Σύγκρουση τρένων: Καταγγελίες για προβλήματα είχε κάνει και επί ΣΥΡΙΖΑ ο πρόεδρος μηχανοδηγών

Σύγκρουση τρένων: Καταγγελίες για προβλήματα είχε κάνει και επί ΣΥΡΙΖΑ ο πρόεδρος μηχανοδηγών

Ο Κώστας Γενιδούνιας, πρόεδρος μηχανοδηγών ΟΣΕ και μέλος της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ είπε πως «είναι χρόνια που δεν λειτουργούν τα συστήματα» μετά το δυστύχημα στα Τέμπη - Ίδιες καταγγελίες είχε κάνει και το 2017 για το Άδενδρο

treno_larisa_3
Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ και μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ, Κώστας Γενιδούνιας προχώρησε σε σοβαρές καταγγελίες για τη λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου, αμέσως μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, ενώ ήταν ανάμεσα στους μηχανοδηγούς που συναντήθηκαν με τον Αλέξη Τσίπρα.

Ωστόσο, παρόμοιες καταγγελίες είχε κάνει και το 2017, μετά από ένα άλλο σιδηροδρομικό δυστύχημα, αυτό στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης, επί συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, στο οποίο είχαν σκοτωθεί τέσσερα άτομα.

«Δεν λειτουργεί τίποτα. Γίνονται όλα με ανθρώπινο παράγοντα, χειροκίνητα. Είμαστε στο manual (χειροκίνητο) σε όλη τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Δεν λειτουργούν ούτε οι ενδείξεις, ούτε τα φωτοσήματα, ούτε ο έλεγχος της κυκλοφορίας. Αν αυτά λειτουργούσαν, οι μηχανοδηγοί θα βλέπανε την κόκκινη ένδειξη και τα τρένα θα σταματούσαν σε απόσταση 500 μέτρων μεταξύ τους» είπε ο κ. Γενιδούνιας στην ΕΡΤ για τη σύγκρουση των τρένων στον Ευαγγελισμό.

Glomex Player(40599w16ki4e70hs, v-cqusmhp8qp3t)


Επιπλέον, ο πρόεδρος των μηχανοδηγών ΟΣΕ σημείωσε πως «είναι χρόνια που δεν λειτουργούν τα συστήματα» και οι εργαζόμενοι έχουν διαμαρτυρηθεί πολλές φορές για αυτό.

Είχε καταγγείλει παρόμοια προβλήματα για το δυστύχημα στο Άδενδρο το 2017

Περίπου έξι χρόνια πριν ωστόσο, μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα με τους τέσσερις νεκρούς στο Άδενρο Θεσσαλονίκης, ο κ. Γενιδούνιας είχε καταγγείλει, σε σχετική συνέντευξη Τύπου, προβλήματα, με την τηλεδιοίκηση και τα φωτοσήματα να είναι εκτός λειτουργίας. Σύμφωνα με όσα είχε αναφέρει τότε, απόρροια των προβλημάτων αυτών ήταν το τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη, να εκτροχιαστεί στις 13 Μαΐου του ίδιου έτους λόγω υπερβολικής ταχύτητας και να προσκρούσει σε σπίτι στο Άδενδρο, με συνέπεια να σκοτωθούν τέσσερα άτομα (δύο μέλη του πληρώματος, ο μηχανοδηγός και ένας επιβάτης).

Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις Γενιδούνιας που ανήρτησε χρήστης του Twitter



Κλείσιμο
Η τότε δήλωση του κ. Γενιδούνια ήταν η εξής: «Στο μεγαλύτερο μέρος του δικτύου δεν λειτουργεί κανένα σύστημα ή σχεδόν υπολειτουργούν εκεί που λειτουργούν τα συστήματα ασφαλείας. Τι εννοούμε εμείς όταν λέμε συστήματα ασφαλείας, εμείς οι μηχανοδηγοί; Εννοούμε την τηλεδιοίκηση, αυτή δηλαδή που χαράσσει την πορεία των τρένων, τα φωτοσήματα, αυτά που δείχνουν στον μηχανοδηγό τις ενδείξεις για την αλλαγή της πορείας αλλά και τις αλλαγές της ταχύτητας και το σύστημα έναντι του ανθρώπινου λάθους, το ETCS, τα οποία όλα αυτά έχουν εγκατασταθεί, έχουν ολοκληρωθεί από τις αρχές της δεκαετίας του 2000 και σήμερα δεν λειτουργούν. Μέρος αυτών, όπως εμείς έχουμε διαπιστώσει έχει λεηλατηθεί πλέον, δηλαδή οι εγκαταστάσεις έχουν λεηλατηθεί, βρίσκονται σε φάση αλλού ανακατασκευής και αλλού δεν γνωρίζουμε πότε και πως αυτά θα λειτουργήσουν. Αυτά για εμάς αποτελούν και την κύρια αιτία του δυστυχήματος στο Άδενδρο».


Ειδήσεις σήμερα:

Η 23χρονη Ιφιγένεια ήταν μαζί με τον αρραβωνιαστικό της στο μοιραίο τρένο

Συνελήφθη η αδελφή του αρχηγού της Κόζα Νόστρα - Ο σκοτεινός ρόλος της 68χρονης

Φοιτητής από τους Λειψούς περιγράφει πώς έσωσε μάνα και μωρό μέσα από το βαγόνι
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης