Η πρόκληση των επενδύσεων και των ψηφιακών υπηρεσιών για τις ταχυμεταφορές
Η ACS με πρωτοποριακές λύσεις customer experience, όπως η δυνατότητα ηλεκτρονικής παραγγελίας, ανακατεύθυνσης της αποστολής από το κινητό, αλλά και η ενίσχυση του δικτύου ACS Smart Points, προσφέρει επιπλέον ευέλικτες επιλογές
Με το δεύτερο κύμα της πανδημίας μπροστά μας και την εφαρμογή του lock down των τριών εβδομάδων, έρχονται ξανά στο επίκεντρο το ηλεκτρονικό εμπόριο και ο κλάδος των ταχυμεταφορών με τον στρατηγικό του ρόλο για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση του κοινού. Το προηγούμενο lock-down την περασμένη άνοιξη ανέδειξε την ανάγκη για επενδύσεις και στους δύο κλάδους.
Και εκεί φάνηκαν τα αντανακλαστικά του κλάδου των ταχυμεταφορών. Ο ηγέτης του κλάδου, η ACS, με την πολυετή εμπειρία της εντόπισε τα σημεία που χρειαζόντουσαν υποστήριξη και προχώρησε σε διορθωτικές κινήσεις που βοήθησαν στην εξομάλυνση της κατάστασης. Ενίσχυσε το ανθρώπινο δυναμικό της στα καταστήματα, αλλά, παράλληλα, ενίσχυσε και τον στόλο οχημάτων της, τόσο στα καταστήματα, όσο και στις κεντρικές υπηρεσίες. Αυτές οι σημαντικές επενδύσεις συνεχίζονται και τώρα, ενώ η εταιρεία επενδύει και σε νέο εξοπλισμό έχοντας σε λειτουργία από τις αρχές Νοεμβρίου τον νέο αυτόματο διαλογέα αποστολών, ο οποίος της επιτρέπει τη διαχείριση του αυξημένου ημερήσιου αριθμού αποστολών. Και συνεχίζει να προγραμματίζει επενδύσεις σε πρωτοποριακές λύσεις customer experience, όπως η δυνατότητα επιλογής του πελάτη για την ώρα άφιξης της αποστολής (Estimated Time of Arrival) , το ενιαίο πενταψήφιο τηλέφωνο εξυπηρέτησης για όλη την Ελλάδα, αλλά και η ενίσχυση του δικτύου ACS Smart Points με νέα αυτόματα lockers, παρέχοντας στον πελάτη άλλη μια ευέλικτη επιλογή για την παραλαβή της αποστολής του.
Παράλληλα με την υπέρμετρη αύξηση των αποστολών, ένα σημαντικό πρόβλημα που προέκυψε από την πρωτοφανή ζήτηση των υπηρεσιών του κλάδου των ταχυμεταφορών ήταν και η δυσκολία στην επικοινωνία με τα καταστήματά του. Οι πελάτες του κλάδου, ήδη πιεσμένοι από την πρωτόγνωρη κατάσταση του lock-down, κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν καθυστερήσεις και πολλές φορές αδυναμία τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κατάστημα της περιοχής τους. Η ACS ανταποκρίνεται σε αυτήν την πρόκληση με την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, προσφέροντας και άλλα κανάλια επικοινωνίας στους πελάτες της. Ως εταιρεία που συμβαδίζει με την εποχή της, η ACS έχει δημιουργήσει την ηλεκτρονική παραγγελία / κλήση διανομέα (“ACS e-shipping”), η οποία λειτουργεί μέσω της ιστοσελίδας της https://www.acscourier.net/el/schedule-pickup, απλοποιώντας τις διαδικασίες και διευκολύνοντας τη συναλλαγή με τον πελάτη χωρίς αναμονές στο τηλέφωνο, ενώ προσφέρει ηλεκτρονική ενημέρωση για την πορεία της αποστολής σε πραγματικό χρόνο (real-time tracking) μέσω του site, της εφαρμογής ACS Mobile App, αλλά και προσωπικών ειδοποιήσεων στο κινητό του παραλήπτη, μέσω sms και Viber.
Τέλος, η εταιρεία προσφέρει την πρωτοποριακή mobile web υπηρεσία ανακατεύθυνσης "ACS ReDirect", διευκολύνοντας τους παραλήπτες των αποστολών ACS να επιλέξουν νέο σημείο παραλαβής της παραγγελίας τους, χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το κατάστημα εξυπηρέτησης. Η διαδικασία γίνεται απλά και γρήγορα, με 2 μόνο κινήσεις, μέσα από το κινητό του παραλήπτη, ως εξής:
- Ο παραλήπτης μπαίνει στο link που υπάρχει στο μήνυμα (Viber/SMS) που λαμβάνει αυτόματα από την ACS (είτε για να τον ενημερώσει ότι πρόκειται να λάβει την αποστολή του, είτε όταν έγινε προσπάθεια παράδοσης αλλά ο ίδιος ήταν απών).
- Πατώντας το link ανοίγει η εφαρμογή και ο παραλήπτης μπορεί να επιλέξει ή μεταξύ του κοντινότερου καταστήματος ACS και ενός ACS Smart Point σε συνεργαζόμενα πρατήρια Shell, με διευρυμένο ωράριο εξυπηρέτησης.
Η επιτυχής αντιμετώπιση της πανδημίας και η εξάλειψη της απειλής, η οποία θα έρθει στο μέλλον με την κυκλοφορία των κατάλληλων εμβολίων θα σταματήσει το μέτρο των lock-down που μπήκαν αιφνίδια στη ζωή μας. Ωστόσο, δεν θα σταματήσει τη συνεχή άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου που οδηγεί και στην άνοδο της ζήτησης των υπηρεσιών του στρατηγικού συνεργάτη του κλάδου, δηλαδή του κλάδου των ταχυμεταφορών. Προβλέποντας αυτό το μέλλον, η ACS επενδύει ένα σημαντικό ποσό, που ξεπερνά τα 40 εκατ. ευρώ, δημιουργώντας το νέο σύγχρονο κέντρο διαλογής της, με δυνατότητα πενταπλασιασμού της διαλογής και της διακίνησης και το οποίο θα ολοκληρωθεί το 2021. Με συνολική επιφάνεια άνω των 30.000 τ.μ. και εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας, θα προσφέρει πολύ μεγαλύτερη δυνατότητα αυτόματης διαλογής, που υπολογίζεται στις 50.000 αποστολές την ώρα.
Ο ικανοποιημένος πελάτης είναι αυτός που απολαμβάνει ένα συνεχώς βελτιούμενο customer experience. Οι εταιρείες - ηγέτες του εμπορίου, αλλά και της παροχής υπηρεσιών ασπάζονται αυτό το θεώρημα. Η ACS με το πλέγμα των ενέργειων της το υιοθετεί.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr