H Renault εξηγεί τι συνέβη με τις μπαταρίες σε McLaren, Red Bull!

H Renault εξηγεί τι συνέβη με τις μπαταρίες σε McLaren, Red Bull!

Χτες ήταν μια δύσκολη πρώτη μέρα των δοκιμών εξέλιξης για τη McLaren αλλά και τη Red Bull καθώς έχασαν πολύτιμο χρόνο στην πίστα αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με τις μπαταρίες της υβριδικής μηχανής.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής μηχανικό της Renault, Μπομπ Μπελ το πρόβλημα εντοπίζεται σε προβληματική παρτίδα μπαταριών: «Θα μπορούσε να είχε συμβεί και στην εργοστασιακή ομάδα μας, από τύχη δεν έγινε. Γι’ αυτό είναι οι δοκιμές ώστε ν’ ανακαλύπτουμε τα προβλήματα πριν τους αγώνες».

Θυμίζουμε ότι ο κάθε οδηγός φέτος έχει στη διάθεσή του μόλις 3 υβριδικές μηχανές και ειδικά για το χώρο αποθήκευσης ενέργειας (μπαταρίες) ο κανονισμός προβλέπει μόνο μια αλλαγή. Εύκολα γίνεται λοιπόν αντιληπτό ότι η αξιοπιστία στο συγκεκριμένο τομέα είναι κομβικής σημασίας.

Στη Renault απομάκρυναν την προβληματική παρτίδα μπαταριών και θεωρούν ότι το πρόβλημα επιλύθηκε. Πάντως στη McLaren τα θέματα αξιοπιστίας συνεχίστηκαν καθώς το απόγευμα το μονοθέσιο παρουσίασε διαρροή υδραυλικού υγρού μένοντας ξανά στην πίστα. Την ίδια στιγμή ο πρώην συνεργάτης της McLaren η Honda συμπλήρωνε 54 γύρους καθώς η Toro Rosso αντιμετώπισε πρόβλημα στα φρένα. Συνολικά όμως οι Ιάπωνες δεν έχουν κανένα πρόβλημα αξιοπιστίας στις φετινές δοκιμές.

Οι δοκιμές συνεχίζονται σήμερα και θα ολοκληρωθούν την Παρασκευή.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

dcr-018-dna-filters

Η εντυπωσιακή custom μοτοσυκλέτα του Μάριου και Ντίνου Νικολαϊδη, το DCR-018 “The Billet Sting” concept που παρουσιάστηκε στο πρόσφατο διεθνές σαλόνι μοτοσυκλέτας στο Μιλάνο, συνεχίζει να προκαλεί τις αντιδράσεις του κοινού με την τεχνολογία και την μοναδική σχεδιαστική της ταυτότητα.

21
Giula-Veloce

Κάτω από την… εξωπραγματική Giulia Quadrifoglio των 510 ίππων, η Alfa Romeo Giulia Veloce έρχεται για να αποτελέσει την πιο σπορ έκδοση του ιταλικού μεσαίου σεντάν, η οποία τιμά ένα ιστορικό όνομα για την Alfa.

fortwo

Η smart βάζει τέλος στη διάθεση των fortwo και forfour με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αφού με βάση τη νέα καμπάνια της εταιρείας στη Γερμανία, μέσα στο 2019 θα σταματήσει οριστικά η πώληση των μοντέλων με μοτέρ βενζίνης.

CAR

Μετά την βενζινοκίνητη version, το newsauto δοκιμάζει το μικρομεσαίο μοντέλο της Mercedes στη ντίζελ εκδοχή του.