Κόμπι Μπράιαντ: Η «τυφλή» πτήση προς τον θάνατο - Πετούσαν χωρίς όργανα στην ομίχλη!

kobe000

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο πιλότος του μοιραίου ελικοπτέρου βασιζόταν στην όρασή του κι όχι στα όργανα, ενώ πετούσε σε συνθήκες ομίχλης - Σκοτώθηκαν εννέα άνθρωποι, μεταξύ των οποίων τρία παιδιά

Τη μοιραία πορεία του ελικοπτέρου στο οποίο σκοτώθηκαν εννέα άτομα, μεταξύ αυτών και ο θρύλος του NBA Κόμπι Μπράιαντ και η κόρη του Τζιάνα προσπαθούν να βρουν οι αρχές.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το ελικόπτερο έκανε γύρους για 15 λεπτά πάνω από το Μπούρμπανκ, περιμένοντας την άδεια των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας με τον πιλότο να στηρίζεται στην όρασή του κι όχι στα όργανα για να πετάξει, πριν το ελικόπτερο συντριβεί.

Το ελικόπτερο πετούσε υπό συνθήκες ομίχλης σε μια τραχιά πλαγιά έξω από το Λος Άντζελες. Οι συνθήκες θεωρούταν επικίνδυνες με αποτέλεσμα οι τοπικές αστυνομικές υπηρεσίες να προσγειώσουν τα ελικόπτερά τους.

Το ελικόπτερο του Μπράιαντ άφησε τη Σάντα Άνα στο Orange County, νότια του Λος Άντζελες, λίγο μετά τις 9 το πρωί, σε μία στιγμή που οι συνθήκες δεν ήταν κατάλληλες για πτήση.

Ο πιλότος είχε ανέβει στα 1.300 πόδια και είχε ορατότητα περίπου πέντε μιλίων. Λόγω των συνθηκών, στηριζόταν στην ικανότητά του να δει κάτω.
m42
m43

Γύρο στις 9.20, το ελικόπτερο έκανε κύκλους για περίπου 15 λεπτά ανατολικά του Interstate 5. Οι ελεγκτές είχαν το ελικόπτερο στην αναμονή για περίπου 11 λεπτά, ενώ πρόσεξαν ότι στο Μπούρμπανγκ υπήρχε χαμηλή ορατότητα.

Ο πιλότος θα μπορούσε να επικοινωνήσει με τους ελεγκτές και να τους ζητήσει καθοδήγηση, που θα του επέτρεπαν να κάνει πλοήγηση του σκάφους μέσα στα σύννεφα. Ωστόσο, όταν οι πιλότοι πετούν πάνω από το IFR, μπορεί να πάρει πολύ χρόνο, ειδικά στην νότια Καλιφόρνια, όπου η κυκλοφορία είναι επιβαρυμένη. Σύμφωνα με δηλώσεις του Πολ Κλάιν, βοηθού καθηγητή στο City University της Νέας Υόρκης, στο New York Magazine, η πτήση εντός FIR σημαίνει ότι θα μπορούσε κάποιος να βρίσκεται στην αναμονή για περίπου μία ώρα. «Είσαι ένας από αυτούς που περιμένουν και δεν έχει σημασία εάν είσαι ο Κόμπι Μπράιαντ», πρόσθεσε.

Το αεροσκάφος συνέχισε την πορεία του και γύρω στις 9.40 στράφηκε προς τα δυτικά. Τέσσερα λεπτά αργότερα, στις 9.44 το πρωί, το ελικόπτερο γύρισε και πάλι προς τα νοτιοανατολικά και ανέβηκε σε ύψος άνω των 2.000 ποδιών, σε μια προσπάθεια να απομακρυνθεί από το έδαφος.

Με βάση τα ηχητικά πριν τη συντριβή, ελεγκτής είπε στον πιλότο ότι πετάει πολύ χαμηλά για να εντοπιστεί από τα ραντάρ. Όμως η συγκεκριμένη φράση δεν αποτελούσε σήμα κινδύνου, καθώς το ελικόπτερο ανέβαινε εκείνη τη στιγμή και ο ελεγκτής αναφερόταν στην τεχνική δυσκολία με την ανάγνωση δεδομένων αντί να προειδοποιεί για μια επικείμενη συντριβή.

Έπειτα, το ελικόπτερο κατέβηκε και συνετρίβη στην πλαγιά σε ύψος 1.400 ποδιών, σύμφωνα με τα στοιχεία του Flightradar24.

ΣΧΟΛΙΑ (20)

Σε συνθηκες

IFR και με απαγόρευση πτησεων πηγε να πεταξει VFR. Ούτε πρωτάρηδες δεν τα κάνουν αυτά.

Καναπετζής

Το δεύτερο περιστατικό. Πρόσφατα, μία νύφη με τον γαμπρό και τον αδερφό της, σκοτώθηκαν με τον ίδιο σχεδόν τρόπο, πετώντας με ελικόπτερο στην ομίχλη. Υπάρχουν ελικόπτερα που μπορούν να πετάξουν με όργανα, όπως και νύχτα κάποια , αλλά πρέπει να έχουν ειδικά όργανα και ο πιλότος να είναι εκπαιδευμένος για κάτι τέτοιο. Αλλιώς πρέπει να προσγειωθεί άμεσα όπου βρει. Δυστυχώς κάτι τέτοιο σημαίνει καθυστέρηση, προσγείωση στα χωράφια, και γενικά ταλαιπωρία. Οπότε οι πιλότοι δυστυχώς ΤΟ ΡΙΣΚΑΡΟΥΝ. Τη μια γιατί έχει γάμο, την άλλη γιατί ο Κόμπε δεν μπορεί να περιμένει, κλπ.

Georgiop

Ελικόπτερα κ μικρά αεροπλάνα.... ε κάποτε θα σκοτωθείς με αυτά!!! Όπως τα αυτοκίνητο, κάποτε χαλάει ή ανθρ λάθος, έτσι κ αυτά.... Κ είσαι στον αέρα!

mitsos

Δεν ξέρω πολλά από αεροπλάνα αλλά : VFR πτήση εξ όψεως, βλέπω και πηγαίνω ορατότητα 8 κμ special VFR όπως παραπάνω με ορατότητα 1500μ σε ελεγχόμενο περιβάλλον IFR πτήση δια οργάνων, αμερικάνικο IFR = I FOLLOW ROADS Tο παλικάρι ο χειριστής αποφάσισε να πετάξει spesial VFR ενώ οι συνθήκες ήταν για ifr, αν όμως ζητούσε ifr στο LA θα ήταν χειρότερα και από τον Κηφισό σε επιστροφή του Πάσχα . Ο ελεγκτής κατάλαβε ότι δεν πετούσε σε συνθήκες εξ όψεως και τον ρώτησε αν είναι VFR γιατί τον έβλεπε να κάνει κύκλους και να πετάει χαμηλά. Γιατί όμως ένας πιλότος συνεχίζει να πετάει κάτω από τέτοιες συνθήκες; απλό, γιατί ζορίζεται από πελάτες και εταιρεία έτσι αποφάσισε να ακολουθήσει το αμερικάνικο ifr.

Κωστας

Φανταζομαι αστειευεσαι οταν λες οτι το IFR σημαινει I Follow Roads.

RIP

Ο μπράιαν ήταν χειριστής ελικοπτέρου με πολλές ώρες πτήσης Επομένως είναι αδύνατο σε μία τέτοια κατάσταση να μην ήταν στο πιλοτήριο, αυτά τα ελικόπτερα πετάνε και μέρα και νύχτα και σε ομίχλη και στις χειρότερες καιρικές συνθήκες ,και να συμπληρώσω ότι το Μέγα του λάθος ήταν που δεν προσέλαβε Έλληνα χειριστή😁

ΔΤ

Δεν είναι έτσι ακριβώς, για να πετάξεις με όργανα πρέπει να έχεις ειδική εκπαίδευση. Δεν είναι σίγουρο ότι ο Κόμπι την είχε, όσες ώρες ημερήσιας πτήσης κι αν είχε.

είχε άδεια

Χειριστής του ελικοπτέρου ο Kobe Bryant και είχε κάνει μόνος του αρκετές πτήσεις και είχε και πολλές ώρες πτήσης,

Συγνωμη

,αλλα αυτα τα ελικοπτερα δεν εχουν ρανταρ;Δεν εχουν οργανα ( υψομετρου πυξιδες ) ;Δεν εχουν τζι πι ες;Δεν εχουν ψηφιακο κινουμενο χαρτη;Μηπως ο κανονικος πιλοτος εδωσε το τιμονι και τη διακυβερνηση του ελικοπτερου στον Κοπι ο οποιος θελοντας να κανει εφε στους φιλους του επιβατες δεν ηξερε προς τα που πηγαινε;Αφου εχει ομιχλες η περιοχη γιατι δεν εχουν βαλει ραδιοφαρους στα επικαιρα σημεια ωστε να βρισκουν τον προσανατολοσμο τουε δι οργανων χωρις να χειαζεται να κανουν βουτιες μεσα στην ομιχλη και να ψαχνουν και ακολουθουν οδικες αρτηριες ως σημεια αναφορας και προσανατολισμου;Ηταν λεει και εκπαιδευτης;Αν ειναι ετσι οι εκπαιδευτες φαντασου οι υπολοιποι.Δεν πεφτει λεει τετοιο ελικοπτερο;Τι σημαινει εχει δυο μηχανες;Και πεντε και δεκα μηχανες ναχει αμα σταματησει ο πισω ελικας για οποιοδηποτε λογο σπασει,αξονας μεταδοσης,ρουλεμαν,πτερυγια λογω εμπλοκης αντικειμενων ,μεγακων πουλιων ,ντρον,κ.λπ.,πεφτει η δεν πεφτει.Αππτην αλλη μερια παντως εγω που πεταω στο ταμπλετ ελικοπτερα αεροπλανα σε προσομοιωτες πτησεων σε πιστες με αντιξοες καιρικες συνθηκες και ομιχλες με πτηση δι οργανων με καθοδηγηση πυργου ελεγχου οργανα και ρανταρ σπανιως φτανω στον προορισμο μου και συνηθως συντριβομαι,καμια φορα φτανω στο αεροδρομιο προορισμου και προσγειονομαι κανονικα αλλα πολυ σπανια το πετυχαινω αυτο να φταω στον προορισμο μου και να προσγειωθω κανονικα με ομιχλη και ασχημο καιρο και το σκεφτομαι και το φιλοσοφω και λεω κοιτα ρε φιλε εδω στην ανεση του καναπε μου και τραβαω τοση μεγαλη αγωνια να φτασω στον προορισμομμου με αντιξοες συνιθηκες και ομιχλη και να προσγειωθω ,φαντασου λεω νασαι μεσα στο αεροπλανο -ελικοπτερο και να το ζεις ολο αυτο,πραγματικα πολυ δυσκολο το επαγγελμα του πιλοτου,θα μου πεις τωρα φασκεις και αντιφασκειες καοτι εννοειε ,εννοω οτι ο εμλειρο πιλοτος και γενικα ο εμπειρος σε καθε τομεα εκεινο που θα πρεπει να φοβαται ειναι να φοβαται τον εαυτο του κακ την υοερβολικη σιγουρια του οτι εγω θα την κανω την μαγκια ( την πλοηγηση χωριες οργανα μεσα στην ομιχλη στην προκειμενη περιπτωση )γιατι ειμαι εμπειρος και τα ξερω ολα και δεν θα παθω ποτε τιποτα και ετσι την παταει κανονικα και θα πρεπει να εχει σθναισθηση του κινδυνου και να μαθει να αφουγκραζεται τους φοβους του,οι γονεις οι παπουδες οι θειοι οι θειες οαπο μικρα μας μαθαιναν να ντρεπομαστε να φοβομαστε και μας λεγαν δεν ντερεσαι που φοβασαι,κλαις,αυριο θα πας φανταρος και δαιμονοποιησαν μεσα μας το φυσικο προειδοποιητικο αιθημα του κινδυνου τον φοβο,με αποτελεσμα να αγνουμε οτι κινδυνευουμε;

......

Ρε φίλε βάλε μια τελεία μου βγήκαν τα μάτια

Ατζαμής πιλότος ελικοπτέρων

καθόλου αξιόπιστο το ρεπορτάζ ,και Φυσικό είναι να τα πουν όπως θέλουν, τι θα πει στηρίζοντας την όρασή του και όχι στα όργανα; αν πέταγε δηλαδή νύχτα θα στηρίζονται στην όρασή του ή δεν ειχε ξαναπετάξει νύχτα;

Νικοσ

Αν είχε προσλάβει Έλληνα πιλότο τώρα θα ήταν ζωντανός πολύ απλά!! τιμή και δόξα στους καλύτερους των καλύτερων της γης !!!!

Φ

Ναι σίγουρα οι ατζαμηδες...

Bp

Kako sxolio

Πιλοτος f16

... σαν αυτον που επεσε πανω στα καλωδια στον Πορο? .

Εμπειρος Πιλοτος Πολεμ Αεροποριας

Πιλοτος ελικοπτερου Bryant: Ενας τιτανοτεραστιος καραγκιοζης που (1) σηκωθηκε να πεταξει ενω δεν επρεπε καν να πεταξει και (2) αφου εκανε τις στροφες πανω απο το zoo του Los Angeles οπου απεκτησε σιγουρα καλη εικονα των δυσκολιων, αφου αναγκαστηκε να κανει στροφες (!!), συνεχισε την πτηση, αντι να διακοψει την πτηση και να επιστρεψει πισω στο σημειο ππου απογειωθηκε ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ !! Ο ορισμος του καραγκιοζη, που νομιζε οτι ηταν Θεος, ο Χουλκ, ο TOPGUN και αλλες ΑΗΔΙΕΣ, και πηρε στο λαιμο του τον σπουδαιο παικτη, την κορουλα του και τοσο αλλο κοσμο με τα παιδια του. Ξεκληρισε οικογενειες το ΓΕΛΟΙΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ! Και ας μου κανουν 1000 μηνυσεις οι συγγενεις του. Τα στοιχεια ειναι συντριπτικα εναντιον του αυτου του ηλιθιου !!

John

Ερωτηση χωρις ιχνος ειρωνιας. Οταν πετας αναφερεις το που πας, ποσους επιβατες εχεις κτλ. Αφου λοιπον του επετρεξαν να πεταξει, φανταζομαι στο αεροδρομιο του Orange County, ολα ηταν οκ.Διοτι αν διαβασεις θα δεις οτι πηρε clearance να πεταξει. Επομενως πως ηταν δυνατον να τον αφησουν να πεταξει αν υπηρχε απαγορευτικο? Απ'οτι διαβαζω ( οχι σε ελληνικα sites φυσικα μιας και μενω Los Angeles) η αστυνομια δεν πεταγε τα ελικοπτερα της στο Calabasas που ειναι 70 μιλια απο το LA. Τωρα οσον αφορα το αν δεν συμβουλευτηκε τα οργανα και μονο τα ματια του δεν το ξερω. Και δε νομιζω να το ξερουν και οι investigators.Εκτος αν ακουσαν τις συνομιλιες με τα towers κατι που δεν εχω κανει και δεν μπορω να εχω αποψη. Επισης εαν κοιταξεις τα records του FAA θα δεις οτι ηταν qualified να πετα σε τετοια conditions. Αφου λοιπον εισαι πιλοτος θα πρεπει να ξερεις οτι μερικες φορες αν οι συνθηκες χειροτερευουν, σε πιανουν off guard. Εν παση περιπτωσει, νομιζω πως βιαζεσαι να κανεις blame καποιον. Το θεμα για μενα ειναι αρχικα ποιος εδωσε το οκ να πεταξουν. Γιατι καποιος το εδωσε. Φιλικα παντα απο εναν πιλοτο στον αλλον.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης