Καταστροφική αποδείχθηκε η ιδέα για τη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της εταιρείας με ποδήλατα γυμναστικής Peloton, η οποία περιγράφηκε από πολλούς ως «σεξιστική και δυστοπική», με αποτέλεσμα η εταιρεία να χάσει 1,5 δισ. δολάρια της χρηματιστηριακής της αξίας.
Στη διαφήμιση διάρκειας 30 δευτερολέπτων με τίτλο «The gift that gives back», που κυκλοφόρησε στα μέσα Νοεμβρίου, πρωταγωνιστεί μια γυναίκα η οποία λαμβάνει ως δώρο ένα ποδήλατογυμναστικής το πρωί των Χριστουγέννων.
Το βίντεο, σύμφωνα με το σενάριο, εμπνέει τη γυναίκα να καταγράφει σε vlog τις καθημερινές της «διαδρομές» με το ποδήλατο ώσπου στο τέλος να λέει «ένα χρόνο νωρίτερα δεν είχα αντιληφθεί πόσο θα με άλλαζε αυτό (σ.σ. το δώρο)».
Οι επικριτές του σεναρίου κάνουν λόγο, ακόμα, για μια «ανόητη» διαφήμιση δεδομένου ότι η πρωταγωνίστρια είναι ήδη αδύνατη πριν να λάβει ως δώρο το ποδήλατο.
Η πτώση της αξίας των μετοχών της εταιρείας ήταν δραματική την περασμένη Τρίτη καθώς κατέγραψαν «βουτιά» 9% ενώ ο κατήφορος συνεχίστηκε και την Τετάρτη με πτώση 6%.
Η εταιρεία πουλάει ποδήλατα αξίας άνω των 2.000 ευρώ με ειδικές οθόνες που μεταδίδουν εικονικά «μαθήματα ποδηλασίας» ενώ έχει πελάτες αρκετούς διάσημους όπως ο Ντέιβιντ Μπέκαμ και ο Χιού Τζάκμαν.
Κλείσιμο
Το βίντεο έχει περισσότερα από 3,17 εκατομμύρια views στο YouTube με την εταιρεία να υποχρεώνεται να κλείσει τα σχόλια.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.