Για τησύγκρουση των δύο τρένων στη Λάρισα που είχε ως αποτέλεσμα να σκοτωθούν 38 άνθρωποι, μίλησε ο γραμματέας της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδος (ΓΣΕΕ), Νίκος Κιουτσούκης.
«Ο σταθμάρχης του σταθμού βλέπει μόνο την είσοδο και την έξοδο του τρένου, δεν βλέπει την διαδρομή του. Αν το ηλεκτρονικό σύστημα είχε τοποθετηθεί ο σταθμάρχης θα είχε ειδοποιήσει τα τρένα να σταματήσουν. Δεν θα υπήρχε σύγκρουση», δηλώνει Νίκος Κιουτσούκης.
Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό το σύστημα αγοράστηκε το 2010 και δεν τοποθετήθηκε λόγω των προβλημάτων που έχουν οι εργολάβοι που προσφεύγουν συνεχώς στη δικαιοσύνη.
«Η απαξίωση του σιδηροδρόμου είναι ένα διαχρονικό πρόβλημα που έχουμε επισημάνει ως εργαζόμενοι παρα πολλές φορές σε όλες τις κυβερνήσεις. Δυστυχώς η σύγκρουση των εργολαβικών συμφερόντων στην πατρίδα μας είναι τεράστια και φάνηκε σήμερα με το τραγικό αυτό δυστύχημα όπου τα συστήματα που έχουν αγοραστεί από το 2000, τα συστήματα ασφαλείας που θα επέτρεπαν στον εκάστοτε σταθμάρχη του σταθμού να βλέπει το που κινούνται τα τρένα δεν έχουν τοποθετηθεί 23 χρόνια μετά. Αντιλαμβάνεστε ότι όταν ο Άρειος Πάγος βγάζει μια απόφαση για τους πλειστηριασμούς μέσα σε δυο εβδομάδες για ποιο λόγο δεν έχει τελειώσει ακόμα αυτή η ιστορία με την τοποθέτηση συστημάτων. Η Ελλάδα είναι η ευρωπαϊκή χώρα που θα έπρεπε να έχει έναν σιδηρόδρομο εφάμιλλο των υπολοίπων ευρωπαϊκών κρατών που αξίζει στους Έλληνες πολίτες. Και φυσικά για να μην ξανά θρηνήσει αλλά τέτοια περιστατικά».
Λίγο πριν μπούμε στην ολυμπιακή χρονιά, οι πρωταθλητές του Team Future της bwin, είχαν την ευκαιρία, σ’ ένα ιδιαίτερο πρωινό, να μοιραστούν τα όνειρα τους ενόψει Παρισιού, με τον Μιχάλη Τσόχο, ambassador του κορυφαίου στοιχηματικού brand.
Οnline Classrooms Generation Next: Oι εκπαιδευτικοί του αύριο εξοικειώνονται με τις ψηφιακές δεξιότητες και τον κόσμο του STEM δημιουργώντας μια νέα σχολική κουλτούρα στο σήμερα.
Η κορυφαία GameTech εταιρεία συγκαταλέγεται μεταξύ των οργανισμών στη χώρα μας που βρίσκονται πάντα μπροστά στις εξελίξεις και επιδεικνύουν έντονη κινητικότητα