F1, Βαρκελώνη δοκιμές 1η μέρα, 2η περίοδος: Ταχύτερος ο Φέτελ!

F1, Βαρκελώνη δοκιμές 1η μέρα, 2η περίοδος: Ταχύτερος ο Φέτελ!

Ο οδηγός της Ferrari ήταν ταχύτερος όλων σήμερα στην πίστα του Μοντμελό το πρωί. Κανείς δεν τον ξεπέρασε το απόγευμα. Ο Γερμανός ξεπέρασε τους 160 γύρους. 

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν ταχύτερος όλων σήμερα. Ο χρόνος του ήρθε με τη μέση γόμα και ήταν αποτέλεσμα ταχύτερου περάσματος σ’ ένα σύνολο αρκετών εφάμιλλων γύρων. Τόσο ο Μπότας όσο και ο Φερστάπεν με τη Mercedes και τη Red Bull είχαν παραπλήσιο ρυθμό σε αντίστοιχο αριθμό γύρων με την μέση γόμα. Ένδειξη του πόσο κοντά μπορεί να βρίσκονται αυτή τη στιγμή οι τρεις κορυφαίες ομάδες σε ρυθμό αγώνα, υπό φορτίο καυσίμου; Είναι πολύ νωρίς ακόμη για συμπεράσματα καταγράφουμε όμως ενδείξεις.

Προβλήματα στη McLaren με το Βαντούρν να μένει στην πίστα μετά από 2 γύρους. Το πρόβλημα σχετίζεται με την μπαταρία του υβριδικού συστήματος της Renault και περιόρισε τη δράση της βρετανικής ομάδας στο ελάχιστο έως το μεσημέρι. Επιπλέον και η εργοστασιακή ομάδα της Renault καθυστέρησε αρκετά το πρωί προτού το μονοθέσιο της βγει στην πίστα στη συνέχεια όμως ο Νίκο Χούλκενμπεργκ συμπλήρωσε αρκετούς γύρους. Αντίθετα η Toro Rosso με την υβριδική μηχανή της Honda βρέθηκε στην 4η άτυπη θέση της κατάταξης με τον Γκασλί να συμπληρώνει σχεδόν απόσταση ενός αγώνα το πρωί.



Οι χρόνοι μέχρι σήμερα το μεσημέρι ήταν:


Νο

Οδηγός

Ομάδα

Χρόνος

Διαφορά

Γύροι

1

Sebastian Vettel

Ferrari

1m20.396ss

1m20.396s

86

2

Valtteri Bottas

Mercedes

1m20.596ss

0.200s

86

3

Max Verstappen

Red Bull/Renault

1m20.649ss

0.253s

85

4

Pierre Gasly

Toro Rosso/Honda

1m20.973ss

0.577s

53

5

Kevin Magnussen

Haas/Ferrari

1m21.298ss

0.902s

46

6

Sergey Sirotkin

Williams/Mercedes

1m21.588ss

1.192s

42

7

Nico Hulkenberg

Renault

1m21.738ss

1.342s

48

8

Marcus Ericsson

Sauber/Ferrari

1m21.893ss

1.497s

56

9

Sergio Perez

Force India/Mercedes

1m21.936ss

1.540s

37

10

Stoffel Vandoorne

McLaren/Renault

1m24.773ss

4.377s

7




Το πλέγμα πιεζοηλεκτρικών αισθητήρων επιτρέπει στους μηχανικούς της Renault να σχηματίσουν ξεκάθαρη εικόνα για τη μορφοποίηση της ροής του αέρα στο πίσω μέρος του μονοθεσίου τους. 



Τα προβλήματα αξιοπιστίας συνεχίστηκαν για τη McLaren Renault
και το απόγευμα. Ο Στόφελ Βαντούρν έμεινε ξανά στην πίστα στην στροφή 3 και συνολικά δεν κατάφερε να συμπληρώσει πάνω από 40 γύρους σήμερα. Ο Φέτελ έκανε επίδειξη αξιοπιστίας για τη Ferrari συμπληρώνοντας πάνω από 150 γύρους ενώ στο κλαμπ των 100 μπήκαν επίσης ο Φερστάπεν με την Red Bull και ο Έρικσον με τη Sauber. Ο Ολλανδός οδηγός πάντως είχε τη δική του στιγμή όταν η RB13 έμεινε στην πίστα. Επιπλέον αν αθροίσουμε τους χρόνους των δυο οδηγών της Mercedes καθώς οι Μπότας, Χάμιλτον μοιράστηκαν σήμερα την W09 βλέπουμε ότι η Γερμανική ομάδα συμπλήρωσε πάνω από 160 γύρους συνολικά.



Οι δοκιμές εξέλιξης συνεχίζονται αύριο και θα ολοκληρωθούν  την Παρασκευή.

ΣΧΟΛΙΑ (4)

???

Γιατι επιμενετε να βαζετε θαυμαστικο σε ολους τους τιτλους; Το θεωρειτε εκπληξη οτι καποιος βγηκε πρωτος; Να πω οτι κερδισε ο Αλονσο με τη Μακλαρεν, να βαλετε θαυμαστικο.

??????

@??? ΜΗΝ ΑΠΟΡΕΙΣ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΟΣ ΕΦ ΟΣΟΝ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΕΚΤΟΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ... ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΘΑΥΜΑΣΤΙΚΟ...

ΑΚΙΣ

@??? ΓΕΡΜΑΝΟΦΙΛΟΣ ...ΓΑΡ.....

gp

ΔΕΝ ΧΩΝΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ HALO.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΤΑ ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ ΜΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΓΚΕΛΟ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

telikikloforias

Με μια δήλωση-σοκ η υφυπουργός Οικονομικών Κατερίνα Παπανάτσιου σβήνει τις ελπίδες εκατομμυρίων ιδιοκτητών αυτοκινήτων που τα έχουν σε ακινησία για μείωση των Τελών Κυκλοφορίας 2019.

Pony

Με αφορμή το άρθρο του Τάκη Τρακουσέλλη «Ελλάς, πού είναι η αυτοκινητοβιομηχανία σου;», λάβαμε την παρακάτω επιστολή-απάντηση από τον κ. Πέτρο Κοντογούρη, Πρόεδρο της NAMCO International η οποία κατασκεύαζε στο παρελθόν το περίφημο Pony.

Pwliseis

Στη γειτονική Βουλγαρία μεταβαίνουν σχεδόν όλοι οι επιτήδειοι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ώστε να προμηθευτούν τα «σαπάκια» τους έναντι μερικών εκατοντάδων ευρώ και να τα διαθέσουν σε ανυποψίαστους Έλληνες καταναλωτές έναντι πολλών χιλιάδων ευρώ!