΗ-60R του Πολεμικού Ναυτικού θα προστεθούν στα 11 υπάρχοντα S-70B/B6 Seahawk στη βάση ελικοπτέρων Ναυτικού στο Κοτρώνι.
Γνωστά και ως Aegean Hawks, τα ελικόπτερα αυτά είχαν αγοραστεί απευθείας απο τη Sikorsky μεταξύ του 1994 και 2005.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.