Οι πέντε Αλβανοί δράστες με τα σιδερένια γκλοπ και τα πιστόλια εργάζονταν στις οικοδομές του θύματος και ήξεραν πότε κάνει πληρωμές και πότε έχει πολλά χρήματα μαζί του.
Σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr ο εργολάβος που έπεσε θύμα ληστείας χθες στο γραφείο του από πέντε πρώην εργαζόμενους του, οι οποίοι τον χτύπησαν άσχημα με σιδερένιο λοστό σε σώμα και κεφάλι με αποτέλεσμα να κριθεί απαραίτητη η αεροδιακομιδή του σε ιδιωτικό νοσοκομείο των Αθηνών, έχει πολύ καλό όνομα στο νησί και έχει κάνει μεγάλες συνεργασίες με γνωστές ξενοδοχειακές μονάδες και αλυσίδες διεθνών εστιατορίων.
Είναι αυτοδημιούργητος και έχει καταφέρει να χτίσει από το μηδέν δυο πολυτελέστατες βίλες τις οποίες και νοικιάζει σε τουρίστες υψηλών εισοδηματικών κριτηρίων τα καλοκαίρια.
Δείτε φωτογραφίες:
Φαίνεται λοιπόν πως οι Αλβανοί που εργάζονταν στην εταιρεία του ήξεραν πότε κάνει τις πληρωμές και πότε έχει πάνω του χρήματα, κάτι που συνέβαινε κυρίως τις πρώτες μέρες κάθε μήνα. Έτσι του την έστησαν στο γραφείο του, τον ξυλοκόπησαν και του αφαίρεσαν 40.000 ευρώ που είχε πάνω του. Μάλιστα έφτασαν στο σημείο να τον απειλήσουν με πιστόλι.
To περιστατικό συνέβη χθες στις 20.50 στην περιοχή Δραφάκι Μυκόνου όταν οι πέντε Αλβανοί μπούκαραν στο γραφείο του μεγαλοεργολάβου. Σύμφωνα με τις μαρτυρίες των θυμάτων, κρατούσαν στα χέρια τους μεταλλικές ράβδους και πιστόλια Glock και επιτέθηκαν με πρωτοφανή βιαιότητα κατά του εργολάβου κι ενός συνεργάτη του με χτυπήματα στα κεφάλι και στο σώμα.
Τα θύματα διακομίστηκαν πρώτα στο Κέντρο Υγείας Μυκόνου με αυτοκίνητο ιδιώτη όπου και τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες.
Οι αξιωματικοί του αρμόδιου κλιμακίου του Γραφείου Εγκληματολογικών Ερευνών της Υποδιεύθυνσης Αστυνομίας Μυκόνου έκαναν έρευνα στο χώρο όπου εντοπίστηκε ένα πιστόλι Glock 17, τρεις σφαίρες, ένας κάλυκας, ένας μεταλλικός λοστός και μια σφαίρα που είχε σφηνώσει στο δάπεδο από εκπυρσοκρότηση.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.