Το BBC και ο Φαμπρίτσιο Ρομάνο το πρωί της Τετάρτης έκαναν λόγο για δεδομένη μετακίνηση του Νταβίντ Ντατρό Φοφανά της Τσέλσι στην ΑΕΚ με τη μορφή δανεισμού για ένα χρόνο και με μη υποχρεωτική οψιόν αγοράς στα 24 εκατ. ευρώ. Η μεταγραφική περίοδος στην Ελλάδα ολοκληρώνεται τα μεσάνυχτα και η ΑΕΚ θα πρέπει να αποφασίσει αν θα ενεργοποιήσει αυτή τη μεταγραφή.
Η Τσέλσι ήταν εκείνη που επανήλθε μετά την ολοκλήρωση της απόκτησης του Φράνζι Πιερό από την ΑΕΚ, χτυπώντας την πόρτα της Ένωσης και προτείνοντας τον Φοφανά στους κιτρινόμαυρους με τους παραπάνω όρους.
Πλέον μετράμε αντίστροφα καθώς απομένουν ελάχιστες ώρες πριν το deadline των μεταγραφών για να δούμε αν η ΑΕΚ θα οριστικοποιήσει τη συγκεκριμένη συμφωνία.
Φυσικά θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν ότι το συγκεκριμένο deal και τα 24 εκατ. ευρώ της ρήτρας δεν επιτρέπουν στην ΑΕΚ να αποκτήσει τον 21χρονο Ιβοριανό φορ στο τέλος της σεζόν. Κάτι το οποίο είναι ένα ζήτημα...
Τη δεδομένη στιγμή η υπόθεση Φοφανά παραμένει ανοικτή με τους ανθρώπους της ΑΕΚ να εξετάζουν όλα τα δεδομένα καθώς από τη μία το ρόστερ με την προσθήκη του Πιερό έχει κλείσει, αλλά από την άλλη ο Φοφανά αποτελούσε τον βασικό στόχο για την επίθεση, όπως είχατε διαβάσει στο Gazzetta, πριν τελικά ενεργοποιηθεί η εναλλακτική του Πιερό.
Σε κάθε περίπτωση το πολύ μέχρι τα μεσάνυχτα της Τετάρτης θα έχει τελειώσει είτε έτσι είτε αλλιώς αυτό το σίριαλ στο νήμα της μεταγραφικής περιόδου στην Ελλάδα.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.