Χατζηδάκης: Η Ολλανδία έτοιμη να συνδράμει την Ελλάδα στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης

21_02_2020_ΥΠΕΝ_ΟΛΛΑΝΔΙΑ444

Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας που επισκέφθηκε την Ολλανδία είχε έναν ευρύ κύκλο επαφών με τους εμπλεκόμενους φορείς του κλάδου ηλεκτροκίνησης

«Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι πολυτέλεια. Είναι ο νέος τρόπος μετακινήσεων στην Ευρώπη, προκειμένου να περιοριστεί η μόλυνση της ατμόσφαιρας. Στην Ολλανδία, όπως και σε άλλες προηγμένες χώρες, συνδυάζονται βασικά δύο πράγματα: Κίνητρα για να γίνει η αγορά του ηλεκτρικού αυτοκινήτου πιο προσιτή και προβλέψεις για εγκατάσταση και ομαλή λειτουργία των φορτιστών. Οι Ολλανδοί έχουν αποκτήσει εδώ και μια δεκαετία εμπειρία και από τα καλά και τα αρνητικά και μπορούν να μας ανοίξουν τον δρόμο. Στο πλαίσιο της πράσινης ατζέντας μας θα φέρουμε σχετικό νομοσχέδιο έως τον Ιούνιο». Τη δήλωση αυτή έκανε υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας,  Κωστής Χατζηδάκης, συμπυκνώνοντας το μήνυμα από τον ευρύ κύκλο επαφών που είχε με τους εμπλεκόμενους φορείς του κλάδου ηλεκτροκίνησης στην Ολλανδία (υπουργεία, δημοτικές αρχές, εταιρείες), κατά τη διήμερή επίσκεψή του στη χώρα. Ο κ. Χατζηδάκης συνοδευόταν από τη Γενική Γραμματέα Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών (και πρόεδρο της Διυπουργικής Επιτροπής για την ηλεκτροκίνηση), κα Αλεξάνδρα Σδούκου.
21_02_2020_ΥΠΕΝ_-_ALLEGO


Ειδικότερα, κατά τις συναντήσεις που πραγματοποίησαν οι κ.κ. Χατζηδάκης και Σδούκου με τους υπουργούς Οικονομικών και Κλιματικής Αλλαγής και Περιβάλλοντος της Ολλανδίας κ.κ. Eric Wiebes και Stientje van Veldhoven, η συζήτηση επικεντρώθηκε στις θεσμικές πρωτοβουλίες, που ανέλαβε η ολλανδική κυβέρνηση για να ενθαρρύνει την ηλεκτροκίνηση, με έμφαση στα κίνητρα που δόθηκαν όχι μόνο για την αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων, αλλά και για την ανάπτυξη δημόσια προσβάσιμων υποδομών φόρτισης. Τονίστηκε επίσης ότι η αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και τα μέτρα προς αυτή την κατεύθυνση (όπως αυτά για την εξοικονόμηση ενέργειας) αποτελούν σημαντική προτεραιότητα τόσο για την Ελλάδα όσο και για την Ολλανδία. Γι’ αυτό οι δυο χώρες θα διερευνήσουν τις δυνατότητες συνεργασίας και συντονισμού των σχετικών πολιτικών στο πλαίσιο του Συμβουλίου των υπουργών Περιβάλλοντος της ΕΕ.

21_02_2020_ΥΠΕΝ_ΜΕ_ΥΠΕΝ_ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ

Οι κ.κ. Χατζηδάκης και Σδούκου επισκέφθηκαν τα κεντρικά γραφεία του Elaad NL, του κέντρου καινοτομίας για τις έξυπνες υποδομές φόρτισης, όπου συζήτησαν τις προοπτικές συνεργασίας με τον ΔΕΔΔΗΕ. Ακόμη, επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις των εταιρειών Allego, Alfen και Leaseplan που έχουν ηγετική θέση στον τομέα των λύσεων φόρτισης για ηλεκτροκίνητα οχήματα. Οι εκπρόσωποί τους ανέλυσαν τα επιτυχημένα μοντέλα ανάπτυξης υποδομών φόρτισης που έχουν δοκιμαστεί στην Ολλανδία και άλλες χώρες της Βορείου Ευρώπης. Παρουσίασαν ακόμα τις πρότυπες εγκαταστάσεις έξυπνης φόρτισης και συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας που χρησιμοποιούν για να φορτίζουν τα ηλεκτρικά οχήματα των εργαζομένων τους. Με τον τρόπο αυτό όχι μόνο δεν επιβαρύνουν το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας, αλλά και μεγιστοποιούν τη χρήση των ΑΠΕ για τη φόρτιση.

21_02_2020_ΥΠΕΝ_ΟΛΛΑΝΔΙΑ__3_


Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η συνάντηση του υπουργού ΠΕΝ και της κ. Σδούκου με τον Δήμο του Άμστερνταμ, όπου παρουσιάστηκε η πολιτική του Δήμου για τη μείωση των αερίων ρύπων, με στόχο να γίνει πόλη «μηδενικών ρύπων» έως το 2030. Αναλύθηκαν συγκεκριμένα πώς προχωρά ο δήμος στην εγκατάσταση δημόσιων υποδομών φόρτισης για χρήση από τους κατοίκους της πόλης, με δεδομένη τη δέσμευση των αρχών για απαγόρευση της κυκλοφορίας όλων των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων έως το 2030. Στο πλαίσιο αυτό ειδική αναφορά έγινε και στην παροχή κινήτρων από το Δήμο στα ταξί και σε άλλες κατηγορίες οχημάτων για να αντικαταστήσουν τους στόλους τους με ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τέλος, οι κ.κ. Χατζηδάκης και Σδούκου επισκέφθηκαν και taxi point (πιάτσα), όπου είναι εγκατεστημένοι ταχυφορτιστές για τη φόρτιση των ταξί, τα οποία είναι όλα ηλεκτροκίνητα.

ΣΧΟΛΙΑ (8)

amerikanos

απο την φωτο φαινετε οτι του δωσαν να κοιτα τα φειγ βολαν στην κουζινα ...αχαχαχα και διπλα εχει και ενα ποδηλατο δωματιου να πεφτουν κατω τα κιλα ... κατα τα αλλα ανοιγουν τα φαγοποτια ερε γλεντια που θα κανουν οι ολλανδοι θα μας πουλησουν οτι σαπακια εχουν και θα δειτε θα κανουν ουρεεεεεεες οι γυφτοι για ρευματοκλοπες .... μπραβο μητσοτακη ο καταλληλος ανθρωπος στην καταλληλη θεση υγ κατι βολτιτσες στον αμπραξας η στην γειτονια με τα κοκκινα φωτακια δε πηγε το γαλαζιο παιδι ??? εκει θα εβλεπε πως αντιμετωπιζουν οικολογικα το κρυο το χειμωνα αχαχαχαχ

Dwight

Greek Minister with uneducated female friend visiting the Gay capital of the world Amsterdam for buying car related technology that Can Not be implemented in Greece the coming 25 years because the whole State of Greece has being run like a Mozzarella Soviet Republic for the last 125 years plus!....cheers!

Κωστας

Ερώτημα : Γιατί η Ολλανδία μια χώρα περίπου 15 εκατομ μπορεί και αναπτύσσει αυτή τη τεχνολογία λάθη Ελλάδα όχι

Ρωτας;

Γιατι δεν ειναι ειναι τεμπελαραδες φραπετζηδες, για αυτο

Ρ

Να αφησει τις μαλaκιες ο Χατζηδάκης και να ασχοληθει με τα θαλ οικόπεδα νοτια της κρητης και του ιονιου μπας και γινει καμμια γεώτρηση. Αλλα μαλλον δεν ειναι αξιος να ξεχωρισει απο τους προηγουμενους υπουργους. Μονο ο μανιατης εκανε οτι εκανε για το αεριο και πετρέλαιο που εχουμε. Ολοι οι αλλοι απλα το καθυστερουν. Χθες εδωσαν νεα καθυστερηση 18 μηνων για την πρωτη γεωτρηση. Τυχαιο.? Καθολου. Ήταν για νοτια της Κρήτης, μην προκαλεσουμε τον τουρκο. Ε κύριε Χατζάκη?

nikos

Καλα τα λεει αλλά ποιός να τον πιστευη. Τα ιδια περίπου λέγανε, και το 2007-08-09 γιατι και τότε ο Χατζηδάκης ηταν και αυτος σε αυτην την κυβερνηση. Βέβαια τότε λέγανε για πετρελαιοκινηση, και για αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού. Πάρτε αυτοκίνητο λαε, χωρίς δασμούς, χωρίς τελη ταξινομήσεις, χωρις τεκμήρια, χωρις, χωρις. Και άκουσαν λοιπών την τοτε κυβέρνηση της ΝΔ, Και έτρεξαν λοιπών και αγόρασαν αυτά τα αυτοκίνητα, και μάλιστα και με δόσεις, να εποφεληθουνε από τα μεγάλα κίνητρα!!!!!!! που έδινε η τότε κυβέρνηση της ΝΔ. Και όλα ηταν ωραία μια χαρά. Πλήρωνε ο κάτοχος, τα εις γνώση του, τα τέλη κυκλοφορίας, πλήρωνε και της δωσης του. Δεν ειχε υπολογιση όμως οτι όλα αυτά, τα έλεγε η τοτε κυβέρνηση της ΝΔ. Και γιατι το λεω αυτο. Γιατι το 2012 (μιλαμε για ενα διάστημα 3 χρόνων που έδιναν τα κίνητρα) Ξανα έρχεται λοιπών η ΝΔ στην κυβέρνηση και αρχίζει σιγά, σιγά, να επιβράβευη όλους εκείνους που τους ειχαν ακουση το 2009, και είχαν σπεύσει να αγοράσουν αυτα τα αυτοκίνητα. Πώς? Για ενα αυτοκίνητο 1929 κυβ. Από 400€ τέλη κυκλοφορίας, που πλήρωνε, πλήρωνε μετα 700€!!!!!!!! Συν 440€ ο φόρος πολυτελείας 1140€!!!!!!!!!!! Το χρόνο. Εαν τώρα πάμε σε μια δεκαετία. Έχει πλήρωση λοπων αυτός ο κάτοχος 11.400€!!!!!!!!!!!!!! Στο κράτος. Ένα αυτοκίνητο ακόμα γιατί??????? Και η ερώτηση απλή. Ολα αυτα τα ευρώ που εχουν δώσει τι ανταπιδοση ειχαν??????? Καμεια. Απλα καθαρά φοροεισπρακτικο μέτρο. Και τώρα τη θα τους πούνε? Ξέρεις το αυτοκίνητο σου, ειναι λιγο παλιό, θα πρέπει να σου αυξήσω λίγο τα τέλη κυκλοφορίας, γιατί ειναι και λίγο ριπογονο, Αλλα ξέρεις θα σου δώσουμε κίνητρα, πολλά κίνητρα!!!!! εαν κάνεις αυτήν την αλλαγή....... Και κλείνοντας. Εαν, εαν λέω τρέχαμε όλοι μα όλοι και αγοράζαμε αυτα τα αυτοκίνητα που λεει τωρα ο Χατζηδάκης. Τα έσοδα που είσπρατη το κράτος, σήμερα απο τα τελη κυκλοφορείας από που θα τα εισπράξει? Πάλι απο τα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν θα εισπρακτικουν, ασ είναι και ηλεκτροκίνητα. ε?

ζωεμπορος

Αντι να μας τα ζαλιζεις με τα κατεβατα, παρε γουμαρι που δεν εχει τελη κυκλοφοριας.

!!!!!!

Μαθε να γραφεις πρωτα πτωτα ελληνικα ρεεεεεεεε!!! Για συριζαίο σε κοβω.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης