LIVE

Κορωνοϊός

Κόμπι Μπράιαντ: Ανασύρθηκαν τρεις σοροί από το μοιραίο ελικόπτερο - Πετούσε στα «τυφλά» χωρίς όργανα!

cobe_helicopter_main

Συνεχίζονται οι έρευνες για τους υπόλοιπους - Οι Αρχές αναζητούν ακόμα τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος - Με βάση τα ηχητικά πριν τη συντριβή, προκύπτει ότι το ελικόπτερο ήταν πολύ χαμηλά - Πετούσαν χωρίς όργανα στην ομίχλη 

Τρεις σορούς από το ελικόπτερο που επέβαινε ο Κόμπι Μπράϊαντ ανέσυραν πριν από λίγο οι υπηρεσίες που έχουν επιληφθεί με τη διαχείριση του δυστυχήματος.

Η έρευνα για τους υπολοίπους συνεχίζεται σύμφωνα με το Reuters όπως συνεχίζονται και οι έρευνες για τα αίτια του δυστυχήματος που κόστισε τη ζωή του Κόμπι Μπράϊαντ της 13χρονης κόρης του Τζιάνα, της προπονήτριάς της Κριστίνα Μόσερ, του προπονητή του κολεγιακού μπέιζμπολ του Orange County Τζόνι Αλτομπέλι, της γυναίκας του Κέρι και της κόρης του Αλίσα. Τα τελευταία θύματα που ταυτοποιήθηκαν ήταν η Πέιτον Τσέστερ, συμπαίκτρια τής Τζιάνα και η μητέρα της Σάρα, καθώς και ο πιλότος Αρα Ζομπαγιάν.

Οι αρχές προσπαθούν να δώσουν απαντήσεις για τα αίτια του δυστυχήματος. Σύμφωνα με πληροφορίες, το ελικόπτερο έκανε γύρους για 15 λεπτά πάνω από το Μπούρμπανκ, περιμένοντας την άδεια των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας με τον πιλότο να στηρίζεται στην όρασή του κι όχι στα όργανα για να πετάξει, πριν το ελικόπτερο συντριβεί.

Το ελικόπτερο πετούσε υπό συνθήκες ομίχλης σε μια τραχιά πλαγιά έξω από το Λος Άντζελες. Οι συνθήκες θεωρούταν επικίνδυνες με αποτέλεσμα οι τοπικές αστυνομικές υπηρεσίες να προσγειώσουν τα ελικόπτερά τους.

Το ελικόπτερο του Μπράιαντ άφησε τη Σάντα Άνα στο Orange County, νότια του Λος Άντζελες, λίγο μετά τις 9 το πρωί, σε μία στιγμή που οι συνθήκες δεν ήταν κατάλληλες για πτήση.

Ο πιλότος είχε ανέβει στα 1.300 πόδια και είχε ορατότητα περίπου πέντε μιλίων. Λόγω των συνθηκών, στηριζόταν στην ικανότητά του να δει κάτω.

Γύρο στις 9.20, το ελικόπτερο έκανε κύκλους για περίπου 15 λεπτά ανατολικά του Interstate 5. Οι ελεγκτές είχαν το ελικόπτερο στην αναμονή για περίπου 11 λεπτά, ενώ πρόσεξαν ότι στο Μπούρμπανγκ υπήρχε χαμηλή ορατότητα.

Ο πιλότος θα μπορούσε να επικοινωνήσει με τους ελεγκτές και να τους ζητήσει καθοδήγηση, που θα του επέτρεπαν να κάνει πλοήγηση του σκάφους μέσα στα σύννεφα. Ωστόσο, όταν οι πιλότοι πετούν πάνω από το IFR, μπορεί να πάρει πολύ χρόνο, ειδικά στην νότια Καλιφόρνια, όπου η κυκλοφορία είναι επιβαρυμένη. Σύμφωνα με δηλώσεις του Πολ Κλάιν, βοηθού καθηγητή στο City University της Νέας Υόρκης, στο New York Magazine, η πτήση εντός FIR σημαίνει ότι θα μπορούσε κάποιος να βρίσκεται στην αναμονή για περίπου μία ώρα. «Είσαι ένας από αυτούς που περιμένουν και δεν έχει σημασία εάν είσαι ο Κόμπι Μπράιαντ», πρόσθεσε.

Το αεροσκάφος συνέχισε την πορεία του και γύρω στις 9.40 στράφηκε προς τα δυτικά. Τέσσερα λεπτά αργότερα, στις 9.44 το πρωί, το ελικόπτερο γύρισε και πάλι προς τα νοτιοανατολικά και ανέβηκε σε ύψος άνω των 2.000 ποδιών, σε μια προσπάθεια να απομακρυνθεί από το έδαφος.

Με βάση τα ηχητικά πριν τη συντριβή, ελεγκτής είπε στον πιλότο ότι πετάει πολύ χαμηλά για να εντοπιστεί από τα ραντάρ. Όμως η συγκεκριμένη φράση δεν αποτελούσε σήμα κινδύνου, καθώς το ελικόπτερο ανέβαινε εκείνη τη στιγμή και ο ελεγκτής αναφερόταν στην τεχνική δυσκολία με την ανάγνωση δεδομένων αντί να προειδοποιεί για μια επικείμενη συντριβή.

Έπειτα, το ελικόπτερο κατέβηκε και συνετρίβη στην πλαγιά σε ύψος 1.400 ποδιών, σύμφωνα με τα στοιχεία του Flightradar24.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης