Με εντυπωσιακά νούμερα τηλεθέασης ξεκίνησε το Survivor Ελλάδα – Τουρκία, που κατέγραψε υψηλά ποσοστά τηλεθέασης ήδη από την πρεμιέρα του, πρωταγωνιστώντας στις προτιμήσεις των τηλεθεατών.
Με βάση τα στοιχεία, το Survivor ήταν νικητής στον ανταγωνισμό, καταγράφοντας συνολικό ποσοστό 28,7%. Στο κοινό 18-54, η τηλεθέαση έφτασε στο 30,3%,
ενώ στο νεώτερο κοινό 15-44, η τηλεθέαση διαμορφώθηκε στο 35,8%.
Αν και σε όλα τα ηλικιακά κοινά το Survivor κυριάρχησε στις προτιμήσεις, εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι η τηλεθέαση στο νεανικό κοινό 18-24 ετών εκτοξεύθηκε στο 50,3%, ενώ στο κοινό 18-54, 220.000 τηλεθεατές περισσότεροι συντονίστηκαν με τον ΣΚΑΪ.
Υπάρχουν στιγμές που η πόλη, παρά τον θόρυβο, την κίνηση και το ασταμάτητο τρέξιμο, μοιάζει να επιβραδύνει για λίγο σαν να σου λέει «έλα, πάρε μια ανάσα». Αυτή την αίσθηση προσφέρει και η νέα πρωτοβουλία της Uber, μια μικρή επιστροφή χρόνου μέσα στο χάος της πόλης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.