Η μεγάλη ώρα για την αναβίωση του Διεθνούς Κυπέλλου Πυγμαχίας Ακρόπολις έφτασε
Ξεκινάει σήμερα στο Παναθηναϊκό Στάδιο και ολοκληρώνεται στις 19 Ιουνίου - 200 πυγμάχοι από όλο τον κόσμο θα αγωνιστούν για τα βραβεία Ολύμπια - Ανάμεσα τους βρίσκονται 28 Έλληνες αθλητές και αθλήτριες
Η Ελλάδα που είναι η γενέτειρα του αθλητισμού διοργανώνει το σημαντικό γεγονός και τα νέα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν το ιστορικότερο και σημαντικότερο στάδιο του κόσμου και να αγωνιστούν σε αυτό, με την είσοδο για τους θεατές στο Καλλιμάρμαρο να είναι ελεύθερη. Για πρώτη φορά μετά το 1975 στο Παναθηναϊκό στάδιο, ένα μοναδικό στολίδι Παγκοσμίως, θα γίνει μία διεθνής πυγμαχική διοργάνωση.
Σε μια φαντασμαγορική γιορτή όπου ο αθλητισμός συναντάει την τέχνη, 200 πυγμάχοι από όλο τον κόσμο θα αγωνιστούν για τα βραβεία Ολύμπια και ανάμεσα τους θα βρίσκονται 28 Έλληνες αθλητές και αθλήτριες. Επίσης, καταξιωμένοι καλλιτέχνες, θα συμμετέχουν στις τελετές έναρξης και λήξης, με ένα πλούσιο και ξεχωριστό καλλιτεχνικό πρόγραμμα.
Παράλληλα επιστρέφει, σύμφωνα με τη διαθήκη του αείμνηστου Ευάγγελου Ζάππα, ο θεσμός των Ολυμπίων, με ειδική βράβευση των κορυφαίων πρωταθλητών, ενώ θα διεξαχθεί και διεθνής καμπάνια για την διάσωση του αθλήματος της πυγμαχίας, ως αναπόσπαστου πυλώνα του Ολυμπιακού Ιδεώδους, μια και επιχειρείται να αφαιρεθεί από τους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Στόχος της κορυφαίας αθλητικής διοργάνωσης «Διεθνές Κύπελλο Πυγμαχίας Ακρόπολης» είναι να δοθούν κίνητρα στα νέα παιδιά να έρθουν κοντά στον αθλητισμό, στην άσκηση, στην ευεξία, αλλά και να αποκτήσουν εργατικότητα, μαχητικότητα, ψυχική δύναμη στην αρένα της ζωής.
Οι 28 ελληνικές συμμετοχές:
Ακριτίδης Παναγιώτης
Κορελίδης Ηρακλής
Κλείσιμο
Σαρκίρης Κωνσταντίνος
Καλογερίδης Κωνσταντίνος
Παππάς Γεώργιος
Μακρυγιάννης Βασίλειος
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.