Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Iαπωνία: «Φιλί της ζωής» για το Airbus A380 από την ιαπωνική εταιρία ΑΝΑ
Iαπωνία: «Φιλί της ζωής» για το Airbus A380 από την ιαπωνική εταιρία ΑΝΑ
Μετά από τρία ολόκληρα χρόνια χωρίς καμία παραγγελία ο γίγαντας των αιθέρων, το Α380 της Αirbus κέρδισε την ψήφο εμπιστοσύνης της All Nippon Airlines παίρνοντας μία ανάσα αισιοδοξίας για την συνέχιση του προγράμματος παραγωγής του
Η πορεία του Α380, του τεράστιου διόρωφου αεροπλάνου της Airbus δεν ήταν η αναμενόμενη για την εταιρία τα τελευταία χρόνια. Παρά τον αρχικό ενθουσιασμό και τις πρώτες παραγγελίες, το πρόγραμμα πήρε την κατιούσα, καθώς όλες οι εταιρίες στρέφονται πλέον σε πιο μικρά αεροπλάνα, με πιο αποδοτική σχέση τιμής προς απόδοση, και μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.
Όμως το Α380 δεν έπαψε ούτε στιγμή να αποτελεί την κορύφωση της αεροναυπηγικής της σημερινής εποχής, και σίγουρα ένα από τα αεροπλάνα που προσθέτουν prestige σε μία εταιρία. Και μετά από τρία χρόνια «ξηρασίας» όπου δεν υπήρξε καμία παραγγελία για τον συγκεκριμένο τύπο, η συμφωνία για αγορά τριών Α380 από την μεγαλύτερη ιαπωνική αεροπορική εταιρία, την ΑllNipon, έρχεται να δώσει το φιλί της ζωής τόσο στο εξαιρετικό αυτό αεροπλάνο όσο και στην ίδια την Airbus.
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις που έγιναν από την Airbus, η συμφωνία αφορά την αγορά τριών αεροπλάνων αυτού του τύπου, με τις παραδόσεις τους να ξεκινούν από το 2018. Η ιαπωνική εταιρία σκοπεύει να τα χρησιμοποιεί στο δρομολόγιο ανάμεσα στο Τόκιο και την Χαβάη, όπου υπάρχει μεγάλο επιβατικό ενδιαφέρον, ώστε να μπορεί να υπάρχει επαρκείς πληρότητα στο τεράστιο αεροσκάφος που ανάλογα την διαρρύθμιση μπορεί να μεταφέρει από 525 έως και... 800 επιβάτες.
Το κόστος του κάθε αεροπλάνου φθάνει στα 428 εκατομμύρια δολάρια, ενώ όπως υποστηρίζουν αναλυτές της αγοράς, είναι η πρώτη φορά που γίνεται μία τόσο μεγάλη αγορά τριών μαζί Α380 από μία εταιρία.
Η παραγγελία των συγκεκριμένων αεροπλάνων έχει μία εξίσου μεγάλη σημασία για την ευρωπαϊκή Airbus καθώς η ιαπωνική αγορά κυριαρχείται εδώ και δεκαετίες από τους αμερικανούς της Boeing.
Mέχρι στιγμής η εταιρία είχε καταφέρει να πωλήσει 31 αεροπλάνα τύπου Α350, ενώ διακαής πόθος της ήταν να μπει στην αγορά της Ιαπωνίας με το Α380, καθώς πάντα θεωρούσε το αεροδρόμιο του Τόκιο ως σημείο κλειδί για την ανάπτυξη του προγράμματος αλλά και όλης της εταιρίας. Μέχρι στιγμής, από το 2000 που ξεκίνησε η πώληση του Α380, το έχουν εντάξει στον στόλο τους σε διάφορους αριθμούς οι εταιρίες Air France, Lufthansa και η Emirates οι οποίες είναι και αυτές που πετάνε με τον συγκεκριμένο τύπο από και προς το Τόκιο.
Όμως το Α380 δεν έπαψε ούτε στιγμή να αποτελεί την κορύφωση της αεροναυπηγικής της σημερινής εποχής, και σίγουρα ένα από τα αεροπλάνα που προσθέτουν prestige σε μία εταιρία. Και μετά από τρία χρόνια «ξηρασίας» όπου δεν υπήρξε καμία παραγγελία για τον συγκεκριμένο τύπο, η συμφωνία για αγορά τριών Α380 από την μεγαλύτερη ιαπωνική αεροπορική εταιρία, την ΑllNipon, έρχεται να δώσει το φιλί της ζωής τόσο στο εξαιρετικό αυτό αεροπλάνο όσο και στην ίδια την Airbus.
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις που έγιναν από την Airbus, η συμφωνία αφορά την αγορά τριών αεροπλάνων αυτού του τύπου, με τις παραδόσεις τους να ξεκινούν από το 2018. Η ιαπωνική εταιρία σκοπεύει να τα χρησιμοποιεί στο δρομολόγιο ανάμεσα στο Τόκιο και την Χαβάη, όπου υπάρχει μεγάλο επιβατικό ενδιαφέρον, ώστε να μπορεί να υπάρχει επαρκείς πληρότητα στο τεράστιο αεροσκάφος που ανάλογα την διαρρύθμιση μπορεί να μεταφέρει από 525 έως και... 800 επιβάτες.
Το κόστος του κάθε αεροπλάνου φθάνει στα 428 εκατομμύρια δολάρια, ενώ όπως υποστηρίζουν αναλυτές της αγοράς, είναι η πρώτη φορά που γίνεται μία τόσο μεγάλη αγορά τριών μαζί Α380 από μία εταιρία.
Η παραγγελία των συγκεκριμένων αεροπλάνων έχει μία εξίσου μεγάλη σημασία για την ευρωπαϊκή Airbus καθώς η ιαπωνική αγορά κυριαρχείται εδώ και δεκαετίες από τους αμερικανούς της Boeing.
Mέχρι στιγμής η εταιρία είχε καταφέρει να πωλήσει 31 αεροπλάνα τύπου Α350, ενώ διακαής πόθος της ήταν να μπει στην αγορά της Ιαπωνίας με το Α380, καθώς πάντα θεωρούσε το αεροδρόμιο του Τόκιο ως σημείο κλειδί για την ανάπτυξη του προγράμματος αλλά και όλης της εταιρίας. Μέχρι στιγμής, από το 2000 που ξεκίνησε η πώληση του Α380, το έχουν εντάξει στον στόλο τους σε διάφορους αριθμούς οι εταιρίες Air France, Lufthansa και η Emirates οι οποίες είναι και αυτές που πετάνε με τον συγκεκριμένο τύπο από και προς το Τόκιο.
Πάντως τα τρία αεροπλάνα προς την ΑΝΑ δεν πρόκειται να αλλάξουν την δυσχερή θέση του Α380 στην διεθνή αγορά. Μόνο αν επαληθευτούν οι φήμες που ακούστηκαν στην αεροπορική έκθεση του Ντουμπάι για αγορά 10 με 12 αεροπλάνων μέσα στα επόμενα δύο χρόνια (και μάλιστα και από δευτερεύουσες εταιρίες όπως η Royal Air Maroc και η Saudi Arabian Airlines) μόνο τότε θα επιβιώσει χωρίς προβλήματα το πρόγραμμα, και εν τέλει θα επαληθευτεί και η πρόβλεψη της Airbus για κατάκτηση των ταξιδιών μεγάλων αποστάσεων όταν σχεδίαζε και έβγαζε στην παραγωγή το Α380.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα