ΗΠΑ: Κατατέθηκε η πρώτη αγωγή κατά του «Pokemon Go»
Μετά την τρέλα του Pokemon Go, πέντε παίκτες εμφανίστηκαν στο κατώφλι του Τζέφρι Μάρντερ, στο Νιου Τζέρσεϊ των ΗΠΑ, για να κυνηγήσουν τα δημοφιλή «τερατάκια» στο πίσω μέρος της αυλής του
Εύα Παυλάτου
Έξαλλος έχει γίνει ο Αμερικανός Τζέφρι Μάρντερ, από το Νιου Τζέρσεϊ, με την τρέλα του παιχνιδιού για smartphone κινητά Pokemon Go. Από τις 6 Ιουλίου που ξεκίνησε το παιχνίδι έχει αναδειχθεί σε παγκόσμιο φαινόμενο με τους παίκτες να αναζητούν τα «τερατάκια» του παιχνιδιού στα πιο απίθανα σημεία, αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις, όταν, για παράδειγμα, αυτά έχουν «κρυφτεί» στα σπίτια κάποιων ανθρώπων.
Αυτό συνέβη με τον Τζέφρι Μάρντερ, ο οποίος κατέθεσε αγωγή στο ομοσπονδιακό δικαστήριο του Όκλαντ στην Καλιφόρνια εναντίον των εταιρειών Niantic, Nintendo και Pokemon Company για καταπάτηση ιδιωτικής περιουσίας.
Στην αγωγή του ο Μάρντερ αναφέρει ότι πέντε φορές από την έναρξη του παιχνιδιού παίκτες εμφανίστηκαν απρόσκλητοι στο σπίτι του και του ζήτησαν να πάνε στην πίσω αυλή του σπιτιού για να κυνηγήσουν τα Pokemon.
Κλείσιμο
Ο άνδρας τονίζει ότι επιδιώκει να αναλάβει δράση για λογαριασμό όλων των Αμερικανών που ενοχλούνται από τους παίκτες του δημοφιλούς παιχνιδιού και αναφέρει ως παραδείγματα αδιαφορίας των παικτών για τις τοποθεσίες που επισκέπτονται, την περίπτωση ανθρώπων που κυνηγούσαν τα «τερατάκια» σε νεκροταφείο στην Αλαμπάμα ή στο μουσείο Μνήμης για το Ολοκαύτωμα στην Ουάσιγκτον.
Στην αγωγή του ο Μάρντερ υποστηρίζει: «Οι εναγόμενοι έχουν δείξει κατάφωρη περιφρόνηση για τις προβλέψιμες συνέπειες στον πραγματικό κόσμο με το εικονικό Pokemon και τους παίχτες που δεν ζητούν άδεια στους ιδιοκτήτες των ακινήτων (που επισκέπτονται)».
Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν τοποθεσίες στις οποίες το παιχνίδι έχει απαγορευτεί, όπως το Peace Memorial Park στη Χιροσίμα της Ιαπωνίας, το Μουσείο Μνήμης του Ολοκαυτώματος στις ΗΠΑ και το πρώην στρατόπεδο συγκέντρωσης 'Αουσβιτς στην Πολωνία.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.