LIVE

Κορωνοϊός

Πρώτη Σερρών: Πώς γίνεται κανείς πιλότος στα... 19

pilot-19

Το να πραγματοποιήσει κανείς το όνειρο να πιλοτάρει ένα αεροσκάφος δεν φαντάζει πια ακατόρθωτο, αρκεί να έχει χρήματα και χρόνο

Ένα από τα πιο συνηθισμένα όνειρα των αγοριών μιας άλλης εποχής τότε που μεσουρανούσε η Ολυμπιακή Αεροπορία του Αριστοτέλη Ωνάση ήταν να γίνουν πιλότοι. Από τότε μέχρι σήμερα πολλά άλλαξαν. Η Ολυμπιακή έχει χαράξει άλλους δρόμους ενώ η επαγγελματική εκπαίδευση στο χώρο της Αεροπορίας, από εκεί που προερχόταν από τη Σχολή Ικάρων πλέον γίνεται από τις εκατοντάδες αεροπορικές λέσχες και ιδιωτικές σχολές, που βρίσκονται από άκρη σε άκρη της χώρας.

Με αφορμή το πρόσφατο ατύχημα στην Πρώτη Σερρών, με την πτώση του μονοκινητήριου αεροσκάφους πίσω από την οποία οι ειδικοί «βλέπουν» την απειρία του πιλότου, έχει ενδιαφέρον να εξετάσουμε τον τρόπο με τον οποίο ένας 19χρονος μπορεί να βρεθεί να πιλοτάρει ένα αεροσκάφος, σε τόσο μικρή ηλικία.

Το να πραγματοποιήσει κανείς το όνειρο του πιλότου δεν φαντάζει πια ακατόρθωτο. Αρκεί να έχεις χρήματα και χρόνο και να επιλέξεις τη σχολή. Η Σχολή Εκπαίδευσης Χειριστών Ιδιωτικών Αεροσκαφών (ΣΕΧΙΑ) της Αερολέσχης Θεσσαλονίκης (ΑΛΘ), ήταν η πρώτη πολιτική σχολή εκπαίδευσης χειριστών αεροσκαφών που λειτούργησε στην Ελλάδα και λειτουργεί ανελλιπώς από την ίδρυσή της το 1970, ενώ έχουν αποφοιτήσει από αυτήν εκατοντάδες χειριστές αεροπλάνων, πολλοί από τους οποίους εργάζονται σήμερα σε μερικές από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες.

Η εκπαίδευση στη σχολή χωρίζεται σε δύο ενότητες, τη θεωρητική εκπαίδευση, που γίνεται στα γραφεία της σχολής και την πτητική όπου μαζί με έμπειρους εκπαιδευτές ο υποψήφιος μαθαίνει να πιλοτάρει. Η θεωρητική εκπαίδευση ξεκινά συνήθως από τα τέλη Οκτωβρίου κάθε έτους και διαρκεί μέχρι τα τέλη Μαρτίου του αμέσως επόμενου έτους και περιλαμβάνει βίντεο προβολές, παρουσιάσεις, εξειδικευμένα βιβλία και αεροναυτιλιακά βοηθήματα. Επίσης διδάσκονται 9 ενότητες μαθημάτων σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό οι οποίες είναι: Αεροπορικό Δίκαιο, Διαδικασίες Πτητικής Λειτουργίας, Αρχές Πτήσης, Γενικές Τεχνικές Γνώσεις Αεροσκαφών, Επιδόσεις & Σχεδιασμός,Αεροναυτιλία & Ραδιοβοηθήματα, Ανθρώπινες Δυνατότητες & Περιορισμοί, Μετεωρολογία και Επικοινωνίες.

H πτητική εκπαίδευση αποτελείται από τουλάχιστον 45 ώρες πτήσεων με τα αεροπλάνα της σχολής, τα οποία είναι όλα εξοπλισμένα με τα πιο σύγχρονα όργανα και συστήματα πτήσης, ενώ ακολουθείται ένα εγκεκριμένο από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, πρόγραμμα πτητικής εκπαίδευσης, το οποίο είναι σχεδιασμένο έτσι, ώστε να παρέχει μια ολοκληρωμένη και ασφαλή εκπαίδευση. Το κόστος ξεκινά από τις 7.650 € και εξαρτάται από τον τύπο του αεροπλάνου που επιλέγει ο μαθητής για την πτητική του εκπαίδευση. Η ηλικία από την οποία μπορεί κανείς να ξεκινήσει είναι τα 16 χρόνια μετά από έγγραφη συγκατάθεση των κηδεμόνων. Αφού κανείς αποφοιτήσει μπορεί στη συνέχεια να προχωρήσει ακόμη και για επαγγελματικό δίπλωμα.


Ειδήσεις σήμερα

Γάμοι, η μεγάλη παγίδα του κορωνοϊού - Ποιους κινδύνους κρύβουν οι επόμενες μέρες

Εικόνες: Νύχτα μαγείας με το ολόγιομο αυγουστιάτικο φεγγάρι

Καιρός: 37άρια σήμερα, πτώση του υδράργυρου και βροχές την Τετάρτη - Ποιες περιοχές θα επηρεαστούν
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (25)

Κε ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ

δεν νομιζεις οτι πρεπει να μιλησεις με τον υπευθυνο της σχολης, αυτον που ενεκρινε το σχεδιο πτησης και αυτον που ειχε την ευθυνη να το παρακολουθει ?? Η μηπως αποφασισες να περιμενεις τους νεκρους της επομενης.

Μήπως

Δεν έπεσε από απειρία αλλά από έλλειψη καυσίμων; Αν είχε ξεκινήσει από Αλεξανδρούπολη για εκπαιδευτική πτήση και ξωκειλε για το χωριό του, ίσως να συνέβη κάτι τέτοιο. Αλλά 45 ώρες πτήσης είναι πολύ πολύ λίγες για να πάρει κάποιος δίπλωμα έστω και για μικρό αεροπλάνο

Γιάννης

Και όμως το PPL μόνο 45 χρειάζεται για να το πάρεις. Το ίδιο ισχύει σε όλο τον κόσμο. Αυτό το έχουν κρίνει ειδικοί εδώ και χρόνια ότι είναι αρκετό, αν κάνεις μαλακίες είτε είσαι 19, είτε 40 είτε 60 θα την πάθεις.

@

Τελικά, το παιδί, γιατί παιδιού πρόκειται που το άφησε η μαμά του και ο μπαμπάς του να παίζει με θανατηφόρα παιχνίδια ( και υπόγραψαν γιαυτό), έχει δίπλωμα χειριστού και πήγε βόλτα πάνω απο το χωριό, ή έκανε εκπαιδευτική πτήση και έπεσε? Μέχρι τώρα αυτό δεν το έχω καταλάβει. Πάντως ο ιδικτήτης του σπιτιού, μπορεί να γίνει πλούσιος !

@ "@"

Η σχολή Θεσσαλονίκη. Εκπαιδευτικές πτήσεις Αλεξανδρούπολη. Πέρασε παρανόμως μια "βόλτα" να κάνει μαγκιές πάνω από το χωριό.

ΣΕ ΣΟΒΑΡΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ

Εκτός και αν ξεκινήσει τα μαθήματα παράλληλα με το σχολείο εκεί γύρω στο γυμνάσιο. Τώρα αυτός ο γιαλαντζί πιλότος καλά θα κάνει να μας πεί ποιός του είπε ότι το αεροπλάνο είναι παπάκι χωρίς εξάτμιση που πήγε στο χωριό του να κάνεις μαγκιές στην πλατεία και φυσικά.... του έφυγε. Επίσης ο δήθεν ιδιοκτήτης πρέπει να πληρώσει όλες τις ζημίες του χωριού και να του αφαιρεθεί η άδεια της σχολής δια παντός, γιατί τώρα μπορεί να γελάμε αλλά αυτοί οι δύοι οι άμυαλοι μπορούσαν να προκαλέσουν πολύ μεγάλο ατύχημα με κόστος πολλές ανθρώπινες σχολές.

Πάντα ήταν εφικτό να γίνεις ερασιτέχνης πιλότος

Αρκεί να είχες χρήματα, χρόνο και ...κάκκαλα!

'Αδωνης

Απλά όπως έλεγε η γιαγιά μου δεν είσαι ώριμος στα 18. "Αν δεν πάς 23 παλικάρι μου το μυαλό δεν πήζει"

Ali

Μπορεί να είσαι 40 χρονών και να σε ταϊζει η μάνα σου. Κι εκεί το μυαλό δεν πήζει... Καμία σχέση το μυαλό με την ηλικία.

Ελληνας αστροναυτης

Οποτε με 45 ωρες πτησης εισαι ετοιμος να το στουκαρεις...

μην τους θαβουμε ολους

εχει τυχει να δω πιτσιρικαδες να οδηγουνε αυτοκινητο ωριμα, σεμνα και πολυ προσεκτικα, σιγουρα υπαρχει σχεση με την καγκουρια, το νεαρο της ηλικιας και την τεστοστερονη αλλα ενταξει ειναι μια φαση της ζωης που ολοι την εχουμε περασει, σιγουρα ηταν επικινδυνο αυτο που εγινε αλλα ευτυχως εκτος απο κατι σοβαδες, τιποτα κεραμιδια και μερικα πλατανοφυλλα ο πιτισιρικας πηρε ενα πολυ μεγαλο μαθημα απο την ζωη που θα του μεινει για παντα υπενθυμιση οτι οι μακακιες πληρωνονται.

...

Αν αυτος γινει πιλοτος αεροπλανων, θα ειναι σαν τον κυβερνητη "Χαμηλοπέφτη" του Χαρρυ Κλυνν

Γιώργος

Και γιατί να μην μάθει ένας 18 χρόνος/η ενήλικας να γίνει πιλότος αεροσκαφών, εδώ έχουμε πιο σοβαρά προβλήματα όπως το να παίρνουν αυτοκίνητο και να τρέχουν με ιλιγγιώδη ταχύτητα,και οδηγοί χωρίς δίπλωμα,να παρασέρνουν στο πεζοδρόμιο πεζούς η άλλους οδηγούς... Εκεί να δείτε που χύνεται αίμα στην άσφαλτο...

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης