Θεσσαλονίκη: Ποιο 65% πληρότητα; - Δείτε πώς στοιβάζονται στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ

Θεσσαλονίκη: Ποιο 65% πληρότητα; - Δείτε πώς στοιβάζονται στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ

Δεκάδες επιβάτες στοιβαγμένοι σαν «σαρδέλες» - Δεν υπάρχουν λεωφορεία, μεγάλη η ταλαιπωρία και οι καθυστερήσεις

thess_1
Κρούουν τον κώδωνα οι εικόνες από τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ που είδαν το φως της δημοσιότητας και δείχνουν τους επιβάτες να είναι στοιβαγμένοι ο ένας πάνω στον άλλο στη Θεσσαλονίκη.

Τα μέτρα προστασίας από τον κορωνοϊό ολοένα και αυξάνονται, όπως και τα κρούσματα, ωστόσο στον ΟΑΣΘ η κατάσταση παραμένει η ίδια.

Δεκάδες επιβάτες στοιβαγμένοι σαν «σαρδέλες», εμφανίζονται σχεδόν σε κάθε λεωφορείο του ΟΑΣΘ, κατά βάση στις γραμμές κορμού και κυρίως τις ώρες αιχμής. Συγκεκριμένα, χθες στο λεωφορείο της γραμμής 10 περίπου στις 12:00 το μεσημέρι, όχι μόνο δεν τηρούνταν οι απαραίτητες αποστάσεις, αλλά πολύς κόσμος ήταν όρθιος, μύτη με μύτη, σε άθλιες συνθήκες συνωστισμού. Προφανώς δεν πρόκειται για την πρώτη φορά που κάποιο λεωφορείο είναι υπεράριθμο.
thess_2

Σύμφωνα με δηλώσεις επιβάτη στο Thesstoday.gr, αυτή η κατάσταση παρατηρείται καθημερινά, με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ να αργούν όλο και περισσότερο.

«Υπήρξε μέρα που έκανα 1.30 ώρα να μετακινηθώ από την Σταυρούπολη έως την Αριστοτέλους. Φτάνει πια η κοροϊδία και οι ψεύτικες υποσχέσεις με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ. Δεν είναι λογικό να λένε κάτι καινούριο κάθε μήνα, αλλά εδώ και χρόνια να έχουμε τα ίδια λεωφορεία, με την μόνη διαφορά να λιγοστεύουν αντί να αυξάνονται. Η κατάσταση με τον κορωνοϊό δεν βοηθάει, πόσο ασφαλή μπορεί να σε κρατήσει μόνο η μάσκα με τόσους ανθρώπους κολλημένους γύρω σου;» αναφέρει.
thess_3
Κλείσιμο

Επίσης, όπως αναφέρει οδηγός λεωφορείου του ΟΑΣΘ στο Thesstoday.gr, το πρόβλημα δεν είναι ότι δεν υπάρχουν οδηγοί, αλλά ότι δεν υπάρχουν λεωφορεία.

«Δεν χρειαζόμαστε επιπλέον οδηγούς, τι να τους κάνουμε όταν δεν υπάρχουν λεωφορεία που να λειτουργούν. Όσον αφορά τα νέα μέτρα, όσο μπορούμε βοηθάμε την κατάσταση με τον συνωστισμό και τις μάσκες. Υπήρξαν περιστατικά με οδηγούς να τσακώνονται λόγω αυτού».

Την ίδια στιγμή, πέρα από τις συνθήκες συνωστισμού, σε αρκετά λεωφορεία δεν λειτουργεί ο κλιματισμός, δημιουργώντας μία κατάσταση αποπνικτική και ανυπόφορη.
thess_4

«Αν οι νέοι δυσκολεύονται να αναπνεύσουν και να αντέξουν αυτές τις συνθήκες, ας σκεφτούμε τους ηλικιωμένους ή άτομα με αναπνευστικά προβλήματα. Ίσως όταν αρχίσουν οι λιποθυμίες μέσα στα αστικά, καταλάβουν πως πρέπει να λάβουν ισχυρότερα μέτρα. Η θερμοκρασία σίγουρα φτάνει πάνω από 35 βαθμούς Κελσίου» δηλώνει επιβάτης στο Thesstoday.gr.

Ο πρόεδρος του Συνδικάτου των Εργαζομένων Δημήτρης Τσερμενίδης μιλώντας στο Thesstoday.gr επισημαίνει πως το πρόβλημα ξεκινάει από την έλλειψη λεωφορείων και όχι των οδηγών.

«Με τους οδηγούς που διαθέτουμε αυτή τη στιγμή, θα μπορούσαμε να είχαμε στους δρόμους 400-450 λεωφορεία. Βέβαια, λειτουργούν μόνο περίπου 180, ούτε καν τα μισά, με τα περισσότερα να έχουν βλάβες. Δεν θα είχε νόημα αν είχαν ανακληθεί άδειες, καθώς χωρίς λεωφορεία, πολλοί οδηγοί μένουν άπραγοι» αναφέρει ο κ. Τσερμενίδης.

Ειδήσεις σήμερα: 

ΟΠΕΚΑ - Επίδομα ορεινών περιοχών: Μέχρι πότε οι αιτήσεις

Αυτά είναι τα δύο μέλη συμμορίας που διέπρατταν κλοπές σε βάρος ηλικιωμένων

Τήνος: Εντοπίστηκε από το Λιμενικό 33χρονος κωπηλάτης και τρεις κολυμβητές σε θαλάσσια περιοχή
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης