Ενεργειακή κρίση: Πληρωμή για το φυσικό αέριο σε ευρώ ή δολάρια αν υπάρχουν «άλλες συνθήκες», λέει το Κρεμλίνο
«Με βάση τις τρέχουσες συνθήκες, τα ρούβλια είναι η προτιμώμενη και πιο αξιόπιστη επιλογή για εμάς», είπε ο Ντμίτρι Πεσκόφ - Το νέο διάταγμα δεν έχει αναδρομική ισχύ και δεν θα έχει εφαρμογή για το αέριο που έχει ήδη παραδοθεί, πρόσθεσε
Ανοιχτό το ενδεχόμενο ακύρωσης της χθεσινής απόφασης του Πούτιν για μετάβαση της πληρωμής προμήθειας φυσικού αερίουσε ρούβλια «αν το απαιτούν άλλες συνθήκες» άφησε σήμερα το Κρεμλίνο μέσω του Ντμίτρι Πεσκόφ.
«Οι πληρωμές φυσικού αερίου μπορούν να επιστρέψουν στο προηγούμενο καθεστώς και να γίνονται σε ευρώ και δολάρια σε περίπτωση που το απαιτούν "άλλες συνθήκες"» είπε ο Πεσκόφ χωρίς να δώσει περισσότερες λέπτομέρειες.
«Φυσικά, εάν υπάρξουν άλλες προϋποθέσεις, σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει κάτι που να μην μπορεί με τίποτα ναλλάξει. Αλλά στις τρέχουσες συνθήκες, τα ρούβλια είναι η προτιμώμενη και πιο αξιόπιστη επιλογή για εμάς», είπε ο Πεσκόφ.
Σε διευκρινιστική ερώτηση, απάντησε ότι το διάταγμα δεν έχει αναδρομική ισχύ και δεν θα έχει εφαρμογή για το αέριο που έχει ήδη παραδοθεί.
Επιπλέον, είπε πως η Ρωσία δεν αποβλέπει στην άμεση διακοπή παροχής φυσικούς αερίου σε «μη φιλικές χώρες», καθώς «οι σημερινές παραλαβές φυσικού αερίου θα αρχίσουν να αποπληρώνονται στα τέλη Απριλίου με αρχές Μαΐου».
Από την πλευρά του, ο επικεφαλής του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών, Σεργκέι Λαβρόφ, χαρακτήρισε δίκαιο το σχέδιο που προτείνει η Ρωσία για την πληρωμή του φυσικού αερίου σε ρούβλια.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.