Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Ρένος Χαραλαμπίδης: «Με την εμπλοκή μου στην πολιτική το θέατρο άδειασε»
Ρένος Χαραλαμπίδης: «Με την εμπλοκή μου στην πολιτική το θέατρο άδειασε»
Ο πολυσχιδής καλλιτέχνης μιλά για τα δέκα χρόνια αποχής του από τα σίριαλ, τις δύσκολες στιγμές του, την εμπλοκή του με την πολιτική και τον Αντώνη Σαμαρά, αλλά και για τη νέα του ασχολία, τη μουσική
Αν κάτι μπορεί να χαρακτηρίσει τον Ρένο Χαραλαμπίδη, αυτό είναι σίγουρα η πολυπραγμοσύνη του. Ο ηθοποιός που πρωτογνωρίσαμε από τις τηλεοπτικές σειρές «Σοφία Ορθή» (ΑNT1), «Χαμένα γράμματα» (ET1), «Κάτι τρέχει με τους δίπλα» (MEGA) κ.ά., αφού καταπιάστηκε και με τη σκηνοθεσία, επανέρχεται στο προσκήνιο, αυτή τη φορά ως τραγουδιστής.
Η νέα του συνεργασία με την ανερχόμενη τραγουδίστρια Αλεξάνδρα Κλάδη και η κοινή τους ερμηνεία στο «Μαγικό νησί» είναι μόνο η αρχή, καθώς τον χειμώνα θα τον δούμε στη μουσική παράσταση «Το ρεζουμέ». Παράλληλα, έχει ήδη αρχίσει να γράφει τη νέα του ταινία, ενώ αυτή την περίοδο πρωταγωνιστεί στη μοντέρνα επιθεώρηση «Χωρίζουμε λέμε...» σε σκηνοθεσία των Αλέξανδρου Ρήγα και Δημήτρη Αποστόλου.
- Πόσο επίκαιρη είναι η θεατρική παράσταση «Χωρίζουμε λέμε...» του Αλέξανδρου Ρήγα και του Δημήτρη Αποστόλου; Είναι μια μοντέρνα επιθεώρηση, που ο τίτλος της συνειρμικά σε πηγαίνει σε έναν χωρισμό. Και όντως είναι η ιστορία ενός ζευγαριού που πάει σε έναν δικηγόρο για τις υπογραφές του διαζυγίου του. Στην τελευταία υπογραφή όλοι οι άνθρωποι παθαίνουν μια έκρηξη. Πολλές φορές στην πολιτική και στον τρόπο που βλέπεις τον κόσμο υπάρχει ένα διαζύγιο. Η πολιτική, ο βίος και η πολιτεία. Η παράσταση έχει την παντοτινή επικαιρότητα των ανθρώπινων σχέσεων τις συγκρούσεις ενός άντρα και μιας γυναίκας. Τα διαζύγια παραμένουν επίκαιρα γιατί οι άνθρωποι ζουν στον φαντασιακό και όχι στον πραγματικό κόσμο, στο ιδεώδες και όχι στην πραγματική ζωή. Ενας χωρισμός είναι το τέλος εποχής για ένα ζευγάρι. Κι εμείς ζήσαμε το τέλος μιας εποχής μετά τη Μεταπολίτευση.
- Πώς είναι η σχέση σου με τον Αλέξανδρο Ρήγα και την Μπέσυ Μάλφα; Είναι άνθρωποι που έχουν αποδείξει την ικανότητά τους να επικοινωνούν με το κοινό. Γιατί, μην ξεχνάμε, υπάρχουν ηθοποιοί που γνώρισαν τη δόξα και έστησαν καριέρες και ζωές μέσα από κρατικές επιχορηγήσεις. Αλλά όταν σταμάτησαν οι επιχορηγήσεις δεν είχαν καταφέρει να σχηματίσουν το κοινό που θα τους στήριζε, γι’ αυτό και απέτυχαν. Δεν είναι δυνατόν ένα θέατρο να δουλεύει πέντε χρόνια και να μην έχει σχηματίσει το κοινό του. Αυτό σημαίνει ότι δεν αφορούσε κανέναν.
Η νέα του συνεργασία με την ανερχόμενη τραγουδίστρια Αλεξάνδρα Κλάδη και η κοινή τους ερμηνεία στο «Μαγικό νησί» είναι μόνο η αρχή, καθώς τον χειμώνα θα τον δούμε στη μουσική παράσταση «Το ρεζουμέ». Παράλληλα, έχει ήδη αρχίσει να γράφει τη νέα του ταινία, ενώ αυτή την περίοδο πρωταγωνιστεί στη μοντέρνα επιθεώρηση «Χωρίζουμε λέμε...» σε σκηνοθεσία των Αλέξανδρου Ρήγα και Δημήτρη Αποστόλου.
- Πόσο επίκαιρη είναι η θεατρική παράσταση «Χωρίζουμε λέμε...» του Αλέξανδρου Ρήγα και του Δημήτρη Αποστόλου; Είναι μια μοντέρνα επιθεώρηση, που ο τίτλος της συνειρμικά σε πηγαίνει σε έναν χωρισμό. Και όντως είναι η ιστορία ενός ζευγαριού που πάει σε έναν δικηγόρο για τις υπογραφές του διαζυγίου του. Στην τελευταία υπογραφή όλοι οι άνθρωποι παθαίνουν μια έκρηξη. Πολλές φορές στην πολιτική και στον τρόπο που βλέπεις τον κόσμο υπάρχει ένα διαζύγιο. Η πολιτική, ο βίος και η πολιτεία. Η παράσταση έχει την παντοτινή επικαιρότητα των ανθρώπινων σχέσεων τις συγκρούσεις ενός άντρα και μιας γυναίκας. Τα διαζύγια παραμένουν επίκαιρα γιατί οι άνθρωποι ζουν στον φαντασιακό και όχι στον πραγματικό κόσμο, στο ιδεώδες και όχι στην πραγματική ζωή. Ενας χωρισμός είναι το τέλος εποχής για ένα ζευγάρι. Κι εμείς ζήσαμε το τέλος μιας εποχής μετά τη Μεταπολίτευση.
- Πώς είναι η σχέση σου με τον Αλέξανδρο Ρήγα και την Μπέσυ Μάλφα; Είναι άνθρωποι που έχουν αποδείξει την ικανότητά τους να επικοινωνούν με το κοινό. Γιατί, μην ξεχνάμε, υπάρχουν ηθοποιοί που γνώρισαν τη δόξα και έστησαν καριέρες και ζωές μέσα από κρατικές επιχορηγήσεις. Αλλά όταν σταμάτησαν οι επιχορηγήσεις δεν είχαν καταφέρει να σχηματίσουν το κοινό που θα τους στήριζε, γι’ αυτό και απέτυχαν. Δεν είναι δυνατόν ένα θέατρο να δουλεύει πέντε χρόνια και να μην έχει σχηματίσει το κοινό του. Αυτό σημαίνει ότι δεν αφορούσε κανέναν.
- Πώς είναι τα πράγματα σήμερα; Εχει έρθει μια γλυκόπικρη στιγμή, όπου είναι αλήθεια ότι θα δούμε τι αξίζει πραγματικά. Ο κλάδος μου ζει τη μαγική στιγμή που κάνει χειραψία με την πραγματικότητα. Ηταν φυσιολογικό να έχουμε 40 σίριαλ τον χρόνο σε μια χώρα 10 εκατομμυρίων ανθρώπων; Οι εξελίξεις και η πραγματικότητα έδειξαν ότι ήταν λάθος. Η μυθοπλασία έχει τελειώσει και μάλιστα άσχημα.
- Θα μπορούσαν να ήταν διαφορετικά τα πράγματα στην τηλεόραση; Εκαναν το κλασικό λάθος που κάνει ένα παιδί όταν του χαρίζουν ένα βάζο με γλυκό. Τρώει όλο το γλυκό αμέσως, βαρυστομαχιάζει και δεν το έχει απολαύσει. Η ελευθερία θέλει αρετή και τόλμη. Νομίζω ότι στα ελληνικά θεάματα υπήρχε τόλμη, αλλά όχι αρετή.
- Δεν ήταν ρίσκο να ασχοληθείς με τη σκηνοθεσία; Το πλήρωσα στην καριέρα μου ως ηθοποιός. Οταν εμφανίστηκα ως σκηνοθέτης κινηματογράφου με τις ταινίες «No budget story» και «Φτηνά τσιγάρα» αυτόματα ως ηθοποιός περιθωριοποιήθηκα. Μετά τις τηλεοπτικές επιτυχίες των σίριαλ «Κάτι τρέχει με τους δίπλα» και «Βότκα πορτοκάλι» το 2003, το τηλέφωνό μου χτύπησε ξανά για σίριαλ το 2013! Εκτός από φιλικές συμμετοχές που είχα κατά καιρούς. Γίνονταν 40 σίριαλ στην ελληνική τηλεόραση και ήμουν απών. Και οφειλόταν στη διττή μου ιδιότητα, του σκηνοθέτη κινηματογράφου και του ηθοποιού. Παράλληλα, όμως, οι διαφημιστές με ήθελαν. Εβγαζα χρήματα από διαφημίσεις, αλλά όχι από την τηλεόραση.
«Ο κλάδος μου ζει τη μαγική στιγμή που κάνει χειραψία με την πραγματικότητα. Ηταν φυσιολογικό να έχουμε 40 σίριαλ τον χρόνο σε μια χώρα 10 εκατομμυρίων ανθρώπων; Η μυθοπλασία έχει τελειώσει και μάλιστα άσχημα»
- Πώς βίωσες την εν μέρει περιθωριοποίησή σου; Είχα τον χρόνο να γυρίσω δύο ταινίες, την «Καρδιά του κτήνους» και το «4 Μαύρα κουστούμια», και έκανα πολλά διαφημιστικά. Ολοι μου έλεγαν για τα διαφημιστικά «να προσέχεις να μην καείς». Τελικά κάηκε η τηλεόραση. Φυσικά, με πείραξε που δεν είχα πρόταση για σίριαλ, ιδιαίτερα μετά από δύο μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες. Στην αρχή μελαγχόλησα, δεν καταλάβαινα γιατί συνέβαινε. Μετά το συνειδητοποίησα και το αποδέχθηκα. Το αντιμετώπισα με αυτοκριτική και με καλλιέργησε η αποχή μου από την τηλεόραση. Επιπλέον, ανακάλυψα και το μουσικό μου κομμάτι.
- Ασχολείσαι και με τη μουσική; Ξεκίνησα ως μουσικός στην εφηβεία μου, μετά ως ηθοποιός και σκηνοθέτης και τώρα πια συνεχίζω το ταξίδι μου με όλες τις ιδιότητες που με κάνουν χαρούμενο. Στην τελευταία ταινία έγραψα τη μουσική και τα τελευταία χρόνια συμμετείχα σε διάφορα άλμπουμ. Το πιο γνωστό είναι μια διασκευή σε ηλεκτρονική bossa nova του γνωστού τραγουδιού της Αρλέτας τα «Ησυχα βράδια», το οποίο παίχτηκε σε πολλά ραδιόφωνα και κλαμπ. Τώρα με την εταιρεία Feel Good έχουμε κάνει το «Μαγικό νησί», ένα τραγούδι του Βαγγέλη Γερμανού με ταξιδιάρικη bossa nova, το οποίο ερμηνεύει μαζί μου η Αλεξάνδρα Κλάδη. Ακόμα, ετοιμάζω για τον χειμώνα μια μουσική παράσταση που ονομάζεται «Το ρεζουμέ». Πρόκειται για τραγούδια και πρόζα από την τελευταία 25ετία. Τέλος, έχω αρχίσει να γράφω τη νέα μου ταινία. Και μια που αναφέρομαι σε δουλειές, κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ιανός και ένα δωρεάν ebook το «Εγχειρίδιο κινηματογραφικής ανυπακοής» με σκέψεις μου για τον κινηματογράφο.
O Ρένος Χαραλαμπίδης στη φωτογραφία ποζάρει με τους συμπρωταγωνιστές του στη θεατρική παράσταση «Χωρίζουμε λέμε...», Μπέσυ Μάλφα και Αλέξανδρο Ρήγα
- Είχε κάποιο κόστος η εμπλοκή σου με την πολιτική; Προσπάθησα να συνεισφέρω για το καλύτερο. Το κόστος που πλήρωσα δεν με ενδιαφέρει γιατί έκανα το χρέος μου στην κοινωνία. Μου κόστισε για λίγο τότε, αλλά η ανταμοιβή ήρθε αργότερα. Σήμερα φαίνεται ότι οι θέσεις που είχα το 2012, ότι δηλαδή τα μνημόνια δεν μπορούν να αποφευχθούν, είναι πραγματικότητα. Τότε όρμηξαν να με φάνε, αλλά είμαι πολεμιστής και αντέχω. Ημουν υποψήφιος με το ψηφοδέλτιο της Ν.Δ., καθώς με τίμησε ο Αντώνης Σαμαράς, αλλά δέχθηκα επιθέσεις. Τώρα εισπράττω ένα κύμα αποδοχής, αγάπης και συγγνώμης του κοινού. Οφείλω να σου ομολογήσω ότι τότε το θέατρο άδειασε. Δεν με πείραξε γιατί ήξερα ότι αυτό που έκανα ήταν το σωστό. Σήμερα, που υπογράφεται το τρίτο μνημόνιο και είναι πολύ πιο άσχημο από αυτά που ερχόντουσαν τότε, δικαιώθηκα.
- Είχες προσωπική σχέση με τον Αντώνη Σαμαρά; Δεν θα μιλήσω για τον Αντώνη, ο οποίος άλλωστε έχει αποφασίσει να περάσει ένα χρονικό διάστημα στη σιωπή. Ο Αντώνης Σαμαράς θα δικαιωθεί πάντως από τον ιστορικό του μέλλοντος.
- Θα κατέβεις στις επόμενες εκλογές; Από τη στιγμή που δεν είναι ο Αντώνης Σαμαράς αρχηγός της Νέας Δημοκρατίας έχει τελειώσει αυτή η ιστορία. Δέχθηκα να κατέβω στις εκλογές γιατί ο Αντώνης είναι πολύ ακέραιος άνθρωπος. Δεν θα το έκανα ξανά. Και δεν σου κρύβω ότι γνώρισα και αξιόλογους πολιτικούς που έφαγαν λάσπη. Υπάρχουν καλοί και κακοί πολιτικοί.
- Προσωπική ζωή: γάμος, οικογένεια, παιδιά; Αυτό είναι καθαρά θέμα τύχης. Το κλειδί του επιτυχημένου γάμου είναι η καλή παρέα και τα παιδιά είναι αποτέλεσμα μιας οικογένειας. Το σεξ, η γοητεία, η ίντριγκα και το μυστήριο εκ των πραγμάτων θα εξαφανιστούν κάποια στιγμή.
- Εχεις σκεφτεί να παντρευτείς; Ναι, έχω σκεφτεί τον γάμο, αλλά οι ιστορίες των ανθρώπων είναι πολύπλοκες. Είμαι πολύπλοκος άνθρωπος. Ακόμα πιστεύω ότι οι άντρες δεν πρέπει να παντρεύονται κάτω από 40 ετών. Κάτω από 40 ετών ο άντρας επιλέγει βάσει των σεξουαλικών του ορμών, των φαντασιώσεών του, των ψευδαισθήσεών του. Μετά διαλέγεις αλλιώς. Αν ήμουν γυναίκα, σίγουρα δεν θα παντρευόμουν κάποιον κάτω από 40 ετών!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα